Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er godt fornøyd med Telenor, men de kunne vært billigere.
Masse diffuse ekstratjenester, som ikke kan tilpasses mitt behov. Se Hvem funker ikke med mindre den overstyrer min kontaktliste. Og da må den administreres via Telenor. Når det da plutselig kommer en prisøkning som gjør det verdt å sjekke andre. For enda en diffus tjeneste som strengt tatt burde vært lovpålagt og obligatorisk. Takk for meg.
Bytter deg over til dyrere abonemang som du ikke trenger. Dette gjør di årlig Møkaselskap
gebyrer og påslag er urimelige. Liten fleksibilitet og de er for firkantet.
Har vært hos flere operatører, og Telenor er desidert den operatøren med best dekning og kundeservice etter min erfaring. Trekker ned at det er vanvittig dyrt sammenlignet med tilsvarende abonnement. Perfekt for de som ikke er opptatt av å spare penger, men om prisen er viktig ville jeg anbefalt en annen operatør.
Dyrt, dårlig service når man trenger hjelp, og lang ventetid på telefonsupport
Var så dum at jeg kjøpte ny mobil fysisk i telenorbutikken. Er veldig misfornøyd med batterikapasiteten til den nye mobilen, og gikk tilbake i butikk for å bruke angrerett før det var gått 14 dager. Fikk beskjed at de ikke har angrerett i fysisk butikk. Tidligere har jeg brukt telenor sin nettbutikk, der har man 60 dagers åpent kjøp. Aldri mer telenorbutikken, slik mafia skal jeg holde meg langt unna heretter!