Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
284 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

PlussMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
284 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 284 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
32
49
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare surr og rot med fakturaer

Omtale av  Martin

Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!

Dårlig forståelse fra kundeservice

Omtale av  Mette E

Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠

Villedende lokkefordeler

Omtale av  Sig

De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.

Elendig kundeservice

Omtale av  Tore

Bestilte nytt abonnement med portering fra Telenor. Simkortet kom ikke til avtalt porteringsdato. Måtte derfor utsette datoen. Når jeg endelig fikk simkortet viste det seg å være defekt. Kontaktet kundeservice på epost da jeg naturlig nok ikke hadde telefon. Jeg sa kortet var defekt, men det virket det ikke som de trodde på. De skulle derfor sjekke om porteringen hadde stoppet opp. Nå sitter jeg med en telefon som ikke virker og en kundeservice som har sluttet å svare på mail. Når jeg ringer lover de å fikse det, men ingenting skjer og ingen tilbakemelding på status. Om de har sendt nytt simkort vet jeg ikke.

Dårlig mobilabonnement

Omtale av  Sem

Etter byttet til PlussMobil opplevd veldig dårlig kundeservice . Ring tok ikke telefon . Ikke anbefales!

Svar fra PlussMobil
27.06.2022 20:06

Hei Sem! Det høres ikke bra ut. Normalt tar vi telefonen raskt, så det er synd å høre at du ikke kom gjennom. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få hjulpet deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Not very good

Omtale av  Dominika

I have switched to PlussMobil and it is a nightmare. It shows that I have coverage, almost full or full and yet no one can call me and bank id does not work. When I try to call someone then it works for some time and again no one can call me back and always problems with bank id. Looking for other better operator.

Svar fra PlussMobil
20.06.2022 11:41

Hi Dominika! Thanks for you’re comments. Have you spoken to customer support yet. BankID via mobile must be setup in you’re online bank when you switch to a new SIM card. The problem with incoming calls sounds like an issue with you’re phone. Call us on 21 89 77 89 and we will help you solve the problem. Kind regards Thomas from PlussMobil

Pluss Mobil fri data basis.

Omtale av  Raymond H

3 mb\s etter oppbrukt data stemmer ikke. Det er telenor dekning og bra pris i forhold til databruk. Etter oppbrukt data settes farten ned til 1-2 mb\s derfor bare 3 stjerner. Ellers er det bra!

Svar fra PlussMobil
15.06.2022 08:23

Hei Raymond! Takk for tilbakemeldingen. Det høres litt rart ut at du opplever 1/2 Mbit/s når datamengden er brukt opp. Dette skal være 3 Mbit/s og er standard i Telenors nett. Så jeg tipper at problemet ligger et annet sted enn i nettet. Kontakt oss på [email protected] så skal vi få feilsøke på mobilen din og hos Telenor så finner vi årsaken til dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Elendig kundehåndtering

Omtale av  Kent

Det ble problemer under portering fra annet selskap til PlussMobil. Dette var PlussMobil ute av stand til å finne ut av og gi noen gode svar på. De ringte ikke tilbake som avtalt og svarte ikke på mail. Viser liten forståelse for kundens behov for å ikke miste tilgang til mobiltelefon. Kanskje jeg burde ta selvkritikk og ikke velge et mediehus som lager Se og Hør til å håndtere mobiltelefoni...

Svar fra PlussMobil
31.05.2022 09:13

Hei Kent, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at du slet med porteringen over til oss. De fleste kunder har ingen problemer med å overføre til oss, så det overrasker meg at du opplevde problemer med dette. Kundeservice skal kunne hjelpe til hvis porteringen stopper opp, og det er leit å høre at inntrykket ditt av servicen var dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] eller ring oss på 21 89 77 89 - så skal vi få hjulpet deg videre. Hvis vår kundeservice konsulent har gjort en glipp her så skal vi få rettet opp feilen og ordnet 2 måneder gratis abonnementsavgift til deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Veldig fornøyd

Omtale av  Ingunn

Billigste abo jeg har hatt og digger de ekstra godene!

Svar fra PlussMobil
23.05.2022 11:48

Hei Ingunn, Supert å høre at du er fornøyd med pris og goder :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Rimeligere samtaler til utlandet og mer data for pengene

Omtale av  Alya

Som pendler har jeg behov for et abonnement med mye data samt rimeligere samtaler til utlandet. Begge kravene oppfylte PlussMobil. Ett pluss(mobil) var at jeg nå kan bruke tiden på bussen til å lese blader gratis.

Svar fra PlussMobil
23.05.2022 11:47

Hei Alya, Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med din start hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skikkelig bra!

Omtale av  Lene

Opplever god dekning og rask fart- til billigere abonnentspris. Anbefales 👍🏼☺️

Svar fra PlussMobil
20.05.2022 16:10

Hei Lene! Veldig godt å høre at er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

God erfaring med mitt abonnoment hos Pluss Mobil.

Omtale av  Gunnar

Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.

Svar fra PlussMobil
09.05.2022 08:25

Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Helt topp

Omtale av  Ingrid J

Billig, bra internett og veldig brukervennlig nettside! Kundeservicen er helt på topp. Veldig vennlige folk på andre siden av telefonen, som hjelper med alt en måtte lure på.

Svar fra PlussMobil
06.05.2022 09:28

Hei Ingrid! Takk for fin melding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kundeservice

Omtale av  Tina

Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.

Svar fra PlussMobil
04.05.2022 08:48

Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

ENLENDIG KUNDESERVICE

Omtale av  Henry

tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS

Svar fra PlussMobil
02.05.2022 09:05

Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Pluss for raskt svar

Omtale av  Ypsilon

Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.

Svar fra PlussMobil
26.04.2022 09:08

Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR