Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Min mor på 82 år ble lovet en tekniker til å se på vedvarende feil på internettforbindelsen. Familien bistod med å sjekke at alt var koblet rett og feilsøkte uten hell. Hun ble så lovet teknikerbistand som aldri kom.
Fungerer bra på svensk side 👍. Har prøvd Telia å hundy. Telia delvis, ikke alti. Litt vanskelig å komme på nett. Hudu stryk.
OK dekning og oversiktleg faktura! Familiebonus og inkludert nettslett.
Ønsket tilbud på nett etter å ha flyttet. Telenor ringte med et dårlig tilbud, lite teknisk informasjon om produktet (og feilinformasjon om hvordan levering av nett fungerer), og ville ikke gi meg tilbudet skriftlig for sammenligning med andre tilbud. Virker som de prøver å pushe dyre produkter på de med lite teknisk forståelse, og jeg sitter igjen med følelsen av å ha blitt oppringt av en scammer.
Starter med å bytte selskap siden Telenor er så dyrt og kun har edge dekning som noen ganger blir helt borte selv om jeg bor rett ved byen. Når vi bytter selskap starter faenskapet. Når vi først bytter selskap sender de en faktura får måneden vi ikke har abonnement hos de. Denne fakturaen betaler vi og tenker at vi skal ringe opp om så vi kan få igjen disse pengene, noen dager etter får vi en purring hvor de ønsker å få 151,66kr fordi vi tydeligvis ikke har betalt 4kr av fakturaen som vi betalte fullt ut. Ringer og får beskjed om at de skulle fikse alt og at vi skulle få igjen pengene vi hadde betalt for måneden vi ikke hadde abonnement hos de. 2 måneder etter alt dette så får vi samme faktura på nytt hvor denne da har vært sendt til feil adresse på andre siden av Norge. Når fakturaen er sendt til feil side av Norge så kan du vel tro at den kommer hit etter betalingsfrist. Ringer igjen Telenor hvor de legger skylden på systemet ditt og at det skal bli fikset opp i. 2 dager etter får en e-faktura som da er purring fra Gothia som nå ønsker 328,39kr fordi vi ikke har betalt fakturaen som.skulle vært slettet for litt over 2 måneder siden. Enda venter vi på å få igjen penger. Prøver å ringe opp igjen uten at min samboer da er til stede (hennes abonnement) men da kan de ikke gjøre noe med fakturaen fordi hun ikke er til stede for å bekrefte dette. Nå er jeg rimelig lei. Er det lov å komme med purringer tilbake til Telenor for å ikke betale oss tilbake og prøve å få mere penger ut av oss?
Som eneste selskap jeg har vært borti tar de betalt 79 kroner for papirfaktura på første faktura når man har ingen andre valg enn å motta dette per brev. Alle andre selskaper i Norge har gratis første faktura også har man valget om å opprette efaktura fra faktura nr to. Og da må man betale hvis man vil ha papirutgave. De skryter over å ha 200 millioner kunder. Og noen har nok flere kundeforhold, feks både mobil og internett. Så da "stjeler" de mer enn 1.5 milliarder kroner fra sine kunder? Når man har ingen valg så er dette etter min mening svindel.
Telenor mobil abonnement, er ikke bare et vanlig abonnement med bare ringe tid,sms og datapakke. Men masse andre kjekke tjenester som jeg har fått inkludert blant annet sky-lagring, se hvem og masse annet!
Jeg skifter abonnement slutten av dette året. Fortsatt fakturer dere meg for januar. Hva gjør dere med det?
Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.
Jeg flyttet til Fjordkraft Mobil i Juni/Juli. men får fortsatt fakturaer fra Telenor Mobil' Vennligst send meg keditnotaer for det som er betalt. Ytterligere fakturaer betales ikke.
har ikke noe og klage på god dekning Har bare bra omtale
Får ikke bedre mobil abonement enn det telenor tilbyr. Veldig fornøyd, jeg har utmerket dekning uansett hvor jeg befinner meg, og rask nettverkshastighet. Angrer på at jeg valgte mobilt bredbånd fra ice når jeg kunne fått bedre fra telenor. Skulle ønske jeg kunne byttet nå, men er nødt til å vente 6 mnd til pga bindingstid «sukk»
De sier at det er en pris. Men mye med små skrift . Vi har bedt om et tilbud ,men det blir ofte ca. 1500 i bare abonnement i mnd. Dyrt synes jeg
Handlet alle telefoner i Telenorbutikk aldri på nett tidligere da jeg trudde det var tryggest sånn. Da æ måttet skifte mobilnummer og fikk mitt nåværende mobilnummer trudde jeg at at det gamle abonnementet automatisk vart stoppet og at jeg kun blev belastet for det nye. Ingen i butikken opplyste meg om dette. Jeg fikk nettopp vite at Telenor fortsatt fakturert meg hver måned 249 kr for 4Gb i 9år etter at æ skiftet mobilnummer og mobil. Jeg har blitt fakturert dobbelt i 9år. Store summer på ingenting. Jeg har prøvd få kompensasjon og noen typ av service men uten hell. Skifter selvsagt operatør bort fra giganten Telenor som totalt savner service og advarer alle andre for Telenor. Du er ikke trygg hvis du handler i ei Telenorbutikk. Ingen kundeservice hos Telenor.
Telenor continues calling and calling for sale even though I am never interested and I never had any business with Telenor. Blocking their numbers doesn't help since they use many different numbers. I have registered myself now in Brønnøysundregistrene. Hope that helps.
Til mitt bruk fungerer det perfekt. Jeg trenger f.eks flere SIM kort og der har jeg trengt flere abonnement hos tidligere leverandører.