Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prøver å "lure" kundene med plutselig å øke prisene med tusenvis av kroner i året, men holder seg til at det er innenfor DERES vilkår, uavhengig av hva som er forankret i kjøpsloven. Har ingen på kundeservice som kan annet enn å svare telefonen, det er heller ikke mulig å få noen ansvarlige til å ringe tilbake, selv om de lover dette gang på gang. Selgerne lover ting som de ikke holder i etterkant, at man har det skriftlig fra selger hjelper ikke. De forskuddsfakturerer mange måneder frem, så man får i praksis MYE lenger oppsigelse enn man tror. Nekter å rette seg etter lovverk, lever i sin egne lille verden der man kan gjøre som man vil. Styr for all del unna dette selskapet. Det skal sies at vi ikke hadde noe problemer med de da de het Phonect, selv om vi har sett mange andre som har hatt problemer. Men etter de ble Unifon har de mistet all kontroll.
Hei Øystein, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjenner ikke detaljene i din sak men vi forholder oss til avtalte priser. Unifon leverer bedriftsabonnement og bindingstid og oppsigelsestid er standard hos flere leverandører. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi kan gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig pågående selger som jeg i ettertid ser har gitt mange feil opplysninger. Jeg sendte umiddelbart inn klage på dette til Unifon, og venter på at de skal svare.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper du fikk ordnet opp i saken du viser til. Ønsker du at jeg skal se på den, send en mail til [email protected]. Oppgi gjerne ditt telefonnummer, så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon unnlater å fortelle om hårreisende gebyrer ved bytte av leverandør og har en helt fraværende interesse av å kommunisere konstruktivt. Mitt beste tips er å aldri inngå avtale med dem
Hei Benedicte, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til lite konstruktive svar. Jeg kjenner ikke detaljene i akkurat din sak men vil gjerne se nærmere på den. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, det gjør vi også til kommunikasjonen mellom kunder og de ansatte på kundeservice. Fakturagebyr, bindingstid og bruddgebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dette er et reinspikka svidelforetak alle må holde seg unna ! De sender ut avtale som viser at det ikke er bindingstid, men opplyser ikke om at det er 3 mnd oppsigelsetid på alle abbonement ! I tillegg tar de fakturagebyr selv om man har efakura/epost faktura. Disse opplysningene må må lete etter på sidene deres for å finne, ingenting står opplyst i avtale man signererer. Dette er den mest useriøse aktøren i mobilbransjen jeg har vært borti. Hold dere langt unna !
Hei Ove, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Om du ønsker ser jeg gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Vi har hatt lite tilfredsstillende dekning med flere ulike mobilaktører, og var lei av å prøve nye og endre leverandør, da vi tok en sjans med Unifon. Uttellingen var over all forventning. Nå har vi ikke hatt dekningsproblem, og lav pris er en flott bonus. Vi gir våre varmeste anbefalinger. Mvh Liv
Hei Liv, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble overtalt av selger til og bytte i juni i fjor . Takket ja . dagen etter ble jeg oppmerksom på uklare priser , ekstra betaling pr mms melding . Vanskelig og finne prisliste osv Sa opp avtale dagen etter , ba dem stoppe portering som skulle skje i slutten av juli. Sendte 10 mail før de svarte . Ville ikke stoppe portering . Etter mange tlf og mail gjorde de det. Nå har de sendt til inkasso for 3 gang. 2 ganger før har Visma avsluttet saken . Unifon svarer ikke de heller . HOLD DERE UNNA !!!!!
Hei Torbjørn, Takk for din tilbakemelding men det er synd at du har denne oppfatningen av Unifon. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak. Jeg ser gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Enkel å prate med, alt fungerer som det skal. Gode priser!
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon