Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke de store problemer så langt har ikke noen tilbakemelding om problemer
Jeg fikk ei regning fra Allente på 1477. Det var gebyr 599kr for stenging , enda jeg hadde snakket med Allente og fått utsettelse til 01/07 men de stengte alikevel og jeg måtte kontakte de og få åpnet kanslene. Også fikk jeg 129kr gange to for utsettrlse av regning. Jeg skulle blitt informert om at det kostet noe og utsette reg. Hilsen en frustrert kunde
Forsøkt i 12 måneder å så opp et premium tilleggsabbonnement. Ringt, skrevet og ringt igjen. Av og til responderes det på en måte som får deg til å tro at abbonnementet er sagt opp. Abbonnementet fremkommer ikke av Min Side. Plutselig dukker fakturaer opp igjen med trusler om inkasso. Nye forsøk både skriftlig og på tlf. Men ingenting skjer, og i dag dukket enda en faktura opp for den kommende periode. Føler meg svindlet og at jeg er "låst inne" uten mulighet til å komme ut av tjenesten. Kundeservice fungerer ikke og det er umulig å si opp en tjeneste!
Ikke nedlasting for å se senere. Samme innhold, ja, det som ingen ser på, men likevel for betaling. HELT uten grunn, bare samme ræva kanaler. Det er bare fullstendig nytteløst å bry seg om dette. STYR UNNA
Selger tv-pakker hvor de ikke gir 100% ærlig informasjon om alle kostnader til kunden. Prøvde å avslutte kundeforholdet, men endte opp med å betale ca. 3000 kr for at dekoderen sto 6 mnd på kjøkkenbordet uten å ha aldri vært i bruk. Ringte kundeservicen 7-8 ganger, skrevet mange mails.
Føler det er noe jeg mangler ang. sport, men det er jo slike horrible priser som blir for mye. Så ikke vet jeg….
Etter svar på kundeoppfølging blir det muligens ringt opp og hvis jeg ikke kan svare blir det og vente i dager til det muligens blir prøvd på nytt. Dette er dagens kundeoppfølging i motsatt til hva som var når det var Viasat .Vi har vert kunde i over 20 år men ønsker Allente bort og få Viasat tilbake.
Har aldri godtatt abonnement men får allikevel rekning og 6 mnd binding. Vanskelige å ha med å gjøre og fullstendig blottet for service styr unna…
installerte wifi tv dekning, va vesentlig dårligere enn lovet, de satte på antenne, men det ble ikke bedre, sendte en faktura på 1600 ++ for en service som ikke gjorde tingene bedre. Ville si opp der og da , men det kunne de ikke administrere da det var for lang tid igjen i bindingstiden SKYGG UNNA
Dette firmaet øker prisene fortere en jeg skifter boxer hver dag. de bør skjerpe seg i mengder. Kommer aldri til å bruke dette selskapet igjen.
Utstyret fungerer for så vidt greit, når du først får det. Lover gang på gang at ting skal sendes men det skjer ikke. Forbered deg på å være uten tv i ukesvis!
Tull med fakturaer. satt abonnementet mitt i frys, men fikk likevel fakturaer flere av disse månedene, så keg måtte ringe å fortelle dem at abbomenentet er i frys og at jeg ikke skulle betale for fakturaene for å unngå å få inkasso på fakturaer jeg ikke skulle ha.... De ansatte på kundeservicen oppleves greit på telefonen, men i praksis så blir det bare rot med fakturaer. Allenteappen er også blitt veldig uoversiktlig, slik at den er omtrent ubrukelig. I tillegg klarer ikke allente å koble seg på wifien vår, men alt annet klarer det..
De sender doble fakturaer, endrer priser og betingelser som det passer seg, lover refusjon av for mye betalt, noe som aldri kommer, sender kreditnotaer som bare forsvinner, kundeservice lyver og bløffer for å slippe unna alle samtaler med kunden, og de kontakter deg aldri selv om de sier at de vil gjøre det. ALTSÅ, svindel og bløff fra A til Å hele tiden. Dersom dere mottar uriktige fakturaer / krav fra dette såkalte "selskapet", blokker dem i din bank, ta kopi av fakturaen, påfør: " Kravet bestrides ", og send dette rekommandert til "selskapet", som dermed er låst fast, og de må ta kravet til forliksrådet. Pass på at du har kopier av ALLE fakturaer, avtaler OG samtale logger. DE må, for forliksrådet, bevise at deres krav er reelt.
Udugelige og upålitelige medarbeidere, og som er i tillegg er vanskelig å forstå pga de fleste er svensktalende. Absulutt det værste firmaet jeg noengang har hatt kontakt med! FULSTENDIG UDUGELIG!!!!
Vi bytte fra telenor til allente for å få mer streaming til billigere pris. Men jiiiiiises sikket jævla søppel dette er å ha å gjøre med. Har suttet 4 timer i support på 4 forskjellige samtal og når man får beskjed om å ta utt hdmi kabel for å teste om jeg kann logge meg inn på hbomax. DA brast det for meg. Herre helvete sicket forbannade idioter til folk. Hva faen har hdmi med at appen på tv ikke virker. Nei ikke gå på samme smell som vi gjorde. T altiboks eller telenor og ha hellre en separat abonnenment på hbomax och de andre streaming tjenesterna. Før å slippe ha med idioter på en teknisk support som ikke kann en drit
Roter med faktura.lang venting på telefon.synes abonemangene er for dyre.