Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 927 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
414
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kansellerer unifon pro 2 og unifon pro xxl gb avtale

Omtale av  Marcia D. H. K

Avtalen var inngått basert på false opplysning cå kl 18:30 igår..Men når fakta var kjekket idag tidlig er avtalen kansellert i under 20 timer. Kunde burde beholde tlf nr sitt hos telenor og selskapet skal ikke belastes med avtalen. Avtalen var inngikk med rett til øyeblikklig oppsigelse hvis fakta var falsk.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:50

Hei Marcia, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget fornøyd

Omtale av  Jørgen

Vi er bedriftskunde hos Unifon. Har fått gode priser og er meget fornøyd med kundeservice. De svarer raskt og er løsningsorientert om vi etterspør ting som enda ikke er akitvert i deres løsning. Benytter Unifon Bedriftsnett til en enkel CAll-senter løsnig, og det fungerer utmerket

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:35

Hei Jørgen, Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med våre tjenester, og ikke minst våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å yte enestående service. Vi er stolte av å levere et egenutviklet bedriftsnettplattform, skreddersydd etter innspill fra markedet og våre kunder. Vi jobber løpende med utvikling av nye funksjoner og tjenester, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får. Hilsen Emilie Unifon AS

God pris og fantastisk service

Omtale av  Camilla

Vi har hatt Unifon i 2 år nå og vi er kjempe fornøyd. Fine priser, god service, telenor dekning og egen kontaktperson!

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:42

Hei Camilla, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å ha deg som lojal kunde av Unifon, og ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

LURERI

Omtale av  Elise

De utgir seg for å være Telenor, og får deg til å svare OK på melding før du engang har fått lest betingelsene. De sier det er ingen bindingstid, men realiteten er at det er 4 måneder oppsigelsestid noe som gjør at det ER bindingstid. Om du bryter abonnementet før oppsigelsestiden er over får du 3000kr i bruddgebyr. I tillegg betaler jeg dobbel pris per måned i forhold til det de sa jeg skulle betale når de ringte. Har forsøkt å si opp, eller bruke angrerett, men det er tydeligvis umulig. Styr unna, totalt lureri.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:50

Hei Elise, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Rask og effektiv kundeservice!😀

Omtale av  Knut

Får alltid raske svar ved henvendelse.til kundeservice.

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:51

Hei Knut, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Problemfri telefoni

Omtale av  Halvor A

Serviceminded, høy kompetanse, vilje og evne til å finne gode løsninger.

Svar fra Unifon
03.05.2023 12:54

Hei Halvor, Det er jo ikke noe som er bedre enn at det bare funker! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd. Hilsen Emilie Unifon AS

Hyggelig og rask kundeservice! 🤗

Omtale av  M. S

Hei, Ønsker gjerne å gi ros til Unifon sin kundeservice over telefon for en hyggelig samtale og at de forsto rask hva jeg hadde å si og ordnet alt til min tilfredsstilles. Ble hyggelig overrasket til å være en helt fersk kunde.

Svar fra Unifon
03.05.2023 13:00

Hei, Så hyggelig å høre om ditt positive møte med vår kundeservice, og tusen takk for at du deler din erfaring. Vi er glad for å få deg som kunde, og gleder oss til et godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 927 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR