Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservicen er fantastisk, men jeg ble veldig skuffet over at jeg i midten av juni bestilte dette abonnementet til kr 119,- pr mnd, og en knapp måned etter blir det sendt ut varsel med stigning på kr 30.- fra 1 okt. Hva er årsaken? Savner også rollover deling av data, som vi hadde hos Ice. Saga mobils App kunne vært litt ryddigere.
Takk for anmeldelsen din Carina. Når det gjelder prisøkningen, så har vi forståelse for hva du mener. Årsaken til at vi gjør dette er økte kostnader på innkjøp, samt endret bruksmønster blant våre kunder som har dette produktet. Alle øvrige abonnement har vi samme pris som før på. Håper at du ønsker å fortsette hos oss Carina. Vi vil fortløpende vurdere rollover deling av data. Ha en fin sommer. Hilsen Saga Mobil Kundeservice
Kundeservice i særklasse. Veldig hyggelig og personlig.
Hjertelig takk for en så flott anmeldelse Kjell J, det setter vi utrolig stor pris på. Vi ønsker deg en god sommer :)
Altfor dyrt ift det jeg hadde tidligere Jeg hadde komplett men de legger dessverre ned Tungvindt er saga også Måtte lage profil ett annet sted og må logge meg inn der for å se spesifikasjon av regningen Jeg kommer å lete etter ett annet alternativt mobil abonnement
Hei Elisabeth. Vi beklager at du oppfatter oss slik, ta gjerne kontakt med [email protected]. På Min Side kan du se fakturaene dine, men ikke spesifisert - det er riktig. Vi høres på tlf 03678 om det er noe vi kan hjelpe deg med.
Fungerer prikkfritt, Telenor dekning, bra priser. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, rask respons og svært hjelpsomme og hyggelige folk. Tommel opp.
Super god service og rimelig abonnement. Telenor nett og god dekning. Anbefales!
Regningene ligger nærmere 200 hver måned. Hva er da vitsen med å reklamere for 119 kr. Bytter mobilabonnement.
Hei Gudmund. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se på årsaken til dette. Abonnementet Saga Privat + 1 GB koster kr 119,-, så det må skyldes andre årsaker enn bare månedsavgiften din.
Oppfatter kundebehandlerne både som positive og hjelpsomme.
Takk for tilbakemeldingen din Jan. Det setter vi pris på.