Meny

Mobilabonnement fra Saga Mobil

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Saga Privat+ 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Privat+ 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Privat+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
6 GB
pr. mnd
269 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Privat+ 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
12 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Privat+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
20 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Privat+ 35 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
35 GB
pr. mnd
459 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Privat+ 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
39 omtaler
50 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Saga Mobil er en nordnorsk mobiloperatør som tilbyr mobilabonnement til privatpersoner og bedrifter i hele Norge. Saga Mobil fokuserer på å gi god service, ha gode løsninger og konkurransedyktige priser.
Saga Mobil omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
67%
anbefaler
Saga Mobil
Kundetilfredshet
"Superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett."
2 syns denne omtalen er nyttig

Er superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett. Og at jeg med mobilabonnement hos Saga Mobil AS totalt betaler 149 kr. pr. måned. For min del er det ikke noe å klage på når det gjelder mitt abonnement hos Saga Mobil AS eller Telenor ASA sitt nett. Alt har i årene jeg har vært kunde hos Saga Mobil AS fungert utmerket. Anbefaler Saga Mobil AS og Telenor ASA sitt nett. Mvh. Berit F.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt fra selger, hvor det først hørtes ut som han ringte fra Telenor. Jeg pleier ikke å svare selgere på telefon, men da jeg har vært kunde hos Telenor i over 40 år, så snakket jeg med ham. Han fikk lurt meg til å bytte til dem, til bedriftsabonnement, til tross for at jeg sa at mitt organisasjonsnr skulle legges ned. Det ble ikke snakket om bindingstid, da jeg oppdaget det, fikk jeg beskjed om at angrefristen ikke gjaldt, da jeg nå var bedriftskunde. Jeg var ikke bedriftskunde, men forbruker da selger ringte meg men det hadde visst ikke noe å si. For at jeg skal få mitt telefonnummer over til privat, må jeg betale kr 3000,- + mva. Det er mye for en som er pensjonist. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!

Sigurd V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
2 syns denne omtalen er nyttig

God service fra kundeservice,har hatt Saga i 2 år nå og det har fungert kjepefint

Svar fra Saga Mobil
27.04.2022 08:42
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Sigurd :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurt av selger som sier han er Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Oppringt av selger hvor jeg forteller jeg er fornøyd med Telenor han sier det er Telenor og vil tilby meg billigere løsning. Abonnement gjelder for min sønn forteller jeg som straks skal flytte utenlands og sikkert ønsker et abonnement i landet han skal flytte til. Selger forteller at det ikke er noe problem å si opp avtalen. Jeg tror fremdeles at sønn har Telenor da jeg får første regning fra Saga. Sier straks opp dette. Får så en regning på 3000 for kontrakts brudd. Det ble jeg absolutt ikke fortalt under samtalen. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49
Hei Anders. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glitrende service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rådgiver var hjelpsom og ga gode råd. Han gjorde meg også oppmerksom på at jeg hadde betalt for for tjenester jeg ikke trengte pr. mnd i forrige selskap. Fikk forklaring på mail hvordan jeg skulle gå frem. Tidligere selskap refunderte 2400 kr. Hadde ikke oppdaget dette uten hjelp fra rådgiver i Saga. Ellers, kommer bedre ut av dette abonnementet enn i det forrige selskapet

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ole, det setter vi pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gjør mye for å beholde kundene!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde noen problemer med uforutsette utgifter og gebyrer jeg ikke visste om da jeg byttet til saga mobil. Da jeg klagde på dette krediterte de mange av utgiftene og ga meg en bedre avtale på abonnement.

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Fredrik, det setter vi pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Heilt frykteleg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vart lurt av dette tullefirmaet. Ein selgar ringde og gav inntrykk av å vera frå Telenor og at han ville gjeva oss eit betre tilbod på same abonnement som vi hadde frå før. Etter at avtalen var inngått kjem det fram at det er Saga mobil og ikkje Telenor som har ringt, sjølv om heile samtala var bygd opp som at det var Telenor som ringte. Samstundes vart vi forsikra om at dekninga skulle vera like god som hjå Telenor. Det er den så absolutt ikkje, og vi måtte bytte over igjen til Telenor. Som følgje av bindingstida må vi betale omlag 16.000 kr for at vi braut abonnementet. Dette altså sjølv om dette latterlege lureselskapet Saga har skulda for heile opplegget. Kundeservicen er også på eit absolutt lågmål.

Svar fra Saga Mobil
25.01.2022 10:45
Hei Johan. Vi beklager din opplevelse med en av våre selgere. Det skal absolutt ikke skje at det kan forstås slik at det er Telenor som er i kontakt med deg når det er en representant fra Saga Mobil. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre, og vil selvfølgelig ta dette videre til våre selgere. Når det gjelder dekning kan vi dokumentere at våre kunder har like god dekning som Telenors egne kunder har. Om du allikevel skulle ha informasjon som viser det motsatte vil vi gjerne at du kontakter oss, slik at vi kan ta dette opp med Telenor som netteier. Vår kundeservice arbeider målbevisst med å gi våre kunder den aller beste kundeservicen, og har du forslag til forbedringer må du gjerne dele dette med oss i Saga Mobil slik at vi kan ta dette inn i vårt arbeid med kvalitet.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Meget behjelpelig og forståelsesfulle ved behov for kansellering av abonnement"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mitt ønske om oppsigelse/kansellering 6 dager før oppstart av abonnement, som følge av endring i jobbsituasjon, ble imøtekommet. Selger hadde full forståelse og tok min henvendelse seriøst samt videre opp i systemet. Resultatet ble at ny person kontaktet meg. Her var det også forståelse og jeg slapp betaling av bruddgebyr. Betalte kun for 1 mnd siden jeg måtte bruke abonnementet noen dager. God kundebehandling spesielt når jeg tok direkte kontakt med selger. Anbefaler selskapet å informere om kanselleringsvilkår ved bedriftsabonnement ved binding på 24 mnd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR