Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd! God dekning selv i områder hvor det har vært dårlig dekning. Hyggelig og hjelpsom kundeservice!
Super kundeservice. Alltid hjelpsom og svarer når jeg ringer.
Super service. Kjempefornøyd med kundeservice Anbefales
Storfornøyd med kundeservice . Tommel opp. Anbefales
Gode priser og fantastisk kundeservice! Anbefales på det varmeste!
Bra priser og hyggelig kundeservice. Fikk god hjelp da jeg var i kontakt med kundeservice.
Telefonselger ga seg ut for å være tilknyttet telenor og lovte en gunstigere pris enn det jeg hadde fra før. Her er 4 gode grunner til å styre unna dette selskapet. 1. Jeg ble ikke opplyst om bindingstid når jeg sa ja til en telefonselger, dette ble opplyst om på en SMS kontrakt, som var lett å overse. Bindingstid på 24 mnd viste det seg å være 2. SIM-kortet har det vært mye trøbbel med, og har med jevne mellomrom sluttet å fungere. Jeg trodde det var mobiltelefonen, men problemet vedvarte etter jeg byttet mobiltelefon. 3. Fakturaene fra Saga har gradvis blitt større. Jeg ble opplyst om en månedspris på 399kr/mnd inkl mva, og det var dette jeg sa ja til. Så viste det seg at mva kom i tillegg allikevel, PLUSS at de tok gebyr for EHF faktura, noe de er ene og alene om å gjøre av alle jeg mottar EHF fra. 4. Det har dukket opp uspesifike ekstrabeløp på fakturaene gradvis etter hver måned. Det står bare ved siden av telefonnummeret mitt som et nytt punkt, uten noe mer spesifikasjon. Gjerne småbeløp slik at det er fort at man ikke gidder å ta tak i det. Ved klage til kundebehandler etter jeg mottok faktura pga tidlig oppsigelse, fikk jeg tilsendt en kopi av kontrakten, med link til Brukerklagenemda og ingen kommentar til punktene nevnt ovenfor. Styr unna!