Telenor Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Men dyrt. Vurderer og bytte grunnet pris
Dere er helt ufattelig dårlig på kundeservice og er så uforskammet når jeg (om jeg er så heldig å komme gjennom til dere på telefonen)Dessuten så stenger dere alt for tidlig og særlig om kveldene/helgene!!!
Fikk tilbud fra en selger som ville at vi flyttet barnas abonnement til Telenor, fikk et godt tilbud som jeg aksepterte, så kom faktura med helt annen og mye høyere pris enn vi avtalte. Jeg tok kontakt og fikk beskjed om at Telenor ikke kan tilby den prisen selgeren hadde oppgitt og jeg hadde akseptert. Så nå sier vi opp og flytter tilbake til forrige operatør etter to dager som Telenor-kunde. Mistenker at Telenor spekulerer i dette og at vi ikke er de første som opplever lignende fremgangsmåte.
Kunne ønske jeg kunne gi minusstjerner! Telenor leverer aldri det de lover, og de holder aldri sine løfter. Når du kontakter dem for hjelp, får du kun svaret: "Beklager, det var en menneskelig feil." Det får meg til å lure på om Telenor kun ansetter folk for å gjøre feil etter feil. Utrolig at en så stor og tidligere pålitelig bedrift har blitt så useriøs. Veldig skuffende!
Prisen stiger altfor ofte!! Samtidig blir det mer data, men det trenger jeg IKKE. De har ikke noe abonnement med kun 1GB
Telenor sendt meg nylig eposten om de vil byte meg abonnement i forbindelse med en ny tjenste som heter Nummervarsel og pga.dette vil øke pris fra 349kr (8gb abonnment)til 459kr/mnd, som jeg synes at det er uakseptabelt. Det er dårlig marketingsføring og de vil miste mange faste kunder. De bryr ikke seg hva kundene sier og vil heller ikke beholde kundene sine.
Altfor dyrt. Og endringer i abonnementavtaler har gjort de enda dyrere. Føler jeg betaler for mer enn jeg bruker.