Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋼ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. GjĂžr du?
POPULÆRT đŸ”„
Få tilbud på bedriftsabonnement
FÄ tilbud pÄ bedriftsabonnement
FÄ personlig tilbud pÄ mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandÞrer.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
PĂ„ en skala fra 1 til 5
Hvor fornĂžyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

GOD SERVICE😃😃😃

Omtale av  Ansnes

God service og hyggelig saksbehandler👍👍👍ordner fort opp. Så det gir en god følelse å få ordnet opp i avtaler👌👌👌👌👌

Svar fra Unifon
30.10.2023 09:49

Hei Ansnes, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Shady business

Omtale av  Truls

Blir tvunget inn i abonnement, etter manglende opplysninger om mva, bindingstid, bruddgebyr etc, gråsonen av hva som er tillat, håper dere sover godt om natten😇

Svar fra Unifon
30.10.2023 09:48

Hei Truls, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Skurker i forkledning

Omtale av  Pål G

Værste jeg har vært borti... På telefon løy de om pris og informerte ikke om bindingstid. De lovet en betraktelig bedring fra dekningen jeg hadde i tidligere selskap, men det fikk jeg ikke. Tvert om, var dekningen jeg fikk av Unifon søppel. Treigt nett og dårlig dekning.. On-boarding prosessen var klumsete og frustrerende.. Nå forstår jeg hvorfor den er satt på måten den er.. For å forvirre kunder til å overse alle de røde flaggene til selskapet. Hva en du gjør, IKKE bli kunde!

Svar fra Unifon
30.10.2023 09:48

Hei Pål, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Hold dere unna

Omtale av  Tove

Hyggelige kundebehandlere, men firmaet Unifon fremstår som om de vil rane sine kunder.

Svar fra Unifon
30.10.2023 09:47

Hei Tove, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Presser oss til å bli kunde hod dokker.

Omtale av  Hansolaf M

Synes ikke unifon,har oppført se riktig mot mæ og kjæresten min.Bare forlanger å sende ut faktura på over 7000.kr,ikke blir riktig for oss som kunde.😟😟

Svar fra Unifon
26.10.2023 15:44

Hei, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Raskt svar på kundesenter.

Omtale av  Espen J

Fikk byttet tid på SIM-kort . Kort vente tid og rask service👍.

Svar fra Unifon
25.10.2023 09:00

Hei Espen, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS

Tilbakemelding

Omtale av  Ivar R. H

Blitt bra service. Er fornøyd men kunne kanskje med fordel vert en mulighet å kontakte dere også i helgene.

Svar fra Unifon
26.10.2023 15:37

Hei Ivar, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, det setter vi pris på! Vi har døgnåpen vakttelefon ved driftskritiske henvendelser utenfor normal åpningstid. Hilsen Emilie Unifon AS

Topp kundeservice

Omtale av  Torgeir

Hurtig svar på kundeservice, rask og god hjelp av kunnskapsrik serviceminded mann

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:46

Hei Torgeir, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Mye som ikke er inkludert

Omtale av  Vrs

Ble solgt et abb. Hvor «alt» skulle være inkl. og uten bindingstid, som var viktig for meg. Ble overrasket med 400,- ekstra/mnd bare i faktura-gebyrer!!! (4 fakturaer pr mnd. 1 akonto x 3 mnd abb., og 1 for hver mnd./bruk) Samtale til danmark ikke inkludert. Ingen binding lovet-da jeg sa opp etter kort tid- vsr det 3,5 mnd «oppsigelsestid» Følte meg lurt! Derfor sa jeg uniddelbart opp igjen! Åpen/ærlighet kommer før pris!!! :-(

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:45

Hei, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

100% svindel og lav IQ...

Omtale av  Maria

Aggressivt forsøk på å ovetale meg til å bytte til Unifon mobiltelefoni. En kvinnelig selger hadde en "garantert" rabatt på 25-50% uten å vite hvilket selskap jeg bruker nå og hvor mye jeg betaler. Når jeg ber om skriftlig info om avtalen får jeg svar om at dette ikke er mulig. Når jeg ber om skriftlig info en gang til så hører jeg "f... you" og deretter klasker hun på røret. De ringer fra nummeret (anonymisert) som er selvfølgelig blokkert... Hold unna!

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:31

Hei Maria, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unifon er bare svindel

Omtale av  John

Aggressive selgere som lyger og bruker ulovlige salgsmetoder for å lure folk til å inngå kontrakter det koster en formue å komme ut av. Sjekk ut Facebook gruppen "Vi som er svindlet av Unifon" for mer informasjon om hvordan Unifon opererer. Spør gjerne Forbrukerrådet om hva de har å si om Unifon sine metoder.

Svar fra Unifon
24.10.2023 10:30

Hei John, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Aggressive selgere så vær varsom

Omtale av  Andre S

Jeg fikk en tlf fra en selger i Unifon AS. Forsøker å fortelle at jeg sitter opptatt og at tidspunktet passet dårlig. Selger gir seg ikke og sender meg en lenke som hun vil ha meg logget inn på. Jeg svarer at jeg kan se på det når jeg får tid, men det nyttet heller ikke så jeg forsøkte å logge meg for å få slutt på samtalen. Jeg lykkes ikke siden jeg oppholder meg i ett område med dårlig dekning. Nå har jeg begynt å bli irritert. Hun sender lenken på nytt med samme resultat. Det var så viktig for henne å gå igjennom informasjonen jeg ville få ved innlogging og det var spesielt en ting. Jeg måtte huske å klikke for å bekrefte. Jeg forklarte at både syn, leseferdigheter og en rimelig god iq så jeg ville klare å forstå avtale innholdet. Jeg forstår jo hvorfor de er så aggressive, det er å få deg inn som kunde ved å manipulere deg inn i en avtale. Kommer aldri til å benytte dette selskapet. Sikkert en av disse "innleide" selgerne. Øk kompetansen på HR så slipper dere disse "innleide selgerne" som stadig gjør "feil".

Svar fra Unifon
19.10.2023 10:40

Hei Andre, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Et forferdelig firma

Omtale av  Jorunn

Unifon selger utgir seg for å være fra Telenor og ber jeg trykke ok på en link. Da jeg noen dager senere oppdager at dette ikke er Telenor ringer jeg og sier at det blir ingen avtale. Har brukt telenor i 25 år og ingen planer om å bytte. Kundeservice sier at det er ok. Dette var i juni og jeg tenkte ikke mere på det. I slutten av september sender de fakturakrav på 3800 kr og påstår at en av våre telefoner har brukt unifon. Det er blankt løgn!

Svar fra Unifon
19.10.2023 10:35

Hei Jorunn, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Rimelig og serviceinnstilt.

Omtale av  Ole K

Fulgte opp avtale om betaling av oppsigelsesgebyr hos konkurrent. Fikk halvert telefonregning etter overgang til Unifon.

Svar fra Unifon
16.10.2023 21:12

Hei Ole, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Selgere som juger

Omtale av  Andreas

Tlf. Selger oppgir han er fra Telenor, bedrift avdeling. Sier at det ikke er binding på abonemang, bra priser, samtalen blir tatt opp for min sikkerhet, så blir samtale brutt å selger ringer opp igjen og vi går igjennom avtale på nytt, men uten spesifikke tall denne gang, og Vipps hadde jeg ett abonemang som var 2 år binding, priser var uten moms, og sikkert første samtale er sletta. Det virker som etter jeg klaga at noen vil fikse opp, men saken pågår, og har fått som kort som jeg er veldig tvil om er lurt å sette inn.

Svar fra Unifon
10.10.2023 21:46

Hei Andreas, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud pÄ mobilabonnement
FĂ„ det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandĂžrer
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Løgn fra start til slut

Omtale av  Sunun N

Blev kontaktet av en selger, der kunne opplyse meg, at jeg kunne få et billiger abonnement hos dem, uten at gå ned på kvaliteten, end jeg hate hos telia. Naiv som jeg var, takkede jeg kja takk. Så fikk Jeg den første regning, den var 20% høyer ind den var hos telia, og 40% dårliger data pakke. Har oppsagt mitt abonnement hos dem, selger selger noet de ikke kan overholde.

Svar fra Unifon
10.10.2023 21:45

Hei Sunun, Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

SĂžk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR