PlussMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!
Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠
De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.
Bestilte nytt abonnement med portering fra Telenor. Simkortet kom ikke til avtalt porteringsdato. Måtte derfor utsette datoen. Når jeg endelig fikk simkortet viste det seg å være defekt. Kontaktet kundeservice på epost da jeg naturlig nok ikke hadde telefon. Jeg sa kortet var defekt, men det virket det ikke som de trodde på. De skulle derfor sjekke om porteringen hadde stoppet opp. Nå sitter jeg med en telefon som ikke virker og en kundeservice som har sluttet å svare på mail. Når jeg ringer lover de å fikse det, men ingenting skjer og ingen tilbakemelding på status. Om de har sendt nytt simkort vet jeg ikke.
Etter byttet til PlussMobil opplevd veldig dårlig kundeservice . Ring tok ikke telefon . Ikke anbefales!
Hei Sem! Det høres ikke bra ut. Normalt tar vi telefonen raskt, så det er synd å høre at du ikke kom gjennom. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få hjulpet deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
I have switched to PlussMobil and it is a nightmare. It shows that I have coverage, almost full or full and yet no one can call me and bank id does not work. When I try to call someone then it works for some time and again no one can call me back and always problems with bank id. Looking for other better operator.
Hi Dominika! Thanks for you’re comments. Have you spoken to customer support yet. BankID via mobile must be setup in you’re online bank when you switch to a new SIM card. The problem with incoming calls sounds like an issue with you’re phone. Call us on 21 89 77 89 and we will help you solve the problem. Kind regards Thomas from PlussMobil
3 mb\s etter oppbrukt data stemmer ikke. Det er telenor dekning og bra pris i forhold til databruk. Etter oppbrukt data settes farten ned til 1-2 mb\s derfor bare 3 stjerner. Ellers er det bra!
Hei Raymond! Takk for tilbakemeldingen. Det høres litt rart ut at du opplever 1/2 Mbit/s når datamengden er brukt opp. Dette skal være 3 Mbit/s og er standard i Telenors nett. Så jeg tipper at problemet ligger et annet sted enn i nettet. Kontakt oss på [email protected] så skal vi få feilsøke på mobilen din og hos Telenor så finner vi årsaken til dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det ble problemer under portering fra annet selskap til PlussMobil. Dette var PlussMobil ute av stand til å finne ut av og gi noen gode svar på. De ringte ikke tilbake som avtalt og svarte ikke på mail. Viser liten forståelse for kundens behov for å ikke miste tilgang til mobiltelefon. Kanskje jeg burde ta selvkritikk og ikke velge et mediehus som lager Se og Hør til å håndtere mobiltelefoni...
Hei Kent, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at du slet med porteringen over til oss. De fleste kunder har ingen problemer med å overføre til oss, så det overrasker meg at du opplevde problemer med dette. Kundeservice skal kunne hjelpe til hvis porteringen stopper opp, og det er leit å høre at inntrykket ditt av servicen var dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] eller ring oss på 21 89 77 89 - så skal vi få hjulpet deg videre. Hvis vår kundeservice konsulent har gjort en glipp her så skal vi få rettet opp feilen og ordnet 2 måneder gratis abonnementsavgift til deg. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billigste abo jeg har hatt og digger de ekstra godene!
Hei Ingunn, Supert å høre at du er fornøyd med pris og goder :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Som pendler har jeg behov for et abonnement med mye data samt rimeligere samtaler til utlandet. Begge kravene oppfylte PlussMobil. Ett pluss(mobil) var at jeg nå kan bruke tiden på bussen til å lese blader gratis.
Hei Alya, Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med din start hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplever god dekning og rask fart- til billigere abonnentspris. Anbefales 👍🏼☺️
Hei Lene! Veldig godt å høre at er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.
Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Billig, bra internett og veldig brukervennlig nettside! Kundeservicen er helt på topp. Veldig vennlige folk på andre siden av telefonen, som hjelper med alt en måtte lure på.
Hei Ingrid! Takk for fin melding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.
Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS
Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil
Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.
Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil