Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Strålende fornøyd ( bedriftskunde)

Omtale av  Kjempetøffno

Fikk svar på det jeg lurte på og selvom ikke phonero hadde tjenesten jeg ønsket å benytte fikkjeg forslag til en annen tjenesteleverandør som jeg kunne beniytte for dette. Strålende fornøyd.

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:25

Hei, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

En kundeservice som bryr seg om kundene!

Omtale av  Torjus S

Phonero for bedrift knuser min tidligere leverandør Telenor Bedrift på pris og kundeservice!

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:19

Hei Torjus. Så gøy å se at du er fornøyd med prisen og vår kundeservice! Dette skal jeg viderebringe til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero

Bra og problemfri kundeservice

Omtale av  Thomas

Fikk svar på det jeg lurte på og hjelp til å få det på plass i vår sentralbordløsning.

Svar fra Phonero
16.06.2022 08:12

Hei Thomas. Gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Mads, Phonero

Ikke svar på forespørsler fra kundeservice og "skjulte" bruddgebyr

Omtale av  Øivind

Vi er ett salgsforetak som i utgangspunktet var noe skeptiske til å gå fra Telenor til Phonero. Vi ble derimot overtalt med lovnader om den beste dekning, ingen skjulte kostnader og den beste kundeservice i landet. Etter litt over ett år er vår erfaring at vi oppnår vekslende dekning, og spesielt problemer med å ringe til og fra utlandet (også oppkoblingsproblemer internt i Norge). Vi har også kjøpt inn ny telefon til en våre ansatte, da kundeservice hos Phonero mente det var feil med hardware og ikke linjen. Erfaringen er derimot den samme også med ny telefon. Da vi nå ønsker å bytte tilbake til Telenor, finnes det en bestemmelse som vi ikke ble informert om (den står derimot i vilkårenes kapittel 10.3). Det er nemlig dobbelt bruddgebyr dersom man ønsker å bytte operatør før det er gått 24 mnd. Dette ble vi ikke opplyst om, selv om vi spesifikt ga inntrykk av at vi er skeptiske - men vi ble lovet at alt var så enkelt og problemfritt for oss. Vi var som sagt skeptiske, så vi gikk mange runder om bestemmelser, vilkår, dekning etc så det er klart vi burde gått gjennom vilkårene punkt for punkt med selger i Phonero. Gjennomgangen ble nok for overordnet, hvor vi stolte på selgers ord. Dette med dobbelt bruddgebyr de første 2 årene ble ikke nevnt med ett ord. Vi ble derimot bedt om å gi de litt tillitt. Det gjorde vi, men det angrer vi på nå. Det er mulig dette er noe alle vet om, men vi hadde ikke denne erfaringen, i og med at vi har vært tilknyttet Telenor i alle år. Vi ble informert om bruddgebyr, og dette var 3.000 kr pr abonnement. Dette "vanlige" bruddgebyr gjelder tydeligvis kun etter 24 måneder, så for de som vurderer å gå over til ny operatør - vær klar over at man er mer eller mindre låst til denne operatøren i 2 år før man "kostnadsfritt" kan bytte. Vi har nå purret på svar fra Phonero omkring dette 5 ganger siden 25.05.2022. Har bedt om en forklaring, og vi har bedt om hvor hjemmel for slikt dobbelt gebyr er bestemt. vi fant hjemmelen til sist selv, og vi venter fortsatt på svar. Så at de har landets beste kundeservice er nok også feil.

Svar fra Phonero
14.06.2022 12:11

Hei Øivind. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Det er synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj så håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero

Tålmodig hjelper.

Omtale av  Knut M

Jeg hadde problemer, med phonero brukte mye tid på å hjelpe meg. Det gikk bra til slutt. Takk. Et lite minus for lang ventetid innledningsvis. Knut M.

Svar fra Phonero
09.06.2022 10:57

Hei Knut. Tusen takk for tilbakemelding! Godt å se problemene løste seg til slutt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gode tjenester!

Omtale av  Thor

Rask og god dekning med et høyt og kundevennlig servicenivå.

Svar fra Phonero
09.06.2022 10:48

Hei Thor. Så gøy å se at du er fornøyd med vår dekning og kundeservice! Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen Hilsen Mads, Phonero

Phonero

Omtale av  Stian

God dekning, kundeservice, alt i alt veldig fornøyd med Phonero!

Svar fra Phonero
09.06.2022 10:42

Hei Stian. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR