PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig, skulle vært aktivert 4/1 og 2 måneder etterpå fortsatt ingenting. Ingen informasjon i det hele tatt.
Hei Jermund, Det er veldig beklagelig at du aldri kom i gang hos oss. Jeg ser at nummeret ditt var registrert på en annen juridisk eier. Jeg har sjekket opp, og SMS ble sendt til nummeret du skulle overføre om dette, men fikk ikke tilbakemelding. Derfor så ble bestillingen stoppet da vi ikke kan overføre et nummer til tilhører en annen person. Kan ikke se at du har kontaktet oss på kundeservice om dette før nylig heller. Det er synd at det ble slik, og håper du får ordnet overføringen et annet sted - du er uansett velkommen til å prøve oss igjen ved en senere anledning, da du aldri fikk gitt oss et ordentlig forsøk. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte abonnement 02.02.2022 for aktivering 16.02.2022 fikk tildelt 8GB. Da månedskiftet kom forventet jeg at de resterende mengde data fra februar ville gå på Rollover som reklamert med men de resterende GB ble slettet siden det ikke var en full mnd(hadde jo fått de😡)Alltid skal det være noe mellom linjene! SMÅLIG!
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen! Forstår at du føler det smålig å ikke gi rollover på første måneden, men det er (tro det eller ei) en teknisk årsak til at vi ikke kan gjøre dette. Våre systemer er bygget på en slik måte som gjør at vi kun kan beregne rollover for en hel måned - så første hele måned for deg blir mars. Beklager dette, men det er lite vi kan gjøre med akkurat det :-( Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nettet detter ut hvert 3 minutt. Innenfor faste tidspunkt på dagtid/kveld. 0900-22. Nå er det fra 09-02 på natta. Kundeservice har vært topp på svar å forslag. Men ingen ting funker. Nettet er strupet så mye ned at å se på Netflix å video på tlf ikke går samtidig. Fått to for høye fakturaer av to mnd som jeg var prøvd å få dette til å funke. Skulle også se om avslag pga dette ikke funker hjemme her men ingen reaksjon. Telia funka det å laste spill på Playstation, streame film fra Netflix og se på tlf samtidig. Så går tilbake til dem.
Hei Ronny! Takk for tilbakemeldingen, og takk for sist :-) Du bestilte vårt nye Fri data abonnement ganske tidlig, hvor vi hadde noen barnesykdommer med faktureringen. Etter dine tilbakemeldinger så fikk vi rettet opp i dette, men forstår at din totalopplevelse ikke var bra. Angående dekningen, så bruker vi Telenors nett - og vi fant aldri ut i samarbeid med Telenor hva årsaken var til feilene du opplevde på natta. Så det var jo frustrerende - vi vil jo veldig gjerne løse alle slike feil! Håper du velger å prøve oss ved en annen anledning, og håper det fungerer bedre for deg på Telias nett f. eks. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplevde å få Raske tilbakemeldinger og god oppfølging på spørsmål jeg stilte
Hei Grethe! Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nå er alt trådløst i heimen, parabolen på ytterveggen og ut med fiber ruteren og gleder meg til å bruke nyinnkjøpte 5G produkter! Trivelig kunde service!
Hei Alf! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du har fått en god 5G ordning og er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask responstid på kundeservice. For hjelp mye raskere her enn hos andre.
Hei Svein! Takk for omtalen og godt å høre at du fornøyd med responstiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ville ha billig abo med god dekning. Da fylte plussmobil alle boksene jeg måtte brått utsette dato for overføring av nummer. Dette fikset de kjapt! så de har rask og effektiv kundeservice også.
Hei Birger! Takk for tilbakemeldingen - det var fint å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Noen få problemer med datatilgang mens man snakket i telefon, men ble raskt avklart/løst av kundeservice, som for øvrig leverer godt over snittet! Anbefales:)
Hei Jonas, Takk for tilbakemeldingen - så fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kombinasjonen av rimelige priser og utmerket kundeservice får meg til å føle trygghet for hverdagen og neste års usikre momenter. Hos Pluss mobil har jeg funnet de abonnementene som passer meg og mine til fingertuppene! Alt fra den ustyrlige ungdommen som skriker etter mer data (som nå har fått "fri data"), til eldste far i huset som ser seg helt fornøyd med et abonnement uten alt det ekstra, og derfor får det rimeligste abonnementet uten data. Jeg var til å begynne med bekymret for dekningen, men her har jeg kunnet glemme mine bekymringer da jeg ikke opplever noe problemer, ei om jeg er nederst i vaskekjelleren eller i hønseboden på hytta. Så skal det sies at om jeg ønsker endringer i abonnementet, eller om det er noe jeg lurer på så tar jeg meg ofte ikke bryet for å finne ut av det selv da jeg vet at ved kun noen tastetrykk har jeg deres vennlige kundeservice på tråden, klare til å føre meg på rett vei! :) Det eneste jeg finner noe kjedelig hos Pluss mobil er muligheten for å se MMS på "min side" , men dette er muligens et problem hos andre operatører også? -da jeg ikke har hatt muligheten til dette hos tidligere operatører heller. Sist men ikke minst er det godt å se at flere operatører kommer seg på markedet med det man nærmest kan kalle et monopol i regi av Telenor og Telia. Heia Pluss mobil! +++
Hei Geir! Takk for en fin og utfyllende tilbakemelding. Hyggelig at du er fornøyd med oppstarten hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du og din familie skal være fornøyde også fremover :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det har vært sømløst og enkelt å bytte fra forrige leverandør til PlussMobil. Det har bare vært en gang det var problemer med at samtaler ble brutt, men jeg har ikke fått tilbakemelding fra de jeg snakket med om at e hørte meg dårlig. Det kunne jeg få enkelte steder med forrige leverandør. Appen deres er grei, det eneste som har vært knotete er å få til å bruke Pling. Det har jeg gitt tilbakemelding om, og regner med at de retter opp i.
Hei Inger! Takk for at du deler dine erfaringer her, og godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnement så langt! Angående innlogging på Pling så jobber vi med å gjøre dette enklere og feilfritt i løpet av kort tid. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil tilbyr et bra mobilabonnement med god dekning til en veldig fin pris.
Hei Magnus, Fint å høre at du er fornøyd med dekning og pris :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet til PlussMobil i November, har vært kjempe fornøyd siden.
Hei Morten, Godt å høre at du fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra dekning, god priser. Supert med tilgang til pluss sider.
Hei Siv, Takk for tilbakemeldingen, hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Enkel bestilling og rimelig pakke. Hadde mange spørsmål om tilpasset oppsett. Fikk hyggelig og effektiv støtte i flere omganger. Anbefales!
Hei Eirik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du var fornøyd med bestillingsprosessen og hjelpen fra kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
God telenor dekning og bra pris! Og jeg fikk SIM-kortet i god tid før jeg byttet.
Hei Rikks! Hyggelig å høre at du er fornøyd, bare å rope ut hvis det er noe du lurer på :-) Hilsen Nikolas fra PlussMobil
Hjelper utrolig raskt via messenger, får svar selv på en søndag når de egentlig ikke har åpningstider. Angrer ikke et sekund på bytte 😁
Hei Espen! Takk for hyggelig omtale, det gleder oss å høre at du er fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil