Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no

Godt fornøyd

Omtale av  Omer

Vi byttet fra Telia til Unifon. Vi fikk en bunke med SIM kort. Det har vært veldig nyttig. Som administrator har jeg god oversikt over forbruket og mulighet for å aktivere og deaktivere tjenester.

Svar fra Unifon
18.08.2023 09:04

Hei Omer, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel på telefonsalg

Omtale av  Jon M. B

Det ringer en dame fra Unifon og skal absolutt selge meg abbonement ettersom eg har eitt orgnummer.Dette til tross er reservert i Brreg,mot salg og reklame.Hun er svært pågående og tar ikke eitt for eitt nei.Eg får tilsendt tilbud på abbonement,som ikke erslik det er foreskrevet.Eg leser defor alt med små skrift der det fremgår att de har 24 mnd,bindingstid,samt 3000,- i såkalt bruddgebyr.Etter dette får eg stadige mail om diverse purringer om portering som ikke er gjennemført,avdeb enkle grunn av att eg ikkje har noen avtale,de fortsetter med diverse, svarfrist på 2 døgn. Så anbefalingen er :Styr unna

Svar fra Unifon
18.08.2023 09:06

Hei Jon, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Informativ

Omtale av  Morten M

Fikk godt svar på det jeg lurte på. Syns faktura var høy !

Svar fra Unifon
15.08.2023 10:23

Hei Morten, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS

Hyggelig og hjelpsom

Omtale av  Sigvin H

Prisen er ok og kundebehandlingen er bra så selskapet kan anbefales. Negativt er at det på fakturaen legges på et faktura gebyr på 79 kr på en E faktura. Dette ble ikke opplyst da jeg ble kunde

Svar fra Unifon
15.08.2023 10:22

Hei Sigvin, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vedrørende fakturagebyr er dette helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Det er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter ved spørsmål i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Veldig bra…

Omtale av  Harald W

Fikk en rask og god hjelp,Han var løsningsorientert ,Ikke alle som er det😊

Svar fra Unifon
11.08.2023 08:26

Hei Harald, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lurt av pågående telefonselger

Omtale av  Steinar

Det ble lokket med billig mobilabonnement, men som viste seg å bli en dyr affære når alle tilleggene ble lagt til. For å få tilsvarende hastighet som Telia måtte jeg gå for et dyrere abonnement enn selger lokket med. I tillegg kommer merverdiavgift og fakturagebyr, selv om man har autogiro/ E-faktura. Det ingen heller opplyste om er at Unifon operer med en bindingstid på 24 måneder og et bruddgebyr på kr.3000,- pr abonnement. Hvis noen fra Unifon ringer er min anbefaling å styre unna!!

Svar fra Unifon
11.08.2023 08:26

Hei Steinar, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

De oppgir pris uten moms

Omtale av  Kjersti

Jeg byttet fordi det var lavere pris og så viser det seg at de oppga pris uten moms. Jeg har ikke et firma med momsfritak så det har blitt grusomt dyrt og jeg føler meg grunnlurt.

Svar fra Unifon
07.08.2023 14:26

Hei Kjersti, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 943 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR