Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra

Omtale av  Thomas

Veldig bra dette er. Stor fornøyd. Fortsett som dere gjør

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:31

Hei Thomas, Det er fantastisk å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Takk, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice / pris

Omtale av  Birgitte

Gir 10 poeng til kundeservice og ikke minst utrolig bra på pris! Kommer ikke til å bytte 😃

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:32

Hei Birgitte, Hvor flott å høre! Slike tilbakemeldinger kan vi ikke få nok av - tusen takk! Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon som partner

Omtale av  Magnus

SItter i et sterkt voksende IT firma med over 120 ansatte i Oslo og benytter Unifon Bedrift, Mobilabonnement for alle ansatte og sentralbord med statistikk føring osv. Vi har hatt Unifon i over 5 år (var da jeg kom inn i bildet) og jeg har kun positivt å si om alt fra avtalen vi har. Har det vert noe vi har pekt på så har vi fått det på plass innen rimelig tid. Kundekontakten vår er helt fantastisk og det betyr mye for oss. Det skal mye til før vi bytter, selv om det skulle blitt en billigere løsning. Jeg skriver omtalen siden jeg ser at det er lav score her. Og jeg kjenner meg ikke igjen i den på noe vis.

Svar fra Unifon
29.03.2023 08:11

Hei Magnus, Tusen takk for at du ville dele din erfaring. Det betyr mye for oss. Så flott at du er fornøyd med både våre produkter og kundeservice. Vi er stolte av å ha et Bedriftsnett i verdensklasse. Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du som kunde har denne opplevelsen. Ønsker deg en god dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon

Omtale av  Magnus

Meget fornøyd med en service i toppklasse, vi får våre ønsker oppfylt etter kort tid. Vår kontaktperson skiller seg klart ut. Unifon bruker Telenor dekning som er viktig for oss.

Svar fra Unifon
28.03.2023 17:47

Hei Magnus, Vi jobber hver dag med å yte den beste kundeservicen, så det gøy å høre at vi lykkes med nettopp dette. Vi er stolt av å levere dette med Telenor-dekning. Hilsen Emilie Unifon AS

Fungerer helt utmerket

Omtale av  Vilde P

Det er aldri noe feil med Unifon. Mobildata fungerer alltid. Appen er oversiktlig. Billig og greit. Helt topp!

Svar fra Unifon
28.03.2023 17:48

Hei Vilde, Det er jo ingenting som er bedre enn når det bare funker! Takk for din omtale. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

De bedriver svindel og er ikke et seriøst firma!

Omtale av  Kjersti

De utgir seg for å være fra Telenor og lover billigere abbonement. men det er ikke tilfelle da alle priser er uten mva. Selger finner telefon nr. i Brønnøysundreg. og dermed er det bedriftskunder som ikke har noen angrerett! Det er 24 måneder bindingstid og kansellerer du avtalen koster det 3000 kr. eks mva pr. nr! Hold dere unna!!

Svar fra Unifon
28.03.2023 17:49

Hei Kjersti, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Bekymringsverdig at slik praksis er tillatt i Norge

Omtale av  Jegblesvindletavunifon

Unifon bruker eksterne selgere, så de har null kvalitetskontroll på salgsskikk og etikk. Det forbauser meg at slike virksomheter får lov til å drives i Norge. Disse selgerne bør skjemmes og det vil ikke forundre meg at de utgir seg for å være personer som ikke finnes engang. De gir deg også sitt "personlige" tlf-nummer som ikke er i bruk - noe du finner ut etter avtalen er tegnet. Øvrig så bør Telenor skjemmes for å tillate slik svindel under seg. Har hatt flere dialoger med Unifon men det er som å snakke med en vegg. De vet at de opererer med- og svindler ekte mennesker og later som ingenting. Forbrukerrådet oppfordrer alle forbrukere som har blitt lurt inn i avtaler med Unifon om å sende en klage til Forbrukertilsynet slik at de blir oppfordret til å ta tak i saken. Har opprettet sak hos brukerklagenemda og håper de kan sette en stopper for slik malpraksis. For mer informasjon om Unifon, vær snill å se den dedikerte FB-gruppa til de som er blitt lurt Her inne er det mange baller i luften for å få stoppet Unifon. Jeg har, som mange andre, blitt kjøpt ut av Telia. Kjernen i Unifons forretningsmodell er jo dette bruddgebyret på 3000,- eks mva per person, samt mange skjulte kostnader. Det er så synd, for jeg personlig var aldri interessert i et abonnement tegnet på firma i det hele tatt. Nå er jeg bundet i 24 måneder likevel, men til et tilsynelatende mer oppriktig selskap, Telia. Fysj.

Svar fra Unifon
28.03.2023 17:51

Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR