Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
282 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
282 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 281 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
11
31
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 281 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Odd

Problemfri og ryddig bestillig og ordreprosess. Markedsfører seg som billig. Noe de ikke er siden de faktiske kostnader er godt skjult. Dårlig app. Varsler om prisøkning i god tid,, men selv da pakkes det inn i tvilsom markedsføring. Kundesevice burde fått bedre opplæring. Plussmobil den dårligste blant de som mener å være et billig alternativ.

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 08:47

Hei Odd, Det er beklagelig å høre om dine erfaringer med abonnementet. Takk for tilbakemeldingen - dette er verdifullt for oss slik at vi kan forbedre oss fremover. Hvilke priser spesifikt er det du tenker er skjult? Vi opplyser om alle våre priser på våre nettsider, og setter pris på om du kan sende oss en e-post på [email protected] og forklare dette nærmere. Kanskje vi da kan gjøre noen endringer på informasjonen på våre nettsider basert på dine tilbakemeldinger. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Supert

Omtale av  Kennet

Jeg er utrolig fornøyd med plussMobil er det beste abonnement jeg. har hatt

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 08:40

Hei Kennet, Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fornøyd, men...

Omtale av  Ole K

Det er enkelt oversiktlig og rimelig abonnement, men å bli påtvunget nytt simkort som jeg protesterer på, så er det takk og farvel.

Svar fra PlussMobil
21.09.2023 09:08

Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har vært fornøyd med abonnementet til nå. Synd å høre at du forlater oss. Vi jobber med å flytte til en ny teknisk plattform, og da må alle våre kunder bytte SIM-kort. Dette er ikke noe skummelt, og er en nødvendig endring for at vi skal kunne fortsette å levere rimelige priser og best dekning. Men forstår hvis du føler at det er litt bry å bytte SIM-kort. Håper du velger å prøve oss igjen på et senere tidspunkt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Pris på abonnement

Omtale av  Sidsel

summen da jeg fikk første faktura ver dobbelt så dyr som den jeg bestilte.

Veldig rask og hyggelig kundeservice

Omtale av  Mette

Vært i kontakt et par ganger for å teknisk hjelp. Raske svar og veldig god hjelp. 👍

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Superrask kundeservice

Omtale av  Sigurd

Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.

Hvis det var mulig å gi 0 hadde jeg gjort det

Omtale av  Eirik

Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:38

Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 281 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR