Phonero har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rett og slett bare helt sinnsykt smud service!🤙🏼
Hei Alexander, Så fint at du er fornøyd med vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine
Rask og god kundeservice - løsningsorienterte med hyggelig tone :-)
Hei Pål, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg har hatt kundeforhold med Phonero siden de kom på markedet, og har siden hatt en problemfri tele- og data hverdag. Phonero er lett å komme i kontakt med, og er imøtekommende og løsningsorientert vedr endringer og tilpassninger av abbonement. Min mening er at det er tvilsomt om det finnes noen bedre.
Hei Bjørn, Så gøy å høre at du er fornøyd. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Ved etablering av nytt selskap, ble jeg forespurt om å gå over fra Telenor til Phonero. Så langt har pris, dekning og kunde oppfølgning, stått over mine forventninger. Jeg er svært godt fornøyd med selskapet.
Hei Bjørn, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Phonero tok seg av all kommunikasjon med tidligere leverandør, det fungerte fint.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har ikke hatt noen problemer med telefonen etter jeg skiftet abonnement. Kjempe bra levert.
Hei Laila, Så gøy å høre, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
3750.- for og si opp avtalen, 24 mnd binding, det sier ikke tlf selger. Eller at du må betale tillegg for å ringe innen EU.
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Katrine Phonero