Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Mobil
2.3
541 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
541 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 541 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
120
50
66
68
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Visjonær

Omtale av  Arve

Ledende på kundeservice. Dekning. Har full kontroll på markedet og ser inn i fremtiden på en utmerket måte.

Statsmafia

Omtale av  Ronja

Jeg har aldri opplevd dårligere behandling i mitt liv. Kommer aldri til å glemme hvor nedlatende kundebehandler snakket til meg. Og en annen ting: hvis man skriver noe negativt om Telenor på nettet, så får jeg en sterk mistanke om at Telenor har ansatte som besvarer slike poster under dekknavn, med nedlatende vitser og latterliggjøring. Aldri mer Telenor! Aldri. For å ta med noe som er bra: de taper penger i utlandet. Vanskelig å være norsk statsmafia i andre land? :D

Elendig og dyrt

Omtale av  Erman L

Hadde Problemer med å ringe i 2 år, men konstante samtaler til telenor dagen etter at jeg ikke fikk brukt telefonen. Men så kom Ice på banen, Byttet samme dag og har vært super Førnøyd med ICE. :D Telenor er i tillegg overpriset!

Fantastisk veiledning

Omtale av  Runar S

Løser problem med simkort raskt. Har god evne til å finne løsninger mtp viderekobling. Vil aldri bort fra Telenor.

Fryktelig!

Omtale av  Lk

bare alt dårlig, faktura, kundeservice...

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Telenor Mobilt Bedriftsnett og dekning!!

Omtale av  Fornøyd

Bedriften vår har i en 2 års periode hatt Phonero. De hevdet hele tiden at dekningen deres var like bra som Telenor, fordi de lå på deres nett. Vi gikk over til Telenor og Telenor Mobilt Bedriftsnett for ca 1 måned siden. Det var som en helt ny verden, vi har fått dekning der vi tidligere ikke hadde dekning hos Phonero. Phonero har hele tiden sagt at de er lik på dekning, det stemmer ikke i det hele tatt. Vi har en helt klar anbefaling og det er Telenor, vi har ikke mistet en eneste samtale etter at vi gikk over til dem. Tapte samtaler er tapte inntekter for oss.

Best på dekning!

Omtale av  Kristine

Hadde Telia før, men her jeg bor ligger akkurat i grenseland mellom 3G og 4G, noe som gjorde at jeg ikke fikk dekning i det hele tatt. Etter at jeg byttet til Telenor har jeg aldri hatt problemer med dekningen. Har 4G så å si hvor enn jeg ferdes. Kundeservicen er topp og har alltid fått god hjelp ved evt. overforbruk på faktura.

Bra erfaring

Omtale av  Marit

Er fornøyd så langt. Ingen problem enda. Har vært kunde i mange år.

Super bra!

Omtale av  Peder

Meget fornøyd, alt går som det skal og hvis det skal være noen problemer er kundeservicen helt utmerket!

Ny mobil og avtale

Omtale av  Trond B

Telenor er dyrest, minst tilgjengelig og holder ikke avtale fra butikk og alltid dyreste faktura fra telenor.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Må være verdens verste kundeservice!

Omtale av  R. L

Selskapet må ha tidenes dårligste CRM systemer. Kundebehandlerne er lite interessert i faktisk å hjelpe kundene. Ikke kan de snakke sant, og det kommer ann på hvilken medarbeider du får tak på før du får noe form for hva som kan kalles hjelp. Det skjer litt for ofte til at man er uheldig å kommer til feil person i ny og ned. De lyver, de selger deg ting du ikke trenger, de gir ikke den hjelpen du ønsker. Det er kulturen i deres kundessenter slik jeg har opplevde det. Tror presset på kundeservice for salg er så stort at det går utover kundene, som bare vil ha hjelp og service. Har jobbet med salg og kundeservice i over 10 år, og oppnådd gode resultater, har stått ansvarlig for opplæring og innhatt lederstillinger i noen av de største selskapene i min bransjen. Har ikke vært borti verre en telenors oppførsel mot kunder. Selskapet ser jo ut til å gi blaffen i kundene så lenge de proffiterer for enhver pris. Skal aldri ha noe igjen å gjøre med dette selskapet, inkl. Datterselskaper. Når jeg også forteller min historie i detalj til andre, så har så og si nesten alle byttet. Alt er sikkert en fryd til du trenger noe hjelp, da er rullett om hva skjer, eller du tror det kanskje før du opplever deres service. Lover Telenor sin kundesservice noe, så er løftet ikke verdt noen verdens ting. Å det ser ikke ut til at "gutteklubben grei" selskapet har noen form for ambisjoner i å forbedre sin kundeservice som tross alt er telenors ansikt og stemme utad. Det er for meg ubegripelig at det er mulig. Er sikker på at mange har sikkert en god opplevelse av Telenor, men jeg håper dere slipper min opplevelse av dem.

Dårlig på dekning

Omtale av  Alexander

Telenor har muligens bedre hastighet, men jeg gikk bort fra dette selskapet da de mangler generelt dekkning. Der andre kan stream live video kunne ikke jeg få sendt ut en sms. Med engang du kommer ut ifra sentrum av plasser faller telenor fort!

Topp service

Omtale av  Jan K

Som kunde i Telenor er jeg svært tilfreds med service og får hjelp når jeg ber om det, og sist jeg var i kontakt med kundeservice for løsning på et problem fikk jeg topp hjelp og ikke bare det jeg fikk tilbud om reduksjon i pris i en 6 mnd periode og det uten å bedt om noe som helst. Så å bytte abonnement for å spare noen kroner er uaktuellt. Så får jo heller Telenor på eget iniativ vurdere sin rolle og sitt forhold til den enkelte kunde og sine konkurrenter hva angår service, prisnivå og den måten skape et enda bedre tilbud til oss som velger å være lojale overfor Telenor. At andre mobilselskaper som bruker telenor sitt nett og kjører lavere priser utifra det faktum at de ikke har ansvar for infrastruktur og er jo ikke så rart at de kjører lavere priser. Så er en av mange grunner til at jeg er lojal mot telenor.

Utrolig god service

Omtale av  Laila S

Vi mistet dekningen på Internett pga. en traktor som kjørte ned ledningen her. Jeg ringte og fikk øyeblikkelig hjelp. De gav meg fri fart på mobilen, og halvering på regninga den månen.Litt senere fikk jeg melding og fri fart helt frem til juni. Makeløst. sier jeg

Kjempebra

Omtale av  Bjørg H

Alt fungerer som det skal!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Syns abonnementene kunne vært billigere.

Omtale av  Trude

Syns abonnementene kunne vært billigere slik at man ikke vurderer å bytte pga kostnadene.

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR