Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
927 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
927 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Unifon lytter til meg som likevel ikke ble kunde.

Omtale av  Astri

Da jeg forklarte Unifon at bestillingen var en misforståelse, kansellerte de den. Tusen takk for god dialog Unifon!

Svar fra Unifon
04.12.2023 13:50

Hei Astri, Tusen takk for fine og gode ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rot og dårlig service

Omtale av  Bente

Rot og dårlig service. Trege til å rydde opp i feil. Anbefaler absolutt ikke Unifon

Svar fra Unifon
28.11.2023 15:22

Hei Bente, Det er selvfølgelig veldig beklagelig å høre om din opplevelse med oss så langt, og det er absolutt ikke sånn vi ønsker å fremstå. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Tilgang til nettbutikken

Omtale av  Torgeir B

Telefonen har god dekning også på sjøen..men tilgangen til nettbutikken treg

Svar fra Unifon
28.11.2023 14:50

Hei Torgeir, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Vi jobber jevnt og trutt med å gjøre forbedringer, og skal gjør vårt beste for at tilgangen til nettbutikken også blir bedre! Ønsker deg en fin uke videre😊 Hilsen Vilde Unifon AS

Tenk deg om minst 10 ganger før du bruker dette selskapet!

Omtale av  Sig

Manipulerende telefonsalg som tilsynelatende legger opp til å overtale bruker og love gode betingelser, og deretter i raskest mulig tempo lese opp en bindende avtale som man skal bekrefte umiddelbart. Priser er eks MVA og de utnytter selvfølgelig at man som nyoppstartet enkeltmannsforetak foreløpig ikke har erfart at man ikke er dekket av kjøpsloven, altså ikke har noen angrefrist. Jeg forventet å bli en fornøyd kunde med rimeligere telefonabonnement, men føler meg først og fremst lurt… Konklusjon: Det koster dyrt å være naiv og godtroende!

Svar fra Unifon
28.11.2023 15:37

Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Et av tiltakene vi nå har innført, er en såkalt «onboarding-samtale» med alle nye kunder vi får inn. Dette håper vi vil avdekke evt. misforståelser og er noe ganske nytt og unikt innen vår bransje. Det betyr at vi nå gjennomfører en oppfølgingssamtale med alle nye kunder. Både for ønske dem velkommen – men også for å verifisere at de er blitt kunder på vilkår de er innforstått med og som de forstår. Dersom noen opplever å ha misforstått, vil de gjennom denne samtalen få anledning til å terminere umiddelbart. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Leverer i alle ledd

Omtale av  Lise

Halvparten i pris av Telenor og lik løsning. Bedre sentralbord og en meget dyktig/lyttende selger i møte. Også kjapp svartid i etterkant hos kundeservice og ryddig leveranse løp! Tommel opp👍🏻

Svar fra Unifon
28.11.2023 14:21

Hei Lise, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Unifon abonnement

Omtale av  Kristian

Fantastiske priser og kundeservice som svarer kjapt :)

Svar fra Unifon
28.11.2023 14:19

Hei Kristian, Det er utrolig gøy og hyggelig å høre at du er så fornøyd med både prisene våre og kundeservicen vår! 😊 Vi gjør vårt beste for å ha fornøyde kunder som deg, så ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle være noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS

Plagsom og uforskammet selger!

Omtale av  Ole T. M

Ble oppringt av en veldig pågående selger. Han ga en innledende beskrivelse som fikk meg til å tro dette var et vanlig mobilabonnement uten bindingstid eller andre forpliktelser. Han maser på at jeg bare MÅ svare ja på SMS med en gang mens han satt der så han fikk godkjent orderen med en gang. Heldigvis trykker jeg først på lenken med vilkår og blir da rett og slett skremt over bindingtid først og fremst. Etter å ha sagt nei 6-7 ganger mens han fortsatte å presse på måtte jeg bare legge på selv om jeg forklarte han gjentatte ganger at jeg var fornøyd med min "dyre" avtale jeg hadde fra før av som totalkunde hos Telia. Den avtalen jeg hadde var bare dyr og dum og tjente ingen ting med å bli værende selv om jeg vet jeg ville tapt mine abonnements fordeler... Nei, blir jeg ringt opp en gang til blir det anmeldelse for plagsom atferd mot privatperson! VELDIG gla jeg takket nei så jeg ikke gikk på smellen ved å ikke engang ha angrefrist!!!

Svar fra Unifon
28.11.2023 14:14

Hei Ole, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR