Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytter deg over til dyrere abonemang som du ikke trenger. Dette gjør di årlig Møkaselskap
gebyrer og påslag er urimelige. Liten fleksibilitet og de er for firkantet.
Har vært hos flere operatører, og Telenor er desidert den operatøren med best dekning og kundeservice etter min erfaring. Trekker ned at det er vanvittig dyrt sammenlignet med tilsvarende abonnement. Perfekt for de som ikke er opptatt av å spare penger, men om prisen er viktig ville jeg anbefalt en annen operatør.
Dyrt, dårlig service når man trenger hjelp, og lang ventetid på telefonsupport
Var så dum at jeg kjøpte ny mobil fysisk i telenorbutikken. Er veldig misfornøyd med batterikapasiteten til den nye mobilen, og gikk tilbake i butikk for å bruke angrerett før det var gått 14 dager. Fikk beskjed at de ikke har angrerett i fysisk butikk. Tidligere har jeg brukt telenor sin nettbutikk, der har man 60 dagers åpent kjøp. Aldri mer telenorbutikken, slik mafia skal jeg holde meg langt unna heretter!
Veldig fornøyd med telefonabonnementet, bredbånd og Min Sky! Og særdeles fornøyd med god hjelp når noe ikke virker. De har en chatbot som skjønner når den må sette over til ett levende menneske! Sjelden vare!
Fikk en telefon fra en pågående selger som ga meg ett tilbud på abonnement hos dem. Prisen skulle visst være den beste jeg kunne få og når jeg sa at det må jeg få tenke på, så svarer selgeren "hva er det å tenke på" kommer ikke til å velge telenor som mobilabbonoment når de har sånne selgere som ikke respekterer ett nei. Hadde Plussmobil en periode for å få telenor dekning men har bare vært tull med dekningen etter det så byttet fort over til Fjordkraft igjen for å få telia dekningen tilbake. Da jeg sa det til selgeren sa han bare at plussmobil og telenor ikke var det samme, å at med telenor ville jeg få mye bedre dekning enn jeg hadde med pluss mobil.