Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.1
404 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
404 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Middels
SMB Mobil er rangert
#13 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 393 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
160
41
3
10
179
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 393 verifiserte omtaler på Bytt.no

STYR UNNA! Svindel!

Omtale av  Marie

SVINDEL! Jeg fikk nettopp enkeltpersonsforetak, noe de utnyttet med en gang jeg var registrert som bedrift. De er uetiske, informerer ikke om ekstrakostnader eller bruddgebyr. SMB gir seg ut for å være Telenor, hvilket jeg faller for. Avtalen med Telenor ser ikke legit ut, og kundeservice er umulig å få tak i. Ikke takk JA til SMB!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:15

Hei Marie, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi skal aldri utgi oss for å være en annen operatør og hvis vår selger har gitt det uttrykket tar vi det veldig alvorlig og ønsker å undersøke denne saken nærmere for å forstå hva som har skjedd. Hvis du ikke allerede har fått saken din løst, ber jeg deg vennligst om å kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer rundt din erfaring. Vi er forpliktet til å rette opp i eventuelle feil og forbedre vår kundeservice. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Marlene S

Har aldri hatt noen problemer og får raskt hjelp om det skulle være noe 😊

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:11

Hei Marlene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår service og at vi har kunnet hjelpe deg raskt når du har hatt behov for det. 😊 Vi setter stor pris på din støtte og er her for deg om du skulle trenge noe mer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Svindel med SMB mobil

Omtale av  Ottar

Her etter og fått montert Sim i mobilen måtte løpe eiendommen rundt for og få dekning . 2 dager uten dekning ( har driftsalarm ect ect ) så byttet jeg tilbake til Telenor . Krever bare kr 11000,- for oppsigelse av abonnement !! Har varslet inkasso selskap at 1 dag møtes vi fortsetter de med og kreve meg for dette ! Har selger opplyst om dette avbrudd beløp ? Ingen vettug oppadgående hadde tegnet avtale da !!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:10

Hei Ottar, Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Jeg beklager for eventuelle misforståelser og de utfordringene du har møtt med dekningen. Vi forstår viktigheten av pålitelig mobildekning for våre kunder. Alle våre kunder skal ha samme dekning som Telenor sine egne kunder. Når det gjelder bruddgebyret du nevner, er det viktig for oss å sikre at alle våre kunder får klar informasjon om eventuell avtaletid knyttet til våre abonnementer ved avtaleinngåelse. Jeg beklager hvis dette ikke ble formidlet tydelig nok i ditt tilfelle. Hvis saken din ikke er løst kan du sende oss en e-post til [email protected] med din kontaktinformasjon og detaljer om saken. Så kan vi ta en ny gjennomgang av hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Presenterer seg som bedriftsavdelingen til Telenor

Omtale av  Ketil

Ble nok en gang oppring av en selger fra SMB mobil som presenterer seg som hun ringer fra telenor mobil. Dette har jeg ved tidligere tilbakemelding blitt livet at skal endres på. Nå 1-2 år etter forrige anmeldelse presenterer selger seg helt likt for å gi inntrykk av å ringe fra Telenor. Etter min mening ren svindel!

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:07

Hei Ketil, Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, og jeg beklager på det sterkeste at du igjen har opplevd en situasjon hvor en selger har presentert seg på en måte som gir inntrykk av at de ringer fra Telenor. Dette er absolutt ikke i tråd med våre retningslinjer eller den praksisen vi ønsker å ha. Vi tar anklager om feilrepresentasjon svært alvorlig, og det du beskriver, skal definitivt ikke skje. Jeg beklager ulempene dette har medført for deg og ønsker gjerne å diskutere saken nærmere. Kan du vennligst kontakte oss direkte på [email protected] med detaljer rundt din opplevelse? Vi ønsker gjerne tidspunkt du ble kontaktet og på hvilket telefonnummer. Dette vil hjelpe oss i vår videre oppfølging. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Har ikke roll over bedrift

Omtale av  Kenneth J

Ikke roll over bedrift, holder bare ikke i kampen mot de andre lavprisselskapene

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:02

Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss å høre fra våre kunder om hvordan vi kan forbedre våre tjenester. Jeg beklager for eventuell forvirring; vi tilbyr faktisk rollover på våre abonnementer, men det er sant at for de aller største datapakkene, som 100 GB og større, gjelder ikke denne fordelen. Vi forstår at dette kan være en begrensning for noen av våre kunder, og vi tar din tilbakemelding seriøst som en del av vår vurdering for fremtidige forbedringer. Vi jobber kontinuerlig med å tilpasse våre tilbud for å møte våre kunders behov og for å være konkurransedyktige i markedet. Din tilbakemelding er verdifull i dette arbeidet. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Middels fornøyd

Omtale av  Øyvind J

Større faktura enn avtalt,kontakter kundeservice ang dette.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:03

Hei Øyvind, Takk for at du gir oss beskjed om din bekymring angående fakturaen. Det er viktig for oss at all fakturering er i tråd med det som er avtalt, og vi beklager hvis det har oppstått en feil i dette tilfellet. Det er bra du har tatt kontakt med kundeservice; de vil gjennomgå saken din nøye for å sikre at eventuelle feil blir rettet opp og at du blir fakturert korrekt i henhold til avtalen din. Hvis du har ytterligere spørsmål eller trenger mer assistanse etter at du har snakket med kundeservice, ikke nøl med å kontakte oss igjen på [email protected]. Vi er her for å hjelpe deg og ønsker å sikre at du er fornøyd med våre tjenester. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

Lureri

Omtale av  Hans O

Inngikk avtale om bytte til SMB etter jeg ble lovet grei pris og dekning, samt full dekning av utgifter vedr. overgang fra eksisterende mobiloperatør. Når krav om utkjøp og brudd kom, svarer ikke selger i SMB overhode. Jeg ber i en ny mail at denne (anonymisert navn) kan bekrefte tilbudet, samt oversende lydopptak av inngått samtale. Får her kun et kort svar at saken er under behandling. Siden da har ingenting skjedd. Ringte også kundeservice og får til svar at dette normalt ikke blir dekket, samt at det som eventuelt blir dekket avskrives over kommende fakturaer. Utrolig frekt, forlange at jeg skal betale 6000,- pluss mva når jeg er lovet av selger (anonymisert navn) at dette skal dekkes av SMB. I tillegg må jeg også forskuddbetale 2mnd fram i tid. Nei, her er det bare å styre unna folkens. Her er det for mye ugler i mosen. Venter i spenning om jeg i det hele tatt får svar.

Svar fra SMB Mobil
11.03.2024 20:01

Hei Hans O, Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg beklager dypt for frustrasjonen og forvirringen du har opplevd i forbindelse med bytteprosessen og kommunikasjonen rundt dekning av utgifter ved overgangen. Det er vår intensjon å holde det vi lover våre kunder, inkludert eventuelle tilbud om dekning av utgifter ved bytte av mobiloperatør. Jeg forstår at du ikke har fått den oppfølgingen og klarheten du forventet, og det beklager jeg. Selv om vi ikke kan tilby lydopptak av samtaler grunnet personvernregler (GDPR), tar vi ditt ønske om bekreftelse på tilbudet seriøst. Vi er forpliktet til å undersøke hva som har blitt lovet av vår selger, og hvordan vi best kan løse situasjonen i tråd med det. Hvis din sak fortsatt er uløst, ber jeg deg vennligst ta kontakt med oss direkte på [email protected] med detaljer, slik at vi kan sikre en grundig gjennomgang og finne en løsning. Med vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 393 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR