Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt utrolig frekke selgere som snakker som om de er fra Telenor

Omtale av  Marie

Styr unna . Jeg hadde så vidt blitt kunde da problemene startet . Jeg kan ikke anbefale dette til noen . Treg og dårlig service og ingen løfter eller avtaler blir holdt .

Svar fra Unifon
07.08.2023 14:19

Hei Marie, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uredelig markedsføring

Omtale av  Eirik

Jeg ble forespeilet en god månedspris må abonnementet, men oppdaget på første faktura at selskapet uten videre la til et "faktureringsgebyr" som økte prisen med 40%. Det er naturligvis helt uakseptabelt.

Svar fra Unifon
28.07.2023 08:32

Hei Eirik, Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Ulovlig oppsøkende telefonsalg

Omtale av  Pål

Ble oppringt av dette firmaet i dag. Vedkommende sa at hun ringte på bakgrunn av mitt abonnement hos Telia. Jeg har aldri vært kunde av Telia sa jeg. Åh, kanskje du er kunde av Onecall? Nei. Kan jeg spørre hvor du har ditt abonnement da? Da jeg spurte om hvor hun har fått tak i mitt telefonnummer så la hun rett og slett bare på røret!! Det er lov å prøve seg på en spansk en, men jeg ville heller aldri ha opprettet kundeforhold til et firma som benytter seg av salgsmetoder all den tid slik telefonsalg faktisk er ulovlig.

Svar fra Unifon
24.07.2023 19:02

Hei Pål, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Tilfreds

Omtale av  Bjørn T

Rask og positiv opplevelse for refusjon av bindingsavtale m Telenor. 3000 kr refunderes som fratrekk ved framtidige faktura til kr 3000 er tilbakebetalt. Opprørt kunde ble blid igjen!

Svar fra Unifon
24.07.2023 19:00

Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie, Unifon AS

Føler meg lurt

Omtale av  Espen F. J

Ble oppringt av en selger som ville tilby meg et mobilabonnement til kun 299 per mnd med 12 GB inkludert. Jeg spesifiserte at jeg ikke var interessert i bindingstid eller oppsigelsestid. Fikk til svar fra selger at det var ingen bindingstid eller oppsigelsestid. Det ble ikke informert om alle tilleggsgebyrer. Jeg fikk da tilsendt en sms der jeg skulle svare ja for å bekrefte abonnementet. Da jeg ville avslutte abonnementet var det plutselig 4 mnd oppsigelsestid. Dette fremstår etter min oppfatning som lureri.

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:59

Hei Espen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super rask og fint service

Omtale av  Ahmed

Jeg er fornøyd med dette abonnementet og Kundeservice, siden vi har byttet til den. Men det er noen ting som jeg er merket. Angående appen: jeg også fornøyd, men hadde ønsket om det hadde mulighet gjenkjenne bedre personen som ringer om de eksisterer på gule side eller noe. Enn å bare se nr, skaper usikkerhet om det er der er kunde eller svar undersøkelser som ringer. Det funker noen ganger, men ikke meste av tlf nr. selv om jeg vet de har ikke blokkert mulighet å søke opp personen. Angående dekning: Det forsvinner eller har vanskeligheter hvis man er i byen eller i transport. Selv om man ikke kjører under en tunnel. For eks. En svær kjøping butikk med flere etasjer. Skjer ikke ofte men plagsomt når det skjer.

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:58

Hei Ahmed, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller [email protected] vedrørende spørsmål om app og dekning, slik at vi får undersøkt saken ytterligere. Hilsen Emilie, Unifon AS

Oppgir ikke i samtale at det er bedriftsabonnement

Omtale av  Merete

Skyhøye gebyr på 750 kr ved forsinket betaling, og sier plutselig når jeg ringer for å klage at de har satt oss som familie opp på bedriftsabonnement!! det ble ikke informert om i salgssamtalen. De har også oppgitt priser ekskl mva, når fakturaen kommer er den høyere enn vårt tidligere abonnement!

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:54

Hei Merete, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR