Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask, god og hyggelig service.løste problemet med manglende innlogging
Hei Roald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det er godt å høre at du fikk en god opplevelse ved å kontakte vårt kundesenter, og jeg lover å bringe kommentaren din videre. Hilsen Emilie Unifon AS
utmerket abonnement fikk en god pris av en selger veldig hyggelig folk i kundeservice også
Hei Frans, Så hyggelig å høre om ditt positive møte med vår kundeservice, og tusen takk for at du deler din erfaring. Vi er glad for å få deg som kunde, og gleder oss til et godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Særdeles god og rask kundehåndtering som dekket mitt behov.
Hei Oda, Takk for hyggelige ord! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Endrer på avtalen etter at den er inngått. Presenterer en billig avtale som viser seg å være veldig dyr, da det ligger mange avgifter de ikke hadde oppgitt da avtalen ble inngått. Svarer ikke fra kundeservice da man tar kontakt. Da jeg etter mange forsøk fikk kontakt med kundeservice, ble jeg mottatt med uhøflige svar og hersketeknikker.
Hei Jorge-Marius, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk en god beskrivelse av fremgangsmåten, for å oppdatere SIM kortet til et datakort i ruter.
Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon sin kundebehandling er under enhver kritikk. Starter allerede med kontraktsinngåelse og alle lovnader blir tilsidesatt. Enkle endringer via kundesenter både Mail og telefon et vanskelig å få til. For ikke å nevne Svartid på Mail.
Hei Kennet, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Da min mors telefon «gikk i svart»,ringte jeg Unifon.Der skulle en hyggelig dame sende henne ny telefon umiddelbart😃 Fantastisk service👏🏻 Anne J. S.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS