Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bindingstid og tre måner oppsigelsestid

Omtale av  Rune

Må si jeg ble litt flat når jeg ringte for å få bekreftet oppsigelsestid. Unifon har kjøpt opp det selskapet jeg inngikk kontrakt med. Bindingstid er over for lenge siden, regnet med det da var oppsigelsestid på ut påbegynt måned og 1 mnd. Slik ble det ikke, så da er det 24mnd bindingstid pluss tre mndr. oppsigelsestid. Må si jeg er lite imponert!

Svar fra Unifon
13.01.2022 09:08

Hei Rune, Det var leit at du ikke ble fornøyd med tilbakemelding angående oppsigelsestid. Gjeldende vilkår finner du tilgjengelig på vår nettside unifon.no, her står det også opplysninger om oppsigelsestid. Nå kjenner jeg ikke til hele saken din, så du må gjerne ta kontakt direkte på [email protected] for en gjennomgang. Fint om du da får med navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Unifon må politianmeldes.

Omtale av  Nils

Sa opp abbonnemanget på tlf i høst. De fortsetter å sende fakturaer. Mitt tidligere tlf nr er annulert. Nå er regningen større enn noensinne

Svar fra Unifon
10.01.2022 08:28

Hei Nils, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men dersom abonnementet skriftlig er sagt opp er det standard oppsigelsestid som gjelder. Oppsigelsestiden er for inneværende og tre påfølgende måneder. Vilkårene for oppsigelse er alltid tilgjengelig på unifon.no. Dersom du ønsker jeg skal ta en gjennomgang av saken må du gjerne sende en epost direkte på [email protected]. Med ønske om en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

har dere lansert esim?

Omtale av  Kris

hei! jeg har pga jobbsituasjon behov for å bruke en dual sim løsning med mitt private abonnement. jeg leste på et spm fra ett år siden at esim skulle lanseres i september og jeg kan ikke finne opplysninger om noe slikt. kan jeg få en ryddig oppklaring med håndfaste tidsfrister?

Svar fra Unifon
10.01.2022 08:32

Hei Kris, Ja, vi har eSIM tilgjengelig for våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss direkte på epost: [email protected] eller ring vårt kundesenter på nummer 05015. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Uforutsette utgifter!!

Omtale av  Ida

Hadde phonect først og så gikk abbonementet over til unifon - Ikke benytt dette dersom du bruker mobilen privat! De tar betalt for MMS, og det er 3 mnd oppsigelsestid som de ikke informerer muntlig om ved avtaleinngåelse.

Systematisk svindel

Omtale av  Mari M

Overivrig telefonselger, har lurt min eldre nabo til å motta en telefon som var ubrukelig og sammen med et abonnement, hun aldri har kunnet benytte. Ved oppsigelse aksepterer de ikke oppsigelsen og fortsetter å sende krav på et ikke brukbart abonnement. Mailer er sendt og selv når de får kopi av mailer, med Unifons svar sier de at de ikke har fått oppsigelse. Nye fakturaer strømmer på inkludert inkassovarsler. Det Unifon kan gjøre er å sende kreditnota, Unifon kan få oversikt over mailer mottatt og sendt. Unifon kan begynne å respektere kunder de har lurt, selv om de er gamle.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd

Omtale av  Håkon K

Kundeservicen er veldig bra og med svært god dekning. Absolutt å anbefale.

Svar fra Unifon
16.12.2021 12:16

Hei Håkon, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Dyrt og kravstort av Unifon

Omtale av  Ivar Ø

Har vert en fornøyd kunde i mange år. Men ønsket å bytte leverandør. Jeg har 4 abonnemang a kr 225 De tar betalt for 3mnd etter du har sagt opp. Dete er helt på T......... Da jeg må betale for 3mnd uten at jeg får brukt dett. Jeg Kommer ikke til å anbefale dette selskapet til andre. Mvh Ivar Ø.

Svar fra Unifon
13.12.2021 11:41

Hei Ivar, Det var dumt å høre at din opplevelse ga deg ett negativt inntrykk. Når det kommer til oppsigelsestid står gjeldende regler i våre vilkår. 19.1. Kundens oppsigelse eller heving Dersom annet ikke fremgår av særskilte vilkår mellom partene, kan Kunden si opp avtaleforholdet med tre måneders skriftlig varsel til Unifon. Oppsigelsesfristen regnes fra første dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen. Du finner alltid gjeldene vilkår tilgjengelig på Unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR