Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ingen hjelp å få

Omtale av  Rita

Sender ikkje ut regning, men inkasso. Har ikkje bred bån hos dere Ingenting bra hos dere

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:56

Hei Rita, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God utførelse. 🙂

Omtale av  Anders J

Service God. 🙂 hyggelig telefonsamtale. 🙂 meget service innstilling tele selskapet. Utført.

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:54

Hei Anders, Tusen takk for så gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover😊 Ønsker deg en god helg videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Møkkafirma

Omtale av  A

Uryddig opplegg. Dårlig til å informere om div gebyr. svarer ikke på support

Svar fra Unifon
01.03.2024 10:48

Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Elendig kundeservice

Omtale av  Tone R

Får ikke hjelp i forbindelse med spørsmål ifht endring av abonnement, går på dagesvis med beskjed om at kundebehandler skal høre med "overordnede" . Har ringt og sendt mail flere ganger, men det virker som om ingen har noen myndighet bortsett fra "overordnede". Bruksvilkår fra avtale inngått med Nortel, stemmer ikke overrens med Unifons praksis.

Svar fra Unifon
01.03.2024 09:28

Hei Tone, Det er veldig leit å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det ønsker vi virkelig ikke. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Hold de avtaler som inngås med selger

Omtale av  Sola J. T

Selger gir meg eit tilbud. Eg akseptere. Så er ikke det tilbudet i tråd med unison sine regler. Plant annet i forhold til utkjøring av binding fra tidligere. Selger henviser til unison og de sier de holde seg til deres regler. Når eg kjøpe èin ting så skal det gjelde. Utrolig at eg må ringe og maile hele tiden for å ordne. Eg har ennå ikke fått skikkelig svar.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:40

Hei Sola, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna!

Omtale av  Rolf

Bare rot og tull. Styr unna!!!! De har svært lang kø for å behandle en enkel faktura feil, som de selv har stelt istand. Unifon har mest sannsynlig vokst for fort, slik at de ikke har personell til å rydde opp.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:43

Hei Rolf, Veldig leit å høre om opplevelsen din med oss så langt. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker det. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Kalkulert uærlige

Omtale av  Pernille E

Det oppleves som entrapment. Vi blir forledet til tro det er et godt tilbud for deretter å være faslåst i en kontrakt det ikke er mulig å komme seg ut fra. Dårlig kundeservice. >Trenering av avgjørelser og når de i tillegg hevder ( ovenfor noen kunder) at årsaken er tidligere "uærlige og eksterne" selgere, burde det være en smal sak å behandle alle kunder likt, ikke at bare de som klager i et år får dette tilbudet. De selv innrømmer jo lovbruddet.

Svar fra Unifon
01.03.2024 08:58

Hei Pernille, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Det stemmer at det dessverre har vært innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer, og dette er noe vi jobber kontinuerlig med å rydde opp i, så gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR