Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.4
498 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
498 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Middels
SMB Mobil er rangert
#9 av 17 mobilselskaper
57%
Bra
57% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 494 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
219
75
6
10
184
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 494 verifiserte omtaler på Bytt.no

styr unna

Omtale av  Elle

I dag ble oppringt an en av deres selger, skulle gi meg tilbud på 2 stk bedrift abonnent, hørtes greit ut at. greid å nesten lure meg inn avtale med 3 årsbinding uten å neven det i hele tatt. styr unna

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:56

Hei Elle, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du følte deg misledet under samtalen med en av våre selgere. Det er viktig for oss at all informasjon om våre abonnementer, inkludert bindingstid, blir klart og tydelig kommunisert til våre kunder før en avtale inngås. Vi tar dette alvorlig og ønsker å undersøke hva som gikk galt i din situasjon. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om samtalen og hvem du snakket med? Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna, ren svindel!!!

Omtale av  Line

Styr unna!!! Masse svindel! Sitter med regning på nesten 1400,- når jeg skulle få 379,- per mnd, etter Telenor-bindingen var gått ut. De sier hele tiden de skal ordne opp, men så må jeg plutselig vente fordi "sjefen har hjemmekontor" eller, " Skal ta det rett etter morgenmøtet med sjefen", men så, når jeg spør hvorfor jeg ikke hører noe: "Sjefen er opptatt med noe annet", eller "Ja vi skal ordne opp, men hovedkontoret skulle ordne det, de skulle ringe deg med en gang". Hører ingenting. Alle leker at de er kjempe-overrasket over at jeg har fått feil faktura, men samme faktura kommer igjen, enda de har hatt en måned på seg til å ordne det. Så sender de mail og sier; "Da skjønte jeg at kollegaen min har ordnet opp i det". Eh nei. Og saken er enda ikke ordnet mens jeg skriver. Jeg har sendt de klageskjema fra Forbrukerrådet nå. Jeg angrer DYPT på at jeg bytta fra Telenor!!!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:54

Hei Line, Takk for at du deler din erfaring med oss, og jeg beklager dypt de utfordringene du har møtt med vår fakturering og kundeservice. Dette er ikke standarden vi streber etter hos SMB Mobil. Det er klart at vi ikke har håndtert din sak så effektivt som du fortjener. For å bedre forstå og løse dette, vil jeg vite om du har vært i direkte kontakt med selgeren som håndterte ditt abonnement, eller om din kommunikasjon har vært gjennom vårt kundesenter. Dette vil hjelpe oss i å identifisere hvor kommunikasjonsbruddet har oppstått. Kan du sende meg en e-post direkte til [email protected] med detaljer om din sak og de spesifikke hendelsene? Igjen, jeg beklager de ulempene dette har medført og setter pris på din tålmodighet mens vi jobber med å ordne opp. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Lovlig, men 100% svindel!

Omtale av  Bjørn T

Dette er ren svindel. De går etter enkeltpersonsforetak og har en bindingstid på 3 år. Bryter man bindingstiden vil det bli fakturert et gebyr på 4500kr per abonnement (hvert fall i skrivende stund) - står under punkt "4.4 Bruddgebyr og dekning av kostnader". De har billige abonnementer, men etter et dykk i priser og vilkår, ser det ut som det vil bli masse ekstrakostnader for alt mulig rart hvis man ikke har stålkontroll på mobilbruken. STYR UNNA!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:51

Hei Bjørn, Takk for at du deler din oppfatning, og jeg beklager at du føler deg misfornøyd med våre tjenester. Jeg ønsker å presisere at våre abonnementer med bindingstid er designet for å tilby lavere priser i bytte mot en lengre forpliktelse, noe som er vanlig praksis i bransjen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du ønsker å diskutere din sak. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Konkurransedyktige. Anbefales !

Omtale av  Christian B

Etter en telefonsamtale fikk jeg, ny kunde, justert abonnementet tilsvarende mitt behov. Positive reaksjon fra Kundeservice, bra.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:48

Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med tilpasningen av abonnementet ditt og opplevelsen med vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive erfaring. Ikke nøl med å kontakte oss igjen om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Mangelfull info, lureri

Omtale av  Liv

Nekter å gå tilbake på kontrakt selv om jeg ikke fikk korrekt info, men svært mangelfull.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:45

Hei Liv, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du føler du ikke mottok tilstrekkelig informasjon da du inngikk din kontrakt. Dersom din sak ikke er løst kan du sende meg en e-post på [email protected] med detaljer om din opplevelse? Slik kan vi undersøke saken nærmere og finne en passende løsning sammen. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Luringer

Omtale av  Sebastian M

Styr unna! Oppfyller ikke sin avtale. Avtalen som skulle inneholde ringe til utlandet, har ikke det!

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:47

Hei Sebastian, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager for forvirringen rundt avtalen din og eventuelle misforståelser om ringeplanen som inkluderer samtaler til utlandet. For å klargjøre, tilbyr SMB Mobil egne talepakker spesifikt for utringing til utlandet. I tillegg har vi 'Roam Like Home' som gjelder når du er på reise utenfor Norge, men innenfor EU/EØS, hvor du kan bruke din vanlige mobilpakke. Jeg vil gjerne hjelpe deg med å finne den rette løsningen som passer dine behov for samtaler til utlandet. Kan du kontakte meg på [email protected] med detaljer om din situasjon? Mvh, Birgitte SMB Mobil

Villedende røverselskap.

Omtale av  Peter

Sikter seg bevisst inn på personer med ENK, for å kunne sno seg unna lovverk som bla. Angrerett. Bruker villende salgsteknikker, overilt aggressive selgere, informerer dårlig om at du ikke har angrerett, informasjon om bruddgebyr og bindingstid er begravet i retningslinjene og ikke godt fremhevet. Holder bevisst tilbake info om at priser er uten mva. helt til tampen av innsalget for å villede kundene. Bedritent selskap som leverer et middelmådig produkt i fåreklær og åpenbart har som strategi å tjene penger på bruddgebyr. Telefonselgere herfra bør møtes med hånlatter og kjeft.

Svar fra SMB Mobil
15.04.2024 12:43

Hei Peter, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse med en av våre selgere. Vi vil gjerne se nærmere på din sak for å forstå og rette opp i eventuelle misforståelser og feil. Vennligst kontakt meg direkte på [email protected] med detaljer om dine erfaringer. Mvh Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 494 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR