Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 929 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
415
52
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 929 verifiserte omtaler på Bytt.no

Useriøst firma som virker notorisk ute etter å lure penger ut av en.

Omtale av  Anders E

Ble lurt til å tegne et abonnement som ikke var som avtalt i forkant. Ble servert mange løgner og bortforklaringer. Det ble aldri informert om at dette var et bedriftsabonnement, og de plukket opp org.nr mitt uten å spørre meg først. Styr langt unna Unifon, da dette virker som et svært useriøst firma.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:07

Hei Anders, Først og fremst så vil jeg beklage for at du hadde en sånn opplevelse. Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig svar

Omtale av  Steinar

Svarer fort på telefonen. Hadde spørsmål om abonnementet. Det kunne de ikke svare på. Måtte sende mail. Den får jeg ikke svar på

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:22

Hei Steinar, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Sim kort

Omtale av  Thomas L

Hei Veldig bra kundeservice. Det ringer 2 ring og jeg får prate fysisk med en kundebehandler som har litt teknisk innsikt og hjelper meg på stående fot med nytt E-sim. Takk

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:17

Hei Thomas, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Utrolig koselig å høre om din gode opplevelse 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna unifon, de kan utgi seg for å være Telenor eller bruke andre navn også

Omtale av  Kristin L

(anonymisert navn) fra unifon ringte meg og min samboer, han løy om priser, bindingstid, sa de var underleverandør for Telenor og lurte meg også om nedbetaling av en telefon jeg har hos Telia og ett bruddgebyr med dem. Dette er ett selskap som svindler kundene sine og vi som er blitt lurt har dannet en gruppe for å få stoppet unifon. Det er straffbart å svindle og at de har fått holde på så lenge er bare trist. Ta kontakt eller gå inn på gruppen svindlet av unifon på Facebook om du allerede er blitt lurt. Ellers hold deg langt unna. De kan også operere under andre navn har jeg hørt så være obs på det.

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:02

Hei Kristin, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

pågående selger

Omtale av  Bjørn

Ble oppringt fra en pågående selger som sa at jeg hadde krav på masse bransjerabatter på telefonabb. vi hadde i dag. Han lurte på om vi hadde Telenor. Jeg sa til han at det må vel du vite siden du sier at vi har krav på mye rabatter. Han lurte videre på om vi ikke var interessert i 50 % lavere mobilregninger uten at han visste hva vi hadde. Oppfattet han som veldig useriøs og sa at jeg ikke var interessert

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:09

Hei Bjørn, Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Greit abbonement

Omtale av  Gunn

Greit abbonement, bor en plass med dårlig dekning så kan slite til tider

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:12

Hei Gunn, Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding 😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Svært misfornøyd , svindel

Omtale av  Anne M. Ø

Ble kontaktet av en svært pågående selger . Han pratet i ett sett og da jeg spurte om han ringte fra Telia som jeg har abn hos svarte han at de hadde 5 G som var bedre . Jeg ba om å få skriftelig tilbud og ble bedt om å skrive ja for å få det skriftelig . Etter samtalen fikk jeg en mail som ba neg bekrefte avtale . Jeg bekreftet ALDRI og sendte mail 10 min etter samtalen om at jeg ikke skal ha abn hos Unifon. I dag mottok jeg info om at abn mitt blir overført til Unifon 31/1. Prisene de oppga er uten mva og avgifter , dette er ikke lov . Dette er et useriøst firma som man bør holde seg langt unna . Jeg vil gå videre med saken hvis ikke Unifon kansellerer avtalen .

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:51

Hei Anne, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 929 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR