Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
932 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
932 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
Unifon er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 932 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
52
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 932 verifiserte omtaler på Bytt.no

En god start på dagen

Omtale av  Petter

Deres kollegaer svarte meg på telefon lynraskt, smilende og ga meg en flott start på dagen. Alt jeg trengte var puk kode til en låst telefon, og dette hjalp meg med både raskt og effektivt

Svar fra Unifon
22.05.2023 15:29

Hei Petter, Tusen takk for super tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelige selgere

Omtale av  Knut

Selgerne herfra eier virkelig ikke folkeskikk; de er pushy, tar ikke et nei for et nei og legger bare på når de endelig innser nederlaget. Jeg skjønner ikke at dette kan lønne seg, hverken økonomisk eller mht. omdømme, men de vet vel best selv. Å få meg som kunde kan de i alle fall se langt etter.

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:22

Hei Knut, Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

service

Omtale av  Leif R. O

ringe til unofon og fortalte om lite data og familje oversikt fikk full oversikt over mine abonemang og i tillegg så fikk eg ett bra tilbud till ungdommen som bruker masse data så tusen takk for god service

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:19

Hei Leif, Takk for fin tilbakemelding! Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS

Useriøse tullinger

Omtale av  Viggo S. K

Jeg ble oppringt av en i utgangspunktet hyggelig fyr som kom med et så bra tilbud at jeg straks ble skeptisk. Jeg ga klar beskjed at jeg ikke kjøper slike tjenester over telefon og sa han kunne ringe igjen over helgen slik at jeg fikk sjekket hva dette var for et selskap. Så... over helgen ringte vedkommende, men jeg hadde bestemt meg for å ikke ha noe med dem å gjøre og tok ikke telefonen. Da kom det straks en sms med beskjed om å svare ja... altså signere avtalen som jeg ikke hadde bestilt. Dette var nærmest i befalings form og litt sjokkerende Men... denne meldingen var jo ikke fra Telenordekningen slik han påstod noen dager tidligere, men fra Unifon som jeg aldri har hørt om. Det siste døgnet har de ringt meg 5 ganger uten at jeg har tatt den. Så idag ringte de fra et annet nr for å lure meg til å svare. ADVARSEL... HOLD DERE LANGT UNNA DISSE KJELTRINGENE

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:11

Hei Viggo, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Ikke la deg lure! Omtales av selger som underavd. til Telenor, høyt fakturagebyr, høyt bruddgebyr

Omtale av  Eva

Ikke la deg lure! Omtales av selger at det er et selskap under Telenor Forhåndsbetaling! Høyt fakt. gebyr Høyt bruddgebyr - 3000 + mva! Lang bindingstid: 24 mnd! Sen tilbakemelding på mail Til tider lang ventetid på tlf Tilbakebetaling for bruddgebyr eks mva(!) fra annen operatør: kun etterskuddsvis, kr. 500/mnd inntil det er tilbakebetalt Gebyret kan ikke motregnes mot første faktura Jeg opplever at jeg har blitt lurt!

Svar fra Unifon
22.05.2023 12:11

Hei Eva, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd med både dekning og pris

Omtale av  Jonas B

Mange som mener de blir svindlet av disse ser jeg det er jo bare viss vass sparer 12000kr iløpet a et år og har akuratt like god dekning som jeg hadde hos telenor itilegg har jeg en egen kundekontakt så veldig enkelt og stille spørsmål om det er nå

Svar fra Unifon
16.05.2023 09:10

Hei Jonas, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Jeg vil bringe den hyggelige kommentaren din videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Hilsen Emilie Unifon AS

Kommunikasjon

Omtale av  Fredrik

Veldig fornøyd med kundekontakten jeg fikk med derpåfølgende kommunikasjon og informasjon. God oppfølging og forståelse for utfordringer og usikkerheter.

Svar fra Unifon
16.05.2023 09:05

Hei Fredrik, Tusen takk for super tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 932 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR