Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får god hjelp med overgang til nytt sentralbord på arbeidsplassen. Tålmodige og hyggelige ansatte som kan produktet sitt.
Hei Hanne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Som kunde igjennom 7 år har vi vært med Phonero på både Telenor og Telia dekning. I overgangen fra Telenor til Telia var det en periode med dårlig dekning og brudd. Men dette ble tatt på alvor fra dag en. Problemene ble tatt tak i og fikset. Fast kundebehandler, meget gode priser og en super bedriftsløsning gjør at ingen andre har vært i nærheten av å matche dem så langt.
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Rimeleg abonnement, oversiktleg "min side", kjappe og blide svar på kundeservice.
Hei Reidar, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Veldig godt kundesenter. Imøtekommende kundebehandler som gir god hjelp.
Hei Cathrine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Phonero er enkle å samarbeide med. Vi som kunde blir tatt på alvor. Når vi kontakter dem og ber om en tjeneste, så blir det fikset med en gang. Veldig god service. Og de er prisbevisste. Gode tilbud, og holder det de lover.
Hei Steinar, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Bare å ta av seg hatten for deres kundeservice. De ordner opp så raskt og for dine problemer eller bare spørsmål.
Hei Jan, Så fint å se at du fikk god hjelp fra oss. Tusen takk for fin omtale! Mvh Mads Phonero
Veldig god service og hjelp angående databruk etc God hjelp ved vald av abbonnemang
Hei Norvald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero