Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
SMB Mobil
2.9
363 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
363 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
SMB Mobil er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 363 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
141
33
3
10
176
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 363 verifiserte omtaler på Bytt.no

Raskt og rimelig bedriftsabonnement

Omtale av  Erik A

Greit og rimelig bedriftsabonnement med gode tilleggstjenester. Alt fungerte også raskere med Telenor-dekning. Samtalene settes opp raskere og det blir færre brudd. Fikk også med mottak av samtaler til to fastnummer jeg ville beholde, men sjelden brukte.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:09

Hei Erik, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med bedriftsabonnementet vårt, både når det gjelder pris og tilleggstjenester. Vi er også glade for å vite at du merker forbedringen med Telenor-dekning, spesielt i forhold til raskere samtaleoppsett og færre avbrudd. Det er godt å høre at løsningen med mottak av samtaler til fastnummer har fungert bra for deg. Vi jobber stadig med å tilpasse våre tjenester for å møte våre kunders ulike behov. Vi setter stor pris på dine ord, og ser frem til å fortsette å levere god service og kvalitet til deg. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Planlagt svindel

Omtale av  Christopher

For all del, ikkje velg dette mobilselskapet! Saken min er pågåande og det krever mykje energi for en som liker å betale rekningane sine. SMB-mobil ringer meg mens eg jobber. Eg forklarer at de må sende meg tilbod på mail, men då ville eg gå glipp av ett betre tilbod han kunne gi meg med det same. Selgaren skulle opplyse meg om all vesentlig informasjon på tlf. Eg tenkte "greit, då kan eg bli kunde". Selger ber meg svare "JA" på sms uten å gi beskjed om bindingstid. Dette var svindel. Følte meg lurt idet eg fann ut om bindigstida, og ville derfor skifte mobilselskap. Sendte mail til SMB-mobil og opplyste dei om feilen de gjorde, og at eg ville skifte til Nortel. Likevel sendte de meg en bruddgebyr på over 5000 kr!!! Det er ikkje til å tru. I tillegg er dialogen på mail heilt uten bryderi på kundeservice sida. Heilt utrulig at de lurar sine eigne kundar. Har til og med tatt opplyst inkasso-selskapet om dette, men de tar sida til SMB-mobil fordi de har min bekreftelse på sms. Dette blir heilt feil, og det er synd at SMB øydelegger sitt eige rykte.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:29

Hei Christopher, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt selskap. Det skal fremkomme i samtale med selger og i sms som sendes før avtaleinngåelse om det er avtaletid på abonnementet. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Kan du ta kontakt med oss på [email protected] med en kort oppsummering av din erfaring og telefonnummeret ditt, så jeg kan se på saken din? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Dette er ett fima som har som forretnings ide og lure sine kunder

Omtale av  Kjell P. J

De tar kontakt pr. telefon og gir intrykk av å være fra telenor, en må spørre flere ganger før de informere om at de ringer fra SMB Mobil. De opp gir priser som er uten mva, selv om en informerer om at dette er ett privat nr.. Det blir ikke informert om at det er bindings tid på 36 mnd. under slags fremstøtet på telefon, heller ikke at det er store kostnader forbundet med bindingstiden. Bindingstiden legges kun inn i ordrebekreftelsen, som de seender under salgsfremstøtet og stresser deg til å godta. Samt at det er 4500,- + mva dersom du ønsker å gå ut av avtalen. Kan ikke anbefale SMB mobil til noen, hold dere langt unna. Virker som de har dette med å lure folk som en del av sin forretnings ide.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:24

Hei Kjell, Takk for at du deler din erfaring med oss. Vi beklager dersom det har vært noen misforståelser eller manglende klarhet i kommunikasjonen om våre tjenester. Våre selgere skal ikke gi inntrykk av å være fra Telenor. Vi er en selvstendig operatør som benytter oss av Telenor sitt nett. Det skal fremkomme i samtale med selger og i sms som sendes før avtaleinngåelse at det er SMB Mobil som er operatør og om det er avtaletid på abonnementet. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Kan du ta kontakt med oss på [email protected] med en kort oppsummering av din erfaring og telefonnummeret ditt, så vi kan gjennomgå saken grundig? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Ikke la dere lure!!!

Omtale av  Trine P

Ikke la deg lure!!! SMB mobil driver ikke med rent spill. Da jeg fikk en telefon om at de kunne tilby et billigere abonnement enn Telenor og jeg fortalte dem mange ganger at jeg bare skulle være i Norge i 2 mnd. og de bekreftet mange ganger på telefon at det var ikke noe problem, lurte de meg til å signere et abonnement som hadde 36 mnd. bindings tid! Etter flere klager fra meg og en email hvor jeg truer med å gå til forbruker tilsynet lot de meg gå kostnadsfritt. Men det endte allikevel med at jeg har betalt alt for mye i regninger, for de avsluttet ikke abonnementet mitt når de skulle og krever derfor penger etter at det egentlig var avsluttet. Ikke å anbefales!! Bare tull! Jeg skal gå til forbruker tilsynet og melde dette fra, for dette firmaet driver ikke med rent spill.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:19

Hei Trine, Vi beklager å høre om din negative erfaring. Dette er ikke standarden vi streber etter. Vennligst send oss en e-post på [email protected] med detaljene, så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Takk for at du tok deg tid til å si fra. Din tilbakemelding er viktig for å hjelpe oss forbedre. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Godt fornøyd med SMB

Omtale av  Anders

Opplever god kundeoppfølging, og grei pris. Har ikke noe å utsette på produktet!

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:08

Hei Anders, Takk for at du deler din erfaring med oss! Det er flott å høre at du er fornøyd med kundeoppfølgingen og synes prisen er grei. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at våre kunder får god service og verdi for pengene. Din tilbakemelding betyr mye for oss, og vi er glade for at du ikke har noe å utsette på produktet vårt. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fungerer godt

Omtale av  Ellen M. V. A

Mobilabonnementet fungerer godt! Ingen forslag til forbedringer

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:07

Hei Ellen, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er kjempebra å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt og at alt fungerer som det skal. Det er alltid godt å få vite at våre kunder er tilfredse, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

God kundeservice, men dyrere enn antatt

Omtale av  Åsa

Da jeg skiftet abonnement til SMB mobil var det på grunnlag av lovnaden av en lavere fastpris enn det jeg hadde fra før. Dette var ikke enn realitet, og jeg sitter nå på en avtale som binder meg i 36 mnd. Men det skal sies at jeg ble oppringt av SMB sine medarbeidere for å høre om hborvidt jeg var fornøyd, og jeg fikk da justert min avtale.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2023 16:14

Hei Åsa, Takk for at du deler din erfaring med å bytte til SMB Mobil. Vi beklager å høre at du opprinnelig ikke fikk den prisfordelen du forventet. Det er viktig for oss å være transparente om våre priser og vilkår, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Det er godt å vite at våre medarbeidere har fulgt opp og justert avtalen din. Vi setter pris på muligheten til å forbedre situasjonen og håper at den justerte avtalen nå møter dine forventninger bedre. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 363 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR