Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har gode erfaringer med Phonero. Etter en knudrete start har det etter hvert godt seg til og alt ser ut til å fungere tilfredsstillende. Savner data for bruk i Ghana og bruddavgift når personell slutter i bedriften burde ikke være et krav.
Hei, Sveinung. Vi setter pris på tilbakemeldingen Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig og flink kundekonsulent. Løsningsorientert.
Hei, Kari. Takk for din tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Enkelt og oversiktelig! Ikke det billigste selskapet på markedet, mennheller ikke det dyreste.
Hei, Magnus. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Hadde spørsmål om databruk i utlandet. Fikk god hjelp av en dyktig kunderådgiver.
Hei, Dagfinn. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Hilsen Christer, Phonero
Alltid hyggelig service. Hjelper til og fixer det som trengs
Hei, Morten. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Enkelt å bytte. Veldig lett sentralbord med nyttige funksjoner.
Hei, John. Så høy å se at du er fornøyd med vår sentralbordtjeneste, Bedriftsnett! Takk for hyggelig tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Rask kundeservice. Gode priser i forhold til andre leverandører. Har bare fine erfaringer med de. Kunne blitt bedre på dekning
Hei, Sanella. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero