Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
282 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
282 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 282 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
31
48
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no

Plussmobil nord og ned

Omtale av  Leif

Jeg hadde et eldre sim-kort til å begynne med og alt var bare lykke. Så sendte de meg et nytt sim-kort, og jeg hadde ikke lengre 4G. Ikke kunne jeg motta eller sende SMS/MMS. En stor tragedie. Jeg var i kontakt med 3 stykker som skulle hjelpe meg, og først når jeg fikk snakket med den siste, kunne jeg få endret innstillingene i telefonen min. En person som ikke har kunnskap ville aldri klart å få dette til. Jeg spurte selvsagt om jeg ikke kunne få mitt gamle sim-kort tilbake, med da var det nei. For noen dager siden begynte noe nytt å skje. Når jeg ringer til noen vil jeg jo høre om det ringer, men dette forsvant når jeg ringer flere av mine kontakter. Dem jeg ringte hører at det ringer og kan ta telefonen, og hvis jeg ikke har lagt på etter å ha ventet, så kan jeg snakke med dem når de tar telefonen. Dette skjer hver gang med de samme kontaktene jeg har, ikke alle. De dette hender med, har ikke samme mobilselskap, og ingen har Plussmobil. Jeg ringte til Plussmobil og fikk snakke med en "såkalt" kundebehandler, forklarte problemet mitt og han slo øyeblikkelig fast at dette var ett problem hos de andre mobilselskapene. Jeg sa at dette var en ny feil som var oppstått, og at jeg hadde prøvd å ringe de samme kontaktene med det gamle sim-kortet satt over til min mobiltelefon, (en i familien har også Plussmobil men med det gamle simkortet) og da virker alt flott. Jeg sa også at når jeg tok mitt nye simkort over til den som har den gamle type simkort, så virker ikke det på den telefonen heller. Feilen følger dermed mitt nye simkort. Jeg hevdet at det ikke kunne være de andre mobilselskapene som har feil når alt virker med det gamle sim-kortet. Kundebehandleren slengte på røret. Jeg skifter nå mobilselskap.

Svar fra PlussMobil
13.12.2023 10:16

Hei Leif, Takk for god forklaring og oppsummering av din opplevelse. Dette er ikke bra. Her har du rett og slett ikke fått god nok hjelp fra oss. Vi ønsker å løse dette for deg så fort som mulig så ta kontakt med oss igjen og så skal vi få byttet tilbake til ditt forrige SIM kort som vil fungere som tidligere! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pluss mobil er det beste og billigste mobilabonnement som er tilgjengelig.

Omtale av  Jarle S

Oversiktlige og grei faktura som er enkel å forstå.

Svar fra PlussMobil
12.12.2023 21:13

Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Elendig etter oppgradering

Omtale av  Terje

Var meget fornøyd inntil de "oppdaterte" og sendte nytt SIM-kort. Alle samtaler går på et elendig 2G nett. Samtalene var av svært dårlig kvalitet og etter 7-8 minutt måtte jeg avslutte og ringe opp igjen. Håper +mobil får ordnet dette, da kan det være mulig å gi dem en ny sjangse. Håper de har lært at en oppgradering skal forbedre og ikke forringe sånn som det ble hos meg. Og ikke minst, gi god informasjon om utfordringene dere har. Jeg brukte utrolig mye tid på å finne ut av problemene dere tilførte meg. At dere ikke har fått orden på 4G, VoLTE og WiFi telefoni på bl a Google Pixel telefoner er ikke akseptabelt.

Svar fra PlussMobil
12.12.2023 21:12

Hei Terje! Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut. Har du vært i kontakt med kundeservice om dette? Det er ikke noe problem å aktivere ditt tidligere SIM-kort så vil alt fungere igjen. Vi venter på at Google skal implementere 4G-tale og WiFi-tale, og dette kommer i løpet av februar 2024. Generell 4G/5G-dekning fungerer fint på Google Pixel, så dette gjelder kun VoLTE og WiFi-tale. Send en e-post til [email protected] så hjelper vi deg med å aktivere ditt tidligere SIM-kort eller et eSIM som fungerer samme dag. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fornøyd PlussKunde!

Omtale av  Arne

Klar og tydelig konsulent! God oversikt og veldig behjelpelig! Tusen takk!

Svar fra PlussMobil
11.12.2023 10:18

Hei Arne, Takk for omtalen! Hyggelig å høre at du fikk god hjelp og er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fakturert sms til spesialnummer som ikke er reelle

Omtale av  Hans L

Umulig å få kontakt. Fakturerer ikke reelle smser.

Svar fra PlussMobil
08.12.2023 15:46

Hei Hans! Dette høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke ha Plussmobil hvis du reiser ofte utenlands

Omtale av  Solveig

Kunne ikke sende eller motta meldinger. Vanskelig å bruke mobildata uten wifi, gjaldt både i Roma og Marrakesh.

Svar fra PlussMobil
07.12.2023 14:57

Hei Solveig! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du opplevde problemer på reise. Jeg er usikker på hvorfor du opplevde dette, og det mulig at mobilen din ikke var stilt inn med riktige innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne ut av dette så du ikke opplever problemer neste gang du er ute og reiser! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Service

Omtale av  Arne S

Tålmodig og fantastisk service fra kundebehandler.

Svar fra PlussMobil
06.12.2023 10:19

Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god og tålmodig hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 282 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR