Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundeservice, gode priser og knall dekning!
Jeg tegnet abb for en sum. Når jeg begynte å få regninger, så var det en masse tillegg. Særlig den på 79 kr pr faktura virker meningsløs. Når jeg skulle si opp, fikk jeg beskjed om tilleggsgebyr av kr 3000,-. Vissvass. Hold dere unna dette selskapet.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Feilaktige fakturaer sendes sporadisk ut. Ved henvendelser får man autosvar at henvendelsen er mottatt, men etter det blir det stille. Må purre utallige ganger for å få tilbakemeldinger. Ved oppsigelse fakturerer de likevel flere mnd. frem etter oppsigelsesdato. De opplyser også at de ikke krediterer feilaktige faktura, men at man må betale feilaktig faktura for så å få endret eller tilbakebetalt beløpet frem i tid... dette går ikke an! Til tross for bestridelser av faktura sender de sakene videre til purring/inkassovarsel og til inkasso... De sier også at selv om man bestrider faktura før faktura har forfalt og de sender den til inkasso, kan de hende man må betale inkassoomkostninger... Dette er ulovlig praksis! Mer useriøst selskap skal du lete lenge etter..
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Det er nå seks uker siden linjen ble stengt og fortsatt har vi ikke fått sluttregningen eller forskuddsbetaling tilbakebetalt.. Email blir ikke besvart. Håpløs kundeservice. Velg en annen leverandør om du kan. Unifons kundeservice er ikke bra nok når du trenger hjelp og har tekniske problemer. Ingen tilbakemelding etter feilsøking - vi måtte ringe og be om oppdateringer gang på gang. Skikkelig dårlig behandling.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Fikk tilsendt en trådløs telefon til erstatning. Denne var rett og slett ubrukelig. Stor taleforsinkelse og masse ekko. Returnerte denne og sendte samtidig melding om dette og ba om en bedre løsning. Null respons etter flere henvendelser. Sendt så oppsigelse, fremdeles helt taust. Har flyttet abonnementet over til Next Gen Tel. Glimrende løsning. derfra.
Hei Reidar, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Mitt abonnement ble overført til Unifon, siden har det kun vært rot. Feil betingelser, feil på alle fakturaer, dårlig kundeservice, må purre flere ganger for å få svar etc
Hei Ann K, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Tidligere kunde hos Nextgentel/Telio, som ble overtatt av Unifon i mai. Ved overtagelsen sendte Unifon brev og epost med informasjon om at alle aspekt ved abonnementet ville fortsette som før, ingen endringer ville forekomme. Når første faktura kommer viser det seg at de har doblet månedsprisen, i tillegg til at data rollover ikke lenger er inkludert i abonnementet. Tidligere fungerte også kvoten slik at ved oppbrukt kvote, ble hastighet redusert, men ingen kostnader for overforbruk ble fakturert. Unifon krever betalt per MB ved overforbruk (helt fair i seg selv, men dette er en stor endring i forhold til det at "ingenting endres"). Jeg klagde på disse momentene 4.juni, og fikk svar 16.juni om at de skulle undersøke saken. De har imidlertid ikke gitt noe svar, selv etter flere purringer på epost og per telefon. 2 måneder uten å klare å gi et svar på noe som burde være rimelig enkle spørsmål er ikke holdbart, men det må kanskje forventes når de bruker 2 uker på å si at de har mottatt henvendelsen og skal se på den. Unifon har imidlertid sendt fakturaen til inkasso, selv om jeg har påpekt til dem at kravet er omtvistet og de må stoppe alle purringer frem til de klarer å besvare henvendelsen. For øvrig viser oversikten på kundesidene mine at fakturaen som er sendt til inkasso er betalt, hvilket den åpenbart ikke er. Greit nok for meg som forbruker som vet hva jeg har betalt/ikke betalt, men vil tro at bedrifter vil slite her når det virker tilfeldig om fakturaoversikten på kundesidene viser riktig status på faktura. Det er verdt å påpeke at jeg er privatkunde/forbruker, men Unifon oppgir prisene sine uten moms i SMS som de sender. Dette skyldes sikkert at de utelukkende er tenkt å fokusere på bedriftssegmentet, men så lenge de har forbrukerkunder må de oppgi priser inkludert moms når de henvender seg mot disse. Kanskje regler og lovverk ikke er så viktig for Unifon?
Hei Øystein. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon