Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
PlussMobil
3.7
280 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
280 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 280 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
30
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke verdt å flytte fra seriøse mobiloperatører

Omtale av  Zoltan B

Selv prisen er billigere, fungerer det ikke bra i Norge heller i utlandet. Har en Pixel telefon og APN er stilt etter Plusmobil instillinger. Mobilnettet er veldig treg ,jeg har prøvd det i flere eu lander. Ikke 4G tale. Betale mer og flytte abbonementet tilbake hos Telia.

Svar fra PlussMobil
27.03.2024 13:24

Hei Zoltan, Takk for tilbakemeldingen din :-) Ja, dessverre har vi hatt problemer med Google Pixel telefoner på vår nye plattform. Dette er fordi Google gjorde en feil i deres implementering av VoLTE og WiFi tale, men det rulles ut en oppgradering i disse dager som skal løse dette. Har du sjekket at din Pixel telefon har lastet ned de siste oppdateringene? Vi kan også enkelt overføre deg til vår andre plattform (hvor alt fungerer) i mellomtiden hvis det er slik at oppdateringen ikke har kommet frem til deg enda. Ta ev kontakt på [email protected] så hjelper vi deg videre. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Unødvendig med nytt simkort!

Omtale av  Gunnar

Fiasko med nytt simkort. Mobildata er slått av. Kundeservice lova å kople tilbake til gammalt simkort i dag kl. 10.15. No er det ingen ting som fungerer. Kundeservice påstår at feilen ligg hos Telenor. Kva var vitsen med å skifte eit simkort som var ok?

Svar fra PlussMobil
25.03.2024 12:15

Hei Gunnar, Det høres ikke bra ut! Det kan virke som du har vært uheldig etter bytte av SIM-kort til vår nye mobilplattform - sånn skal det ikke være! Håper dette er på plass for deg nå? Hvis ikke kontakte oss med en gang. Ta uansett kontakt for å få kompensasjon - hvis dette var en feil fra oss eller Telenor så har du rett på dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Mobilselskap i særklasse :)

Omtale av  Kristian

Har vært kunde i 22 dager og tenker at en anmeldelse da er innafor :) Fikk simkortet i posten innen 5 virkedager. Lang tid før aktivering. Aktiveringen av simkortet var feilfritt :) Bestilte 1GB 139,- /mnd (inkludert Data Rollover og Fri tale/SMS/MMS) Noen dager etter skrev Plussmobil til en kunde på bytt.no at de skulle lansere et nytt mobilabonnement: PlussMobil 1GB Standard - inkludert Fri tale/SMS/MMS UTEN Data Rollover til 99 per mnd. Bruker lite data, så det passet meg perfekt :) Ringte dem og de sa at det skulle lanseres 1. April. For få dager siden så jeg i appen og på nettsiden at abonnementet allerede er lansert :) Byttet umiddelbart :) Byttet ble registrert og aktiv med én gang :) Etter byttet til Plussmobil, skrev jeg anmeldelse på bytt.no av konkurrenten jeg byttet fra, som jeg var kunde hos i nesten 15 år. Jeg skrev at jeg sparer 80 kr per måned, men etter lanseringen av det nye abonnementet til Plussmobil, sparer jeg nå 100 kr per måned :) Kunde i 15 år hos konkurrenten og dem kunne ikke matche prisen, det sier sitt. Jeg angrer definitiv ikke for å ha byttet til Plussmobil :) PlussMobil 1GB Standard - inkludert Fri tale/SMS/MMS UTEN Data Rollover til 99 per mnd er akkurat det jeg trenger til en fornuftig pris :) Grunnen til at jeg byttet til Plussmobil var i hovedsak pris. Hvorfor betale mer enn man må? :) Håper dere aldri øker prisen :) Appen og Min Side på nettsiden er så langt feilfritt. Enkelt å bytte abonnement. Flere tilleggstjenester som er gratis :) Dekning er den beste - Telenor og 5G :) Kundeservice er også hyggelige og imøtekommende :) Som kunde får du gratis tilgang til Dagbladet Pluss, Se & Hør Pluss, Elbil24 PRO og KK Pluss i 4 måneder. I tillegg til eMagasiner som alltid er gratis :)

Svar fra PlussMobil
25.03.2024 12:17

Hei Kristian, Takk for hyggelig omtale! Veldig fint å høre at du er fornøyd med oss så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Ikke alle som er like flink teknisk men ordnet seg til slutt.

Omtale av  Per A

Mye rot for å få et Data SIM-kort opp å gå, å det skjer vær gang det må byttes.

Svar fra PlussMobil
21.03.2024 11:34

Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Ja, du merket nok litt at vi nylig har fått mange nye medarbeidere den siste tiden, så beklager at det tok litt lengre tid å løse saken din. Vi jobber så raskt vi kan med opplæringen og dette vil bli bedre dag for dag :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Nytt simkort , ikke helt gjennomtestet.

Omtale av  Reidar

Har vært veldig fornøyd fram til det kom nytt sim kort i posten. Det ble aktivisert til rett tid, og jeg kunne ringe, men det var alt. Måtte legge inn setup for mms og mobildata manuelt etter å ha fått opplysninger fra kundeservice. Dagen etter fant jeg ut at konferansesamtale ikke var mulig, ei heller VoLTE eller wifi tale. Endte opp med å måtte forlange at mitt gamle sim kort måtte aktiviseres på nytt. Som straff for at teknologien deres ikke fungerer så stakk Plussmobil av med data rollover fra forrige måned når de aktivisere gammelt sim kort. Neste gang dere skal lansere nye sim kort så gjør bedre jobb med testing. Kan også være en idé å ikke ta data fra kundene.

Svar fra PlussMobil
18.03.2024 10:34

Hei Reidar, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte telefoner så støttes ikke VoLTE og WiFi-tale enda, men dette jobber vi med produsentene av disse mobilene slik at det kommer på plass om kort tid. Dette er tjenester som ikke alle er avhengig av, og det er vanskelig for oss å vite om de er bruk før vi sender ut SIM-kortet. Har du en Samsung eller iPhone så oppleves ikke disse problemene. Derfor er vi selvsagt behjelpelige med å bytte tilbake til forrige SIM-kort hvis det er nødvendig. Det at rollover blir borte er ikke noe vi kan høyde for automatisk når du byttes tilbake til vår gamle plattform - men det kan enkelte legges til manuelt igjen, og kundebehandler skal normalt huske på å gjøre dette. Ta kontakt på [email protected] hvis du ikke har fått oppspart data tilbake, så ordner vi dette :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kvalitetsservice

Omtale av  Joseph

Fikk veldig rask og god hjelp i form av veiledning på det jeg lurte på.

Svar fra PlussMobil
18.03.2024 14:33

Hei Joseph, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Rask løsning

Omtale av  Thor J. H

God hjelp fra kundebehandler,- når telefonen ikke ville virke på Granca. Raskt løst.

Svar fra PlussMobil
15.03.2024 10:34

Hei Thor, Godt å høre at du fikk rask hjelp når du trengt det - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR