Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er kjempe fornøyd med service og bytte til dere.det er god dekning og har godt med mobil data i abonnementet. Dere refundert penger ved bytte til dere raskt. Dere følger opp kundeforholdet gjevnlig. Så kan ikke si meg annet en super fornøyd å være kunde hos dere.
Hei Mette, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Var kunde hos icenett. Phonero ringe meg og sier. Icenett brukte 50% av vår nett men nå skal de bruke 100% egen og det blir dårlig nett hos deg. Jeg som bedrift kunde har behov for bra nett. Phonero lovet meg beste dekning, men de leverte dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, eller tilbake til icenett. men så er det bruddgebyr duket opp. Det vanlige var at de alle bedrifter kjøper kunder fra hverandre og betaler 3000kr +mva. Som min ny leverandør skulle betale for meg nå. Men jeg fikk en ordentlig trusel fra Phonero. 18. aug. 2020, 10:12 CEST God dag Viser til inngått avtale mellom Xxxxxxx AS og Phonero AS. Vi har mottatt bestilling på deres produkter/tjenester fra ny leverandør. I den anledning minner vi om at dette er brudd på inngått avtale. I henhold til signert kontrakt vil overførsel utløse bruddgebyr pålydende 3 000,- eks mva pr produkt/tjeneste, samt at tidligere utkjøp vil kreves tilbakebetalt. Totalt bruddgebyr beløper seg til 18 000,- eks mva. For å unngå dette gebyret må ny leverandørs kundesenter kontaktes på 21000000 for å stanse overførsel. Spesifisering er som følger: 3 mobilabonnement – 3*3000 = 9 000,- eks mva 3 utkjøp – 3*3000= 9 000,- eks mva Jeg mener når alle andre har bare 3000kr brud gebyr. Hvordan kan de operere på denne måten. Har ikke Norge noe type regel for sånne typer banditter ??
Hei Adnan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke saken nærmere. Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig imponert over hvor raskt man får hjelp når man tar kontakta med Phonero. Jeg jobber på en skole og vi har brukt Phonero siden i fjor og er veldig fornøyd med kundeservice og kvalitet på produktene.
Hei Aina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med løsningene og appene til Phonero, har bare hatt gode opplevelser i kontakt med kundeservice. Dekning er topp Telia dekning, med raskt nett og svært lite problemer.
Hei Kenneth, Godt å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De seier de ikkje har bindingstid fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Dårleg dekning i distriktsnorge, skulle vere betre enn ALLE konkurrentane.
He Ams, Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg. Mvh Mads Phonero
Enkelt å bytte fra tidligere leverandør, utkjøp uten en masse papirarbeid, bare videresende faktura og med rask behandling hos Phonero
Hei Gunhild, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Blir rett og slett i godt humør av å snakke med KS. Ringt 2x nå og like fantastisk bra hjelp begge gangene. Vanligvis ikke så gøy å måtte KS, men nå er det nesten så jeg håper noe går galt, så jeg kan ringe igjen. Veldig fornøyd med Phonero, rett og slett.
Hei Kenneth, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen :-) Mvh Mads Phonero