Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor sendt meg nylig eposten om de vil byte meg abonnement i forbindelse med en ny tjenste som heter Nummervarsel og pga.dette vil øke pris fra 349kr (8gb abonnment)til 459kr/mnd, som jeg synes at det er uakseptabelt. Det er dårlig marketingsføring og de vil miste mange faste kunder. De bryr ikke seg hva kundene sier og vil heller ikke beholde kundene sine.
Altfor dyrt. Og endringer i abonnementavtaler har gjort de enda dyrere. Føler jeg betaler for mer enn jeg bruker.
Er blitt altfor dyrt, abonnement settes opp i pris
Telenor har gode tjenester og mobildekning men filosofien for å skvise kunden til å betale bare mer og mer uten at kunden alltid klarer å følge med grenser til svindel. To metoder er særlig i bruk: 1. Avslutte en abonnementstype og sette kunden over på et annet abonnement som er dyrere, ofte uten at kunden oppdager det. 2. Forsette med tilleggsprodukter du ikke har mindre behov for etter en oppsigelse. F.eks SAFE etter at du har sagt opp mobilabonnement Dårlig kundebehandling!
Best service, litt rot med fakturaer, best dekning og peis.
Er godt fornøyd med Telenor, men de kunne vært billigere.
Masse diffuse ekstratjenester, som ikke kan tilpasses mitt behov. Se Hvem funker ikke med mindre den overstyrer min kontaktliste. Og da må den administreres via Telenor. Når det da plutselig kommer en prisøkning som gjør det verdt å sjekke andre. For enda en diffus tjeneste som strengt tatt burde vært lovpålagt og obligatorisk. Takk for meg.