Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd egentlig

Omtale av  Lars

Jeg fikk den hjelp jeg behøvde . Så ikke bare negativ omtale alltid.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:18

Hei Lars, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss😊   Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Aggressiv og villedende telefonselger

Omtale av  Geir

Takket være en aggressiv grevling av en telefonselger valgte jeg å IKKE bli kunde av Unifon. Han hadde meg på glid med å beskrive hvor billig og enkelt det var, men insisterte på at jeg måtte bekrefte pr mail/SMS før vi la på, enda jeg sa at jeg ville lese over betingelsene først. Det prøvde han intenst å få meg fra, for han hadde jo fortalt meg hvor bra det var, så dette var jo ikke noe å nøle med. Jeg gjentok og gjentok at jeg ville lese betingelsene først, han avbrøt gang på gang at det trengte jeg ikke, så etter 14 minutter måtte jeg rett og slett bare legge på for å bli kvitt ham. Og SÅ fikk jeg tid til å lese betingelsene - hvor det var 24 måneders bindingstid på anonnementet. P*** meg i øret assa.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:14

Hei Geir, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med en av våre innleide selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] slik at jeg kan få videreformidlet opplevelsen din. Vi ønsker tilbakemeldinger, både bra og dårlig. Eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd

Omtale av  Lars E

Veldig fornøyd med de. Fikk 50 GB for 299 ink mva. Ingen binding. Terningkast 6

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:08

Hei Lars, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig gøy å høre at du er fornøyd med produktet vårt! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

god dekning

Omtale av  Rune

Har brukt unifon i et par måneder nå og regningen stemmer overens med tilbudet. god dekning.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:41

Hei Rune, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ha en flott helg videre! Hilsen Vilde Unifon AS

supert!

Omtale av  Olav

Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:40

Hei Olav, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Feilinformasjon

Omtale av  Susanne

Lyver om informasjon, forteller ikke om hele avtalen underveis i samtalen slik som alle andre operatører gjør.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:05

Hei Susanne, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Endring av abonnement.

Omtale av  Bjørg

Kom raskt i kontakt med en kunderadgiver som løste det jeg var ute etter med en gang!

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:21

Hei Bjørg, Tusen takk for fin tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger😊 Håper du har en flott helg!😊 Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR