Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.3
538 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
538 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 538 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
50
66
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 538 verifiserte omtaler på Bytt.no

STYR UNNA!

Omtale av  Nils

Bedriten kundebehandling. Ble påtvunget et abonnement jeg ikke ønsket og samtykket for, enda jeg på forhånd varslet at jeg ikke ønsket å videreføre bedriftsabbonnementet privat. Klaget muntlig og skriftlig, men, null respons. Måtte ta saken videre til brukerklagenemda.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telenor lover en ting, leverer noe annet.

Omtale av  Rune

Etter oppsigelse av e-post, slettet Telenor fakturaen som var tilsendt ifm. dette. Det var bra. Men kundebehandler så at jeg ikke var Telenorkunde på mobil, og tilbød meg å bytte til dem med 2GB data til kr. 229.- pr. mnd. Jeg kunne ikke få tilbudet skriftelig, men måtte bestemme meg der og da. Da fakturaen kom, hadde jeg fått 6GB data til kr. 299.- pr. mnd. Ny kontakt med kundesenteret. Fakturaen skulle krediteres for overskytende. Det ble gjort, men nå fikk jeg kun 1GB til kr. 229.- pr. mnd. Bra på tilleggstjenester som Min Sky og Nettslett, men utover det, mye dyrere enn konkurrentene. Telenor har mistet en kunde.

Ingen angrerett i fysisk butikk, elendig

Omtale av  Thomas

Ingen angrerett i fysisk butikk, elendig. Ingen forståelse. Dement mor kjøpte telefon til 92 år mann som ikke behersker moderne touch telefoner. Får ikke bytte!

Helt topp service i butikkene deres.

Omtale av  Mattis

Helt topp service i butikkene deres. Det er viktigere enn prisen for min del.

Grådige

Omtale av  Ken H

400% økning i mobilregningen i 2023 uten at jeg har forandret abonnement. Har begynt å ta betalt 179kr pr email også, "fordi det koster så mye å oppdatere/vedlikeholde", neppe mer enn 30 øre pr klient i totalen er nok mer riktig! Til tross for Gratis GB data, pluss overskytende, presterte de å legge på 800-900 kr for data når de la om fra 5gb mnd til 8gb (2mnd)!

Svar fra Telenor Mobil
06.09.2023 12:53

Hei! Vi har over sommeren gjort en del endringer i våre porteføljer og flyttet kunder med eldre abonnement over til nye løsniger - med varsel tidligere i vår og sommer. Man blir da satt over til et tilsvarende abonnement det man har i dag, hvor noen går noe ned i pris mens andre går noe opp. Den største prisdifferensen for det "verste" tilfellet er 120,- ekstra. Man blir varslet i forkant og kan fritt endre til det abonnementet som passer deg best innholds- og prismessig. Første faktura etter abonnementsendring vil alltid være litt større enn ellers fordi man betaler for to måneder på forskudd og er altså ikke din nye månedspris. Her må du se på datoperioden du faktisk betaler for. Prisen for èn Epostadresse ligger på 39,-, ikke 179,-.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fortjener ikke en stjerne engang.

Omtale av  Jens

Telenor er på vei ned, aldri opplevd mindre seriøs kundeservice fra et så stort selskap. De sentrer deg rundt fra ansatt til ansatt uten at noen kan hjelpe. Jeg har oppleved dette både på bedrift side (hvor de avsluttet alle seksjonene i sameiet sine internettavtaler 3 ganger "ved en feil"), og på privaten hvor det samme har skjedd. Det er helt latterlig.

Deknings beviste kunder velg telenor. Kundeserice er som så.

Omtale av  Aleksander

Telenor er bra og leverer et produkt som bare funker og funker. God dekning best dekning innendørs utendørs best kvalitet. Raskest hastighet og svært liten respons tid på 5g/4g. Hadde noe sim trøbbel og ble sperra hvor jeg da kunne ønske de brukte chat på support enn og vente lenge før man får svar. Man får selv ikke kontaktet dem og når dere har lenger svar tid i perioder kan det bli komplisert. Men ellers er jeg knall fornøyd med alt annet og trenger minimal konkakt med support i utgangspunktet fordi det funker og funker ellers. Hatt Telenor i 12 år og testa andre her og der. Kun hvert irritert 3 ganger som de har orndet opp i. Jeg vil og si at telenor faktisk er billigere for meg enn en rekke så kalte billig levandører som nykommeren av de store med eget nett. Og mange av de mindre. Så lenge ikke Telenor skrur opp prisene så forblir jeg kunde lenge.

Telenor Mobil har 538 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR