PlussMobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Siden jeg bytte til plussmobil så har jeg vært kjempe fornøyd,aldri hatt noe tull med abonnementet eller dekningen.....kjempe fornøyd er jeg med prisen på medlemskapet
Hei Kenneth - godt å høre du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding - vi skal dele den videre med hele PlussMobil-Teamet! Hilsen Frank i PlussMobil
Fungerer heilt utmerket. Viktig at det er Telenor som er leverandør av nettet.
Hei Ivar Godt å høre du er fornøyd med oss og at alt fungerer bra. Vi er helt enig med deg i at det er viktig med god dekning. Telenor sitt nettverk er i særklasse i Norge og da er det jo en selvfølge at vi tilbyr det til våre kunder:-) Hilsen Frank i PlussMobil
Fantastisk dekning og bra kundeservice tipp topp tommel opp
Hei Ragnar - takk for hyggelig tilbakemelding. Supert å høre du er fornøyd med kundeservicen vår - det setter vi veldig stor pris på! Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg er veldig fornøjd.Jeg har ingen negativ erfaring til og med idag!
Hei Kiss - så godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hardt for å lage så god tjeneste som mulig, så da er det veldig inspirerende å få sånne hyggelige tilbakemeldinger. Hilsen Frank i PlussMobil
Éneste grunnen til at man i dag skal velge noe som helst ér service! Alt annet dvs alle som leverer teletjenester bruker nettet til Telenor eller Telia. Derfor har det ingen betydning om du velger det ene eller andre for bruken, men igjen service og den har jeg kún funnet hos PlussMobil og jeg er 57 år og har hatt mobilabonnementer fra tidenes morgen! Jeg vil faktisk hevde som en pedantisk person at PlussMobil er enestående i sitt slag Du behøver ikke lete mer, for jeg sparer deg for tiden du ville ha navigert i "hva-skal-jeg-velge..." Mine anbefalinger gjelder her 10/10 Mvh Rune H.
Hei Rune, Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding - vi velger oss deg! Kundene våre betyr mest for oss og det er fint å høre at vi leverer på kundeservicen vår. Ønsker deg en nydelig dag videre! Mvh Tonje i PlussMobil
Jeg merket meg at det var ingen "sure miner"(tvert imot) da jeg i sin tid forlot dere. Det var en av grunnene at jeg lett kommer tilbake!
Hei Steffen - så hyggelig å ha deg tilbake. Vi skjønner at noen ganger så passer det kanksje å være kunde et annet sted en liten stund, men vi er veldig glade for at kundene våre velger å komme tilbake til oss igjen :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Sender feil faktura i hytt og pine. Tar betalt å sende SMS til EU/EØS. Det nytter ikke å klage heller.
Hei Kjell. Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturaene våre. Hvis det har vært noe feil så skal vi selvfølgelig rette opp i det - i såfall må jeg bare få beklage det. I såfall kan du bare kontakte oss på kundeservice ([email protected]), så ser fakturaavdelingen vår på det med en gang. Når det gjelder SMS til fra Norge til EU/EØS så stemmer det at det ikke er inkludert i månedsavgiften - det er stort sett samme regler hos alle mobiloperatører og det samme gjelder også for samtaler til utlandet. Derimot er det å bruke mobilen når man er i EU/EØS inklduert, så man kan bruke mobilen på samme måte som hjemme og ikke betale noe ekstra for det når man er på ferie (kalles som regel "Roam like home"). Bakgrunnen for dette er et EU-regulativ som også da er implementert i Norge som vi som mobiloperatør er forpliktet til å følge. Vi skjønner selvsagt at det er kjedelig, men meldinger og samtaler til utlandet er dessverre kostbare for oss og har derfor en egen pris. Håper dette forklarer bakgrunnen litt bedre, og som sagt - send oss en mail angående fakturaen din så skal vi selvsagt sjekke om det er noe feil og rydde opp i det. Hilsen Frank i PlussMobil