Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Telenor Mobil
2.3
538 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
538 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#20
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#20 av 22 mobilselskaper
34%
Middels
34% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 538 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
118
50
66
67
237
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 538 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurer eldre folk

Omtale av  Marit

Har en mor som hele tiden får forandret abonnementet sitt, med div tilleggstjenester osv, som hun aldri har sagt ja til. Vet ikke hvor mange samtaler vi har hatt med kundeservice, men det fortsetter bare.

Svar fra Telenor Mobil
19.07.2023 14:59

Hei! Når det kommer til eldre abonnement vil vi over tid endre over til nye abonnement etterhvert som de gamle fases ut. I disse tilfellene sender vi ut varsel 1-2 måneder i forkant på enten Epost, SMS eller brev slik at man er klar over forholdet og selv kan endre etter behov om oppgitt abonnement man overføres til ikke passer en. Skulle det være slik å forstå at varsel for disse endringene ikke har nådd frem ved flere anledninger, kan det være at vi har utdatert kontaktinformasjon registrert på vedkommende og er i alle tilfeller meget beklagelig! Anbefaler å sjekke dette med kundeservice på 915 09000 hvis dette ikke tidligere er avklart.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Norges grådigste telefonselskap

Omtale av  Tidligere K

Ekstremt smålig av Telenor å kreve nesten 1000 kr i året fra 90 år gamle mennesker uten nettbank for å sende papirfaktura. Denne praksisen tjener de 300 millioner kr på i året, ifølge TV 2. Kostnaden ved en papirfaktura er typisk på 6 kr, så de utnytter og diskriminerer eldre mennesker for å håve inn mest mulig penger. Anbefaler alle å bytte til et annet selskap. Da jeg hadde Telenor betalte jeg 300 kr for 4 GB. Så byttet jeg til Nice Mobil. Nå betaler jeg 148 kr for 5 GB. Det sparer meg 1800 kr i året, i tillegg til at jeg får flere GB.

Svar fra Telenor Mobil
19.07.2023 15:01

Hei! Vi oppfordrer alle til å gå over til digitale løsninger(eFaktura) - både via kundeservice og på selve fakturaen, slik at man unngår papirutsendelse samt gebyret. Forståelig nok vil det dessverre være noen som har utfordringer med å få dette på plass så vi tilbyr i dag en gratisløsning for papirfaktura i disse tilfellene, og kan fåes ved kontakt med kundeservice på 915 09000.

Mobilabonnement og mobilt bredbånd

Omtale av  Mamma

Telenor har god dekning. Det er viktig for oss i distriktet. Jeg har erfart god service. Prisen er noe høy, og tidligere valgte tjenester endres og blir stadig dyrere. Jeg er derfor usikker på om jeg skal fortsette med de, eller velge en annen operatør med telenor dekning. One call med telia dekning, blir for dårlig.

Tvinger meg over på dyrere abo

Omtale av  Merete

De slutter stadig med abonnementet jeg har og fører meg over på et nytt og dyrere med mindre jeg aktivt gjør noe… Utrolig sleipt! Har bra dekning, da.

Stole my money

Omtale av  Mykyta

They suddenly increased my subscription from 400 Nok to 700 nok, and when I wrote to them they said that they had notified me before about the subscription change, which they didn't. This is outrageous. I never saw or accepted that I'm going to be transferred to the new more expensive subscription. And I wrote 4 emails to their support to which they replied with some non relevant information to my case as if they were not reading my email at all. Awful company, 0 respect to their customers, stay clear

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uredelig praksis på bestilling

Omtale av  Ola

Jeg hadde gratis Data-SIM hos Telenor (Goodis). Nå fakturerer de meg for tjenesten. En bør forvente en forespørsel om jeg ønsker å beholde tjenesten. Den ble jo bestilt fordi den var gratis. De klarte å svar på min forespørsel i løpet av tre dager 👍, men ikke gi meg informasjon om hvordan bestillingen hadde foregått. Nå må jeg betale for noe jeg ikke har bestilt.

Byttet abonnementet mitt uten grunn eller forvarsel

Omtale av  Skuffet N

Plutselig fikk jeg regning på dobbelt så mye, og når jeg ser etter grunnen ser jeg at jeg har gått fra et 8 GB abonnement til et ubegrenset et. Det står at det skulle vært 399, men regningen er på 550 og jeg finner ikke ut hvor de ekstra pengene går (verken på faktura, i app eller på nett). Jeg har aldri hatt tilleggstjenester. Jeg fikk ingen forvarsel og eneste grunnen til at jeg fikk beskjed var at avtalegiroen sin grense var overskredet. Ingen kontakt fra telenor i det hele tatt. Så nå bytter jeg til et som er halvparten av det jeg pleide å betale. Har vel aldri hatt noe rent teknisk feil fra dem, men de ringer og skal selge meg mer og mer fra tid til annen. Jeg har allerede angst når det kommer til å snakke med fremmede, spesient på telefon, og salgsfolk hjelper ikke på det. Men i dette tilfellet hadde jeg faktisk forventet og foretrukket å bli kontaktet på forkant, og da kunne de veldig sannsynlig ha beholdt en loyal kunde. Men de velger da å i stedet misbruke min tillit. Jeg er veldig, veldig skuffet....

Svar fra Telenor Mobil
19.06.2023 14:49

Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at man selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Ved endring av abonnement vil første faktura være større enn normalt fordi den gjelder for en lengre periode enn èn måned, så det er viktig å merke seg hvilken tidsperiode man betaler for. Ved kontakt på telefonen er det bare å takke nei og be om å bli avskrevet ringelisten så vil alle samtaler opphøre i løpet av en ukes tid, da det tar noe tid før alle våre interne lister er oppdaterte. Du kan også ta kontakt per Epost rundt dette om det heller ønskelig slik at du blir avskrevet ringelister : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/

Telenor Mobil har 538 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR