Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
941 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
941 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 941 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
420
55
16
31
419
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 941 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk service og løsning

Omtale av  Erik H. F

Alltid fått rask og god hjelp og en skreddersys løsning for oss. Alt fungerer utmerket og veldig god dekning. Kan ikke klage på noe. Veldig fornøyd!

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:20

Hei Erik, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utmerket kundesupport

Omtale av  Pers

Kjapp og enkel hjelp på spørsmål jeg lurte på. Litt ventetid ved oppringing

Svar fra Unifon
29.06.2023 15:15

Hei Pers, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie, Unifon AS

Selger under falskt flagg

Omtale av  Lennart

Hei, opplevde det samme som Linn på denne siden beskriver,i dag 26/6. Selger oppgir å være fra Telenor og trenger bare bekreftelse på SMS for å sette ned prisen på mitt abonnement fra Telenor, er dette greit for dere som selskap? Ser du sier at dere har ryddet opp i dette men??

Svar fra Unifon
28.06.2023 09:08

Hei Lennart, Takk for tilbakemeldingen din. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Kunden i sentrum

Omtale av  Marius

Vi har vært kunde av Unifon i noen år nå og er særdeles godt fornøyd med både dekning, kundeservice og portefølje.

Svar fra Unifon
26.06.2023 15:30

Hei Marius, Takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Vil på ingen måte bruke Unifon

Omtale av  Kamilla

De har utspekulerte selgere på telefon. Dumt hvis man vil fremstå som et troverdig selskap som skal få kunder.

Svar fra Unifon
22.06.2023 15:19

Hei Kamilla, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært dårlig

Omtale av  Gunnar J

Dere har selgere som ikke informerer om oppsigelsestid på 4 måneder. Det har ikke andre selskaper som dere sier. Jeg fikk det beste tilbud. Aldri hatt så store regninger som dere operer med. Å nei jeg bruker ikke mere no en da jeg var i Telenor. Å dårlig kundeservice så det holder. Jeg skal ut fra unifon så fort som mulig. Og anbefaler på det sterkeste å unngå dere

Svar fra Unifon
22.06.2023 15:18

Hei Gunnar, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Få alt skriftlig

Omtale av  Line

Jeg stolte på det som ble sagt på telefonen og godkjente avtalen som ble sendt på mail. Leste avtalen og det var henvist til vilkår. Jeg trodde det var det som stod i avtalen, da dette stod rett under. Ble også lovet utkjøp og opplyste om at vi akkurat hadde tegnet abonnement et annet sted. Dette var ikke noe problem sa de, men vi endte opp med å betale kr 147,- ekstra pr måned. Etter at de hadde betalt ut de kr 3000,- Nå har vi vært der i 2 år. Ingen ting positivt å si og det har vært en kamp flere ganger disse årene. I tillegg har de også 3 mnd oppsigelse + inneværende. Noe som heller ikke står i kontrakten, men vilkår de henviser til. Her må du fysisk inn på nettsiden deres for å se hva dette er. Dette har kostet oss dyrt, derfor ønsker jeg å dele min erfaring.

Svar fra Unifon
22.06.2023 15:16

Hei Line, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med en tre måneders oppsigelsesperiode etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 941 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR