Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
933 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
933 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 933 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
53
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare rot

Omtale av  Tone Ø

Bare rot fra dag en. Kan ikke anbefale andre å bli kunder hos dere. Dessverre har jeg ikke planer om å bytte igjen. Dere kan ikke gå ut med at dere er underleverandør av Telenor blandt annet. Ei heller ikke si at dere skal dekke evt bruddgebyr om vi gikk over til dere. Det tok nesten et helt år før vi fikk tilbakebetalt bruddgebyret i små rater som fratrekk på regningen. Jeg kunne ikke blitt mer irritert.

Svar fra Unifon
08.11.2023 12:36

Hei Tone, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilfreds

Omtale av  Frank

Raskt og kompetent svar. Hyggelig kontakt. Meget tålmodig rådgiver.

Svar fra Unifon
03.11.2023 09:58

Hei Frank, Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

En forferdelig opplevelse.

Omtale av  Talleiv T. M

Telefonselger som presenterer et produkt som selges på vegne av Telenor. Videre beskrivelser av produktet som ikke stemmer med skriftlig avtale. Deretter usannheter fra kundebehandlere i ettertid, vedr. hva som er blitt forsøkt solgt. Framstår - dessverre etter å ha blitt overrumplet - som åpenbar svindel. Saken grundig gjennomgått/beskrevet, og meldt Forbrukerådet og Forbrukertilsynet - i flere kanaler/formater. Saken representerer helt uhørt salgsvirksomhet, men skremmende manipulerende retorikk, og uriktig informasjon. En svært skremmende opplevelse, og en sak som vil bli fulgt opp nøye uansett utfall av pågående klage (til Unifon) som er ‘til intern behandling’. Min aller verste opplevelse noensinne, av uetisk og uakseptabel salgs- og markedsføringsaktivitet. En sak verdt å bruke mye krefter på å belyse og få fram i offentlighet; ikke minst med tanke på og i respekt for dem med begrensete personlige ressurser, og som blir utsatt for dette. Avtalen - som Unifon påstår inngått, er etter min vurdering ugyldig, og krevet kansellert; overføring av mitt abonnement til Unifon er pr. dato ikke gjort, fordi klagesak er til behandling. Jeg er derfor teknisk sett ‘aldri vært kunde hos Unifon’-kategori.

Svar fra Unifon
03.11.2023 10:00

Hei Talleiv, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS

Sim kort

Omtale av  Got

Veldig god kundebehandling, hyggelig kundebehandler

Svar fra Unifon
03.11.2023 09:52

Hei Got, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS

Forsinkelser i overføring.

Omtale av  Sigurd

Hyggelig samtale som Løste problemet jeg tidligere har hatt under overføring av nr. og SIM-kort tilsending.

Svar fra Unifon
01.11.2023 22:26

Hei Sigurd, Takk for tilbakemeldingen din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke noe å utsette så langt

Omtale av  Torkel H

Har ikke noe å utsette foreløpig (etter 1 mnd). Gikk over fra Telia til Telenordekning og litt ned i pris med overflytting av ubrukte data. Kundeservice svarte med en gang.

Svar fra Unifon
01.11.2023 22:25

Hei Torkel, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS

Super selger

Omtale av  Stig D

Super selger som utgir seg for og være i fra den mobil operatøren du bruker.

Svar fra Unifon
01.11.2023 22:20

Hei Stig, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 933 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR