Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telenor Mobil
2.2
536 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
536 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 536 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
49
65
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 536 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trygt og enkelt

Omtale av  Linda

Trygt , enkelt og stabilt God kundeservice med rask oppklaring

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

uberegnelig

Omtale av  Thomas

bytter deg rundt på abonnent hele tiden og tar plutselig betaling for tjenester som alltid har vært gratis. Dekning er varierende.

Svar fra Telenor Mobil
19.06.2023 14:45

Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at de selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Hvis du sikter til Epost så er det i vinter gjort et stort løft for å endre hele Epostplattformen til en mer moderne utgave, da den foregående versjonen lå et stykke etter dagens standarder. I ly av at dette medfører store kostnader for både drift og utvikling, har det medført at vi må ta en pris for tjenesten. Du finner selvfølgelig gratisalternativer der ute, men da betaler man som kjent med personlige data hvilket ikke er tilfellet hos oss, og kan være greit å ha i bakhodet når man skal velge Epostleverandør.

Dårlig signal og kundeservice

Omtale av  Anders

Mottok på 2.5 mnd 6 fakturaer med feil pris på både mobil og fiber... lite hjelp å spore hos telenor, var vell mer problemer for hver person man snakket med frem til det ringte en for å bestikke for at man skal beholde kundeforholdet 14 dager etter oppsigelse.... men når man endelig har kommet seg unna så blir man må nytt svindlet av telenor, forsøkt svindlet for nermere 9000 kr av telenor. Telenor virker å kun ha studenter som besvarer kundeservice I tillegg så er dekningen i området der di hevder å levere 5 g at man så vidt kan skimte 4g

Svar fra Telenor Mobil
19.06.2023 14:41

Hei! Hvis det fortsatt er forhold her som er uoppgjort anbefaler vi at du ber om å opprette en reklamasjonssak via kundeservice på 915 09000 som er raskeste metode, eller sende oss en Epost her - velg Abonnement og faktura for abonnementet det gjelder : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ Hvis du tidligere har fått avslag hos reklamasjonsavdelingen blir neste skritt å anke saken via Brukerklagenemda som kan ta saken videre for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ https://www.bkn.no/

Meget fornøyd

Omtale av  Geir K

Har vært kunde hos ulike mobilselskap før jeg landet hos Telenor. De er ikke billigst i klassen, men til gjengjeld så synes jeg at jeg får mye mer valuta for pengene mine. God dekning, god service og flere tilleggstjenester inkludert i prisen. Med dagens standard så blir jeg hos Telenor som kunde på mobil, nett og TV.

Sleipe salgstriks, bruker sin "monopol situasjon"

Omtale av  Jan K

Jeg kommer til å skifte alle abonnement til Telia. Telenor dytter på oss stadige unødvendige utgifter, som nå med mail som skal koste penger, mobliforsikringer du ikke trenger. Skal du ha avbetaling må du kjøpe swap, og slik flår de studenter ogde som ikke kan betale kontant. Så må du tegne en mobilforsikring ved kjøp av mobil (som de håper du glemmer avbestille i tide, slik at kostnader påløper). De bryr seg ikke om kundens behov, de ber kunden om å tilpasse seg Telenor. Sleip ledelse, sleipe salgstriks/produkt konsept.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Penger, penger, PENGER

Omtale av  Einar

Alt dreier seg om penger, nå skal de jommen ha betaling for epost også! Snart så er det takk for meg!

Supert

Omtale av  Steinar

Blir alltid møtt med super service i butikk på Sandvika stor senter

Telenor Mobil har 536 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR