Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og alltid hyggelig kundeservice. Løser alltid mine behov og har videre et relativt enkelt og brukervennlig admin for tjenestene jeg kjøper.
Heisann! Så gøy å se at dere er fornøyd med kundeservice og selvbetjeningsportalene våre. Takk for fin tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Meget fornøyd med kundestøtten.Kunne vært litt kortere ventetid
Hei, Arne. Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen. Ventetiden skal vi fortsette å jobbe med for å klare å korte ned ytterligere. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Excellent support, quivk response, was very efficient and nice to talk to
Hi, Sarita. Thank you for the kind words about our customer service. Your review means a lot to us and lets us know we're on the right track! Regards Christer, Phonero
Jeg har 5 abonemenger hos Phonero og har hele tiden fått god service og raske tilbakemeldinger, hyggelig å jobbe med dem. Prisene er gode, vi jobber mye mot Asia og Midtøsten og der har dem desverre ingen tilbud på, her har dem en utfordring, ellers er alt bare 👍
Hei, Per. Så gøy å se at du er fornøyd med priser og raske tilbakemeldinger. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Vi får alltid god og rask hjelp når vi kontakter kundeservice
Heisann Aina. Takk for din tilbakemelding. Gøy å se at du er fornøyd med vår korte svartid på telefon og god kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Opplever at jeg alltid får tak i kontaktperson/kundeservice når jeg ringer. Alltid behjelpelig med små og store utfordringer. Hyggelige og tålmodige 😊
Heisann Aud. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kontaktperson og kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Tenkte å bytte fra Telenor til noe annet, da Telenor koster mye. Phonero virket greit, men de ønsket å koble mitt private abonnement mot min bedrift. Jeg sa fra at dette ikke var aktuelt da jeg vil skille privat mobil og bedrift. Likevel kjørte de på. Jeg ba videre om skriftlig avtale, hvilket jeg ikke fikk. Det ble noe sur stemning etter dette, og jeg sa ifra at det nå var nok. Jeg fikk så en e-post der jeg kunne bekrefte abonnementet. Gudene vet hva jeg da kunne ha bekreftet. E-posten gikk i søppelposten. Satt så i mange minutter på Telenors "Kundeservice" for å unngå at mitt kundeforhold ble skiftet til Phonero. Kort fortalt, jeg holder meg unna dette selskapet for fremtiden. Jeg har for ordens skyld beholdt e-postene med Phonero som på slutten ble nokså vulgære fra deres side.
Hei, Eirik. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi har strenge retningslinjer på hvordan avtaler skal formidles og presenteres. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten selv å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero