Er superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett. Og at jeg med mobilabonnement hos Saga Mobil AS totalt betaler 149 kr. pr. måned. For min del er det ikke noe å klage på når det gjelder mitt abonnement hos Saga Mobil AS eller Telenor ASA sitt nett. Alt har i årene jeg har vært kunde hos Saga Mobil AS fungert utmerket. Anbefaler Saga Mobil AS og Telenor ASA sitt nett. Mvh. Berit F.
Ble oppringt fra selger, hvor det først hørtes ut som han ringte fra Telenor. Jeg pleier ikke å svare selgere på telefon, men da jeg har vært kunde hos Telenor i over 40 år, så snakket jeg med ham. Han fikk lurt meg til å bytte til dem, til bedriftsabonnement, til tross for at jeg sa at mitt organisasjonsnr skulle legges ned. Det ble ikke snakket om bindingstid, da jeg oppdaget det, fikk jeg beskjed om at angrefristen ikke gjaldt, da jeg nå var bedriftskunde. Jeg var ikke bedriftskunde, men forbruker da selger ringte meg men det hadde visst ikke noe å si. For at jeg skal få mitt telefonnummer over til privat, må jeg betale kr 3000,- + mva. Det er mye for en som er pensjonist. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!
God service fra kundeservice,har hatt Saga i 2 år nå og det har fungert kjepefint
Oppringt av selger hvor jeg forteller jeg er fornøyd med Telenor han sier det er Telenor og vil tilby meg billigere løsning. Abonnement gjelder for min sønn forteller jeg som straks skal flytte utenlands og sikkert ønsker et abonnement i landet han skal flytte til. Selger forteller at det ikke er noe problem å si opp avtalen. Jeg tror fremdeles at sønn har Telenor da jeg får første regning fra Saga. Sier straks opp dette. Får så en regning på 3000 for kontrakts brudd. Det ble jeg absolutt ikke fortalt under samtalen. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!
Rådgiver var hjelpsom og ga gode råd. Han gjorde meg også oppmerksom på at jeg hadde betalt for for tjenester jeg ikke trengte pr. mnd i forrige selskap. Fikk forklaring på mail hvordan jeg skulle gå frem. Tidligere selskap refunderte 2400 kr. Hadde ikke oppdaget dette uten hjelp fra rådgiver i Saga. Ellers, kommer bedre ut av dette abonnementet enn i det forrige selskapet
Hadde noen problemer med uforutsette utgifter og gebyrer jeg ikke visste om da jeg byttet til saga mobil. Da jeg klagde på dette krediterte de mange av utgiftene og ga meg en bedre avtale på abonnement.
Vart lurt av dette tullefirmaet. Ein selgar ringde og gav inntrykk av å vera frå Telenor og at han ville gjeva oss eit betre tilbod på same abonnement som vi hadde frå før. Etter at avtalen var inngått kjem det fram at det er Saga mobil og ikkje Telenor som har ringt, sjølv om heile samtala var bygd opp som at det var Telenor som ringte. Samstundes vart vi forsikra om at dekninga skulle vera like god som hjå Telenor. Det er den så absolutt ikkje, og vi måtte bytte over igjen til Telenor. Som følgje av bindingstida må vi betale omlag 16.000 kr for at vi braut abonnementet. Dette altså sjølv om dette latterlege lureselskapet Saga har skulda for heile opplegget. Kundeservicen er også på eit absolutt lågmål.
Mitt ønske om oppsigelse/kansellering 6 dager før oppstart av abonnement, som følge av endring i jobbsituasjon, ble imøtekommet. Selger hadde full forståelse og tok min henvendelse seriøst samt videre opp i systemet. Resultatet ble at ny person kontaktet meg. Her var det også forståelse og jeg slapp betaling av bruddgebyr. Betalte kun for 1 mnd siden jeg måtte bruke abonnementet noen dager. God kundebehandling spesielt når jeg tok direkte kontakt med selger. Anbefaler selskapet å informere om kanselleringsvilkår ved bedriftsabonnement ved binding på 24 mnd.