Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

Takknemlighet

Omtale av  Kolbjørn B

Takk for at jeg på en enkel måte fikk avsluttet abonnementet til min Alzheimer rammet hustru.

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:52

Hei Kolbjørn, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Trivelig og god service.

Omtale av  Magne

Veldig greit og god opplevelse ved min henvendelse om faktura.

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:49

Hei Magne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd kunde av Unifon. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Kriminell virksomhet

Omtale av  Alf K. I

Med et fakturagebyr på 79 kroner, som det ikke ble opplyst noe om, og som ikke benyttes av noen andre av våre leverandører, er i praksis det vi skulle tjene på å skifte leverandør, spist opp. I den tiden vi fikk fakturaer på papir, betalte vi 40-50 kroner. Ved overgangen til e-fakturaer sparte vi disse pengene. Det er ikke aktuelt å betale gebyr for e-faktura. Ikke å opplyse at det tilkommer et stort gebyr på hver faktura, har selskapet opptrådt uredelig. Dette er i mitt hode å lure folk. Vi kommer til å finne en annen leverandør og snakke ned selskapet ved hver anledning som bys. Jeg var dum nok til å inngå en avtale for mitt private ENK. Her ble det ikke sagt at det tilkom mva og fakturagebyr. Jeg har ikke momsregime på mitt lille firma. Samlet ble tilbudet dårligere enn det jeg hadde. Jeg er lurt, svindlet. Selgere er pålagt en viss opplysningsplikt. Alf K. I, daglig leder

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:37

Hei Alf, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Fikk kjapt svar på telefon og support

Omtale av  Trine

Jeg fikk ikke sim kortet i tide, og var uten telefon og sms en periode. Da guidet de meg gjennom E-sim. Det var veldig bra synes jeg. Tommel opp.

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:46

Hei Trine, Takk for god tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du fikk den hjelpen du etterspurte. Jeg vil videreformidle din tilbakemelding til leder for Kundeservice. Hilsen Emilie Unifon AS

Selger med veldig alternativt syn på sannhet.

Omtale av  Lars

Igår ble jeg oppringt av en selger fra unifon. Veldig aggressiv i sit innsalg og hørte konsekvent ikke på hva jeg ønsket. Lovte meg bedre pris men var jo dyrere når jeg leste sms etterpå, som han og en selger, var veldig pågående på at jeg skulle svare ok på. Dette er første gang en selger er såå useriøs og villedende at jeg ønsker å advare. Unifon må man bare holde seg unna. De snakker til deg uten å nevne at de tilbyr bedriftabb, i mitt tilfelle til et firma jeg ikke har lenger.

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:34

Hei Lars, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Positiv

Omtale av  Vidar

Ingen ting negativt å si. Fantastisk kundeservice, raske til å svare på Mail og telefon(bedrifts abb) Slår Telia og Telenor langt ned i støvlene!

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:47

Hei Vidar, Tusen takk for den utrolig hyggelige tilbakemeldingen! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Holder ikke ord

Omtale av  Karl K

Jeg ble lurt inn som kunde fra en av de nevnte telefonselgerne som Unifon nå skal ha brutt samarbeidet med. Unifon innrømte at de hadde slike medarbeidere og lovte å rydde opp og kreditere utsendte fakturert beløp fra porteringsdato. Dette har jeg skriftlig bekreftelse på, men de overholder ikke avtale. Kjeltringer!!!

Svar fra Unifon
11.05.2023 12:33

Hei Karl, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR