Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
SMB Mobil
3.6
586 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
586 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
SMB Mobil er rangert
#8 av 17 mobilselskaper
62%
Bra
62% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 565 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
253
101
8
10
193
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 565 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare løgner

Omtale av  Iris

Ble oppringt av en selger som sa at han ringte på vegne av Telenor ("vi tar oss av de små og mellomstore bedriftene under Telenor"). Tross gjentatte spørsmål om de var en del av Telenor-konsernet, og gjentatte tydelige beskjeder om at jeg ikke ville bort fra Telenor fastholdt han på at han representerte Telenor. LØGN 1 Han sa at avtalen ikke hadde noen bindingstid for meg (bare binding på pris fra deres side), at jeg kunne bytte leverandør i morgen uten konsekvenser LØGN 2 Jeg oppdaget raskt at SMB ikke var en del av Telenor-konsernet, og ringte opp mindre enn 15 minutter etterpå og sa at jeg angret meg. Kundebehandler sa at saken ble frosset, og oversendt reklamasjonsavdelingen. Jeg skulle få høre fra dem. Jeg hørte ingenting, men likevel mottok jeg melding fra Telenor noen dager etterpå om bytte. LØGN 3 Jeg ringte tilbake og gjentok at jeg ikke ønsket bytte. Igjen skulle saken fryses, og oversendes rekkamasjonsavdelingen. Ingenting kom til å skje før jeg hadde hørt tilbake fra dem. Jeg hørte aldri fra dem. 10 dager etterpå får jeg sim-kort, OG faktura på nesten 6000 kr for "bruddgebyr". LØGN 4.

Svar fra SMB Mobil
25.09.2023 09:16

Hei Iris, Først og fremst, beklager for all forvirring og ulempene dette har forårsaket deg. Det du beskriver er ikke i tråd med våre standarder, og jeg tar din tilbakemelding svært alvorlig. Vår hensikt er å gi en transparent og ærlig tjeneste til alle våre kunder. Jeg vil umiddelbart undersøke dette internt for å klargjøre situasjonen. Hvis du ennå ikke har fått saken din løst, send meg en e-post på [email protected] slik at jeg kan adressere den direkte og sørge for en rask løsning. Jeg setter pris på din tålmodighet og forståelse, og jeg er her for å rette opp i eventuelle misforståelser. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Firmaet er i omstilling og endrer rutiner..

Omtale av  Andreas

Hei, jeg ble solgt inn på et abonnoment med 36mnd binding uten min viten. Selger solgte inn dette via tlf og fikk meg til å signere via SMS, I bunn og grunn er dette "egentlig" kunden sin feil som ikke leser alle vilkår, men dårlig etikk og ikke informere om dette via telefonsamtalen, Da jeg byttet tlf abonomment sendte de meg en sluttfaktura på 5600,- Jeg prøvde og klage til kundeservice som avslo kravet mitt (de opererer kun etter retningslinjer i sin bedrift så ikke dusse personene sin feil) Jeg fant etterhvert email til daglig leder som fikset opp og krediterte faktura. Daglig leder informerte også om at rutinene til selgere og internt i firma er under forbedring og jeg håper dette vil bli reflektert i fremtiden. Gir dem en 4 stjerners anmeldelse for de fikset opp og for å erkjenne deres svikt i rutiner og dårlig etikk. Mvh Andreas

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 14:36

Hei Andreas, Beklager for ulempen du opplevde. Det er viktig for oss at alle vilkår blir kommunisert klart. Jeg er glad for å høre at saken din ble løst med daglig leder. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre rutiner basert på tilbakemeldinger som din. Takk for din forståelse. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Stårlende fornøyd!!!!

Omtale av  Petter F

har hatt abbonementet i 1 måned nå, veldig god dekning og prisen kom uten noen uhyggelige overraskelser.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:50

Hei Petter, Takk for den positive tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen og prisen på ditt abonnement. Vi setter stor pris på din tillit og vil alltid jobbe for å levere en tjeneste av høy kvalitet. Hvis du har spørsmål eller trenger assistanse fremover, er vi alltid her for å hjelpe. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Scam? Føler meg lurt.

Omtale av  Gro

Jeg ble lurt av en SMB-mobil-selger på telefonen som utga seg for en Telenor-ansatt. Åpningen av samtalen var noe slik: "Jeg ringer fra Telenor. " Han sa han ringte fra Telenor for å informere om at mitt vanlige og datteren mins Telenor-abonnement var utløpt og sim-kortene var foreldet og måtte byttes ut, skiftes. men han sa at Telenor hadde et bedre abonnement som var mer gunstig for meg og datteren mins telefonbruk. Hvis jeg sa ja til det nye abonnementet på sms, ville Telenor-abonnementet bli en billigere og mer hensiktsmessig mobil-løsning for meg og datteren min. Jeg sa ja til det, trodde på denne mannen og svarte ja på sms, men fikk SMB-kort i posten i en SMB-konvolutt, ikke Telenor. Jeg tror jeg har blitt lurt og at dette er en scam. Jeg har tenkt å kontakte politiet og Telenor om denne scam-en. Jeg oppdaget dette i dag da jeg skulle installere de nye sim-kortene. Jeg er en gammel dame og datteren min er i autismespekteret. Vi er nok naive og litt hjelpesløse med digitale opplegg som smart-telefoner og abonnementer og sim-kort, og jeg føler meg nå utnyttet og løyet for. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd og hvordan jeg skal løse dette. Jeg hadde en mobiltelefon og et abonnement jeg var svært fornøyd med og som jjeg absolutt ikke ville forandre, men da han sa at abonnementet var foreldet, trodde jeg på ham. Jeg trodde han ville hjelpe meg, dumme meg! Dette har vært en veldig skremmende og ubehagelig erfaring, og jeg er skikkelig redd! Når jeg ikke kan stole på mobilselskapet som har lurt meg trill rundt, er tilliten svekket, og da blir jeg redd for hva de kan gjøre med betalingskort-info, private meldinger og bilder og kontaktlister, bank-id på mobil osv. Jeg tenker at jeg må fjerne sim-kortet og slå mobilen av. Jeg vet jo ikke hvor omfattende scam-en er, men blir altså veldig redd! Huff fra Gro

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:54

Hei Gro, Først og fremst vil jeg uttrykke min dypeste beklagelse for det du har opplevd. Ingen skal føle seg lurt eller utnyttet, og jeg vil oppriktig si at vi tar din tilbakemelding svært alvorlig. Vi arbeider kontinuerlig for at våre selgere skal være tydelige og redelige i sin kommunikasjon. Det du beskriver her avviker sterkt fra vår ønskede praksis. For det første, vil jeg forsikre deg om at dine personlige data, inkludert betalingsinformasjon, meldinger, bilder og kontaktlister, er trygge. Sim-kortet gir tilgang til nettverket, men har ingen tilgang til selve innholdet på mobilen. BankID og betalingskortinfo er også beskyttet av sterke sikkerhetssystemer, og er ikke tilgjengelig gjennom ditt sim-kort. For det andre, ønsker jeg å finne en løsning på denne situasjonen for deg. Jeg vil sterkt anbefale at du sender meg en e-post på [email protected], slik at jeg personlig kan ta tak i saken. Vi ønsker å hjelpe deg tilbake til den situasjonen du var fornøyd med, og rette opp i eventuelle feil fra vår side. Igjen, jeg beklager oppriktig det du har opplevd, og jeg vil gjøre mitt ytterste for å hjelpe deg. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Falsk selger og falske premisser

Omtale av  Kjartan

Kona mi ble sist i august 2023 lurt av en veldig hyggelig telefonselger som sa han var fra Telenor og at hun måtte bytte til nytt SIM-kort i sine to mobiltelefoner. I virkeligheten representerte selgeren SMBmobil, og narret henne dermed til å bytte abonnement fullstendig unødvendig. Nå begynner jobben med å komme seg vekk fra svindel-salget og redde det som reddes kan... Regner med at SMBmobil ikke følger angrefrister eller norske lover, men satser på forsvare seg med å ljuge og si de ikke har sagt noe galt... Så ligg unna!

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:26

Hei Kjartan, Jeg beklager sterkt det du og kona di har opplevd. Det er svært beklagelig hvis en selger ga inntrykk av å være fra Telenor; dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer. Vi tar slike saker svært alvorlig og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å gjøre forretninger. Jeg håper dere har løst saken, men hvis ikke, ønsker jeg at dere sender meg en e-post til [email protected], så vil jeg se på saken. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ligg unna

Omtale av  Maren

Selger opptrer som den ringer fra ditt mobilselskap og vil gi deg et bedre abonnement enn det du har i dag. Prisene som oppgis er uten mva. Du får masse opplysninger på telefon, og selger vil ha deg til å bytte abonnement med en gang.

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:49

Hei Maren, Jeg beklager på det sterkeste den opplevelsen du har hatt. Det er ikke vår intensjon at noen skal føle seg misledet. Som en mobiloperatør som tilbyr bedriftsabonnement, oppgis våre priser eksklusiv mva, men dette bør selvfølgelig være klart og tydelig informert om under samtalen. Vi jobber kontinuerlig med opplæring av våre selgere for å sikre en korrekt og tydelig kommunikasjon med våre potensielle kunder. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort oppsummering av saken, så kan jeg undersøke hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Lyver!

Omtale av  Hassan G

Lyver angående fordeler! Priser Priser til utlandet Ansatte gir feil info U seriøse

Svar fra SMB Mobil
11.09.2023 13:23

Hei Hassan G, Jeg er lei meg for at du føler at informasjonen du fikk ikke var nøyaktig. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, og vi arbeider kontinuerlig for å forbedre vår kommunikasjon og tjenester. Jeg vil gjerne få en dypere forståelse av din erfaring, slik at vi kan adressere problemene du har påpekt. Send meg gjerne en e-post på [email protected] med mer detaljert informasjon. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 565 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR