Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
PlussMobil
3.7
280 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
280 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 280 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
30
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke alle som er like flink teknisk men ordnet seg til slutt.

Omtale av  Per A

Mye rot for å få et Data SIM-kort opp å gå, å det skjer vær gang det må byttes.

Svar fra PlussMobil
21.03.2024 11:34

Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Ja, du merket nok litt at vi nylig har fått mange nye medarbeidere den siste tiden, så beklager at det tok litt lengre tid å løse saken din. Vi jobber så raskt vi kan med opplæringen og dette vil bli bedre dag for dag :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nytt simkort , ikke helt gjennomtestet.

Omtale av  Reidar

Har vært veldig fornøyd fram til det kom nytt sim kort i posten. Det ble aktivisert til rett tid, og jeg kunne ringe, men det var alt. Måtte legge inn setup for mms og mobildata manuelt etter å ha fått opplysninger fra kundeservice. Dagen etter fant jeg ut at konferansesamtale ikke var mulig, ei heller VoLTE eller wifi tale. Endte opp med å måtte forlange at mitt gamle sim kort måtte aktiviseres på nytt. Som straff for at teknologien deres ikke fungerer så stakk Plussmobil av med data rollover fra forrige måned når de aktivisere gammelt sim kort. Neste gang dere skal lansere nye sim kort så gjør bedre jobb med testing. Kan også være en idé å ikke ta data fra kundene.

Svar fra PlussMobil
18.03.2024 10:34

Hei Reidar, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte telefoner så støttes ikke VoLTE og WiFi-tale enda, men dette jobber vi med produsentene av disse mobilene slik at det kommer på plass om kort tid. Dette er tjenester som ikke alle er avhengig av, og det er vanskelig for oss å vite om de er bruk før vi sender ut SIM-kortet. Har du en Samsung eller iPhone så oppleves ikke disse problemene. Derfor er vi selvsagt behjelpelige med å bytte tilbake til forrige SIM-kort hvis det er nødvendig. Det at rollover blir borte er ikke noe vi kan høyde for automatisk når du byttes tilbake til vår gamle plattform - men det kan enkelte legges til manuelt igjen, og kundebehandler skal normalt huske på å gjøre dette. Ta kontakt på [email protected] hvis du ikke har fått oppspart data tilbake, så ordner vi dette :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kvalitetsservice

Omtale av  Joseph

Fikk veldig rask og god hjelp i form av veiledning på det jeg lurte på.

Svar fra PlussMobil
18.03.2024 14:33

Hei Joseph, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Rask løsning

Omtale av  Thor J. H

God hjelp fra kundebehandler,- når telefonen ikke ville virke på Granca. Raskt løst.

Svar fra PlussMobil
15.03.2024 10:34

Hei Thor, Godt å høre at du fikk rask hjelp når du trengt det - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Enestående teknisk kundestøtte!

Omtale av  Peder B

Etter at jeg opplevde redusert funksjonalitet med mobildata på hytta etter bytte til nytt SIM-kort, opplevde jeg kjempegod brukerstøtte hos (Anonymisert navn) i Plussmobil. Alt ordnet seg raskt med personlig oppfølging som man sjelden opplever i disse dager:) Jeg får på dagen tilsend nye SIM-kort med APN med tilbakeført funksjonalitet som oppfyller mine behov til internett-bruk

Svar fra PlussMobil
13.03.2024 12:25

Hei Peder, Mange takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Har problemer med mms

Omtale av  Synøve

Måtte ta konta f å få inn bilder på mms får i sendt

Svar fra PlussMobil
12.03.2024 14:33

Hei Synøve, Takk for tilbakemeldingen - det høres ut som du har fått orden på MMS på telefonen din nå. Enkelte telefoner kan slite med å laste inn innstillinger automatisk. Ta kontakt på [email protected] hvis du trenger videre hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Ubrukelig kundeservice

Omtale av  Fredrik

Helt ubrukelig kundeservice. Evner ikke eller bare vil ikke aktivere et sim kort som vi tross alt betaler et abonnement for. Kommer med lovnader om at det skal virke om noen timer, uten at det faktisk gjør det. Har pågått i flere uker, uten bedring. Bare lovnader hver dag om at det skal fungere. Skylder på Telenor, påstår at det er der feilen ligger. Amatørmessig

Svar fra PlussMobil
12.03.2024 11:14

Hei Fredrik, Det høres ikke bra ut i det hele tatt! Jeg er litt usikker på hva som har skjedd her, men ta kontakt på [email protected] så skal vi få rettet dette så fort som mulig. Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR