Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
PlussMobil
3.7
280 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
280 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 280 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
30
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd kunde

Omtale av  Marit

Jeg er veldig fornøyd med PlussMobil. Dere er det første mobilselskapet jeg har brukt hvor kundeservice svarer raskt, og er veldig flinke til å følge opp.

Svar fra PlussMobil
01.02.2024 10:16

Hei Marit, Takk for omtalen, og veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice og svartiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skandale etter sim bytte

Omtale av  Stig

Etter bytte av simkort fungerte ikkje Wifi tale samt at eg ikkje kunne motta eller sende sms, då eg jobber offshore så var eg lost. Lyg gjør di og. Aldri mere kunde hos disse bløffmakerne

Svar fra PlussMobil
30.01.2024 13:51

Hei Stig! Det høres ikke bra ut - det kan høres ut som telefonen din ikke spiller på lag med nytt det nye SIM-kortet når det gjelder bruk av WiFi-tale offshore. Dette løser vi enkelt med å bytte deg tilbake til forrige SIM-kort. Ta kontakt med [email protected] så ordner vi dette for deg. Det er også mulig å rask aktivere eSIM hvis telefonen din støtter dette, så vil alt fungere med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Super god service!

Omtale av  Arne

Vi hadde problemer med at appen til enhet gav melding om at Plussmobil ikke støttet tjenesten esim, og etter en del eposter til Plussmobil og produsenten av mobil og smartklokke, ringte Plussmobil opp til oss, og problemet ble løst. Og vi fikk til slutt installert fungerende tvilling-esim i smartklokken våre. Plussmobil kan varmt abefales, og rimelige er de også!

Svar fra PlussMobil
26.01.2024 12:02

Hei Arne! Mange takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Nesten 100% fornøyd.

Omtale av  Fredrik A. R

Fornøyd med kundeservice. Billigste abonnement. Kunne hatt åpent lenger enn 16:00. Tok nesten en mnd før jeg fikk nytt sim etter mye rot. Ellers fornøyd!

Svar fra PlussMobil
24.01.2024 11:20

Hei Fredrik, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er ganske fornøyd! Det må ha skjedd en glipp med din SIM-kort bestilling, normalt går SIM-kort raskt ut - så her var det nok en feil - beklager det! Vi håper å kunne utvide åpningstidene våre snart, men vi er ofte tilgjengelig på e-post også etter kl 16 :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Kvalitet koster

Omtale av  Eva

Det startet bra før sommeren 2023, alt fungerte, god dekning og det hele. Men etter de byttet/oppgraderte sim kort høsten 2023 gikk alt nedover. Dekning for både nett og ringing suger. Får knapt ringetone når jeg ringer andre, samtalen er stykkevis og delt. Mobilnett er 70% av tiden LTE…?! Whater that means. Etter å ha gått fra telenor for å spare penger er dette en helt krise nedgradering. Huff kjøp billig, kjøp dyrt.

Svar fra PlussMobil
23.01.2024 10:51

Hei Eva, Det høres ikke bra ut 😞 Det kan virke som telefonen din ikke spilte på lag med det nye SIM-kortet. Her har vi mulighet til å bytte deg tilbake til ditt forrige SIM-kort, så bare å ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette! P.S: LTE er det samme som 4G. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nesten til topps, hadde de bare hatt fast forfallsdato på regninga

Omtale av  Jørn

Greie priser, men svært rotete forfallsdatoer. Her varierer forfallsdato på telefonregningen fra måned til måned. Noen ganger har jeg forfall før jeg får lønning og noen ganger dager etterpå. Så her må man budsjettere med å ha pengene tilgjengelig en måned i forveien for sikkerhets skyld.

Svar fra PlussMobil
22.01.2024 14:28

Hei Jørn! Takk for tilbakemeldingen, og hyggelig å høre at du stort sett er fornøyd :-) Det stemmer at forfallsdato har variert mellom 16-22 hver måned - litt avhengig av når fakturaen sendes ut. Vi fikk tilbakemeldinger på dette og har nylig gjort endringer som gjør at forfallsdatoen alltid vil faller på 20, 21 eller 22 hver måned. Så håper det blir litt mer forutsigbart for deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Billig, funker fint og god kundeservice !

Omtale av  Erling

Etablering av abonnement og bytte av sim i tlf gikk uten problemer. Fikk ikke tvilling sim til å virke i viltkamera, men med rask og god hjelp fra kundeservice, ble dette i orden også. Veldig positiv og fornøyd så langt 🙂

Svar fra PlussMobil
22.01.2024 14:29

Hei Erling, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 280 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR