Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet en ny dekoder etter at den jeg ble tilsendt ikke virket. Fortsatt ikke kommet etter 3 uker!
They promised me that they would fix my decoder and nobody ever showed up. I called them at least 8 times- Each time they promised they would send somebody and nobody showed up ever. It was like a big joke. I took days off work waiting for their technician and everytime they had an excuse. Once they even hung up on me because they realised how bad they were.
Vært uten tv og internett i 3 uker, og hver gang vi ringer sier de at vi må vente å se ann. Fått 70 kr rabatt av 599 kr. Hadde bytta tvert hvis det ikke hadde kosta 9000 kr og avbestille.
Har aldri opplevd verre kundebehandling og et større rot enn hos Canal Digital. Vi har blitt feilfakturert fra dag èn. Vi har kontaktet dem månendtlig hvor de da lover å "ordne opp i fakturarotet". Dette har ikke blitt ordnet opp i en eneste gang, men derimot blitt videresendt Kredinor med påfølgende stenging av internett. Forrige gang ble internettet vårt stengt kl 23.30 en fredag og vi satt uten internett til tirsdag. Når vi kontaktet dem igjen påsto de at de at de aldri hadde innrømmet at det var feilfakturert og telefonsamtalen endte med at de slang på røret. Styr unna.
Øker prisen hele tiden og om du skal si opp TV må du betale, 150 kr ekstra i tillegg til internettavgift. Ikke er de behjelpelig med feilsøking og de du får snakke med har ikke peiling på hva de driver med. Når du sitter der uten TV kanalar og mannen i andre enden forstår problemet ditt hjelper det ikke en dritt når han ikke vet hva problemet er og det vil ta 3 virkedager å rette, mulig mer men ikke får du kompensasjon for de tre/fem dagene fordi det er standard. Fint når det skjærer seg på en fredag. Har hatt andre problemer også tidligere. Stadig noe nytt.
Etter 5 måneder som kunde har jeg ennå ikke fått en eneste korrekt faktura. Jeg må sitte på telefonen til de stadig vekk. Nå har de sendt inkasso og sperret tjenesten på bredbåndstelefoni etter først å sendt en feilaktig faktura (hadde kampanje på 3 mnd gratis tjeneste). Jeg ringte og fikk løfte om at fakturaen var slettet, men likevel sender de inkasso noen uker senere og stenger telefonen. Når jeg kontakter kundeservice, har de ingen hjelp å gi. Så - fakturahelvete og dårlig kundeservice. Billig er det heller ikke. Jeg gleder meg til bindingstiden på 1 år er over, skifter leverandør på dagen.
Elendig gjennomføringskraft, elendig oppfølging, elendig alt. Elendig kompensasjon. Ser noen har gitt de 3/5. Hvem gjør det?
Jeg kan ikke forstår hvordan er mulighet at Canal digital ikke er i konkurs! Steng dere butikk og går til NAV. Verste erfaring noensine. Jeg bestilte møntor og over en måned ingenting kjedde. Men faktura kommer for internet jeg har aldri fått. ABSOLUTT IKKE ANBEFALER CANAL DIGITAL TIL NOEN!
Vi sliter med dårlig signal, vi har ikke tilgang til internett (oftest korte perioder) flere ganger pr. dag og ofte men korte perioder med dårlig tv signal. Dette har vært et problem i årevis, og kanskje et par ganger i året verre så vi kontakter Canal Digital, siste tlf. samtale "tok kaka" nei kan ikke hjelpe deg, ring Telenoreksperten, søk etter nr. Deres på nett, koster kr. 26, - pr. minutt... Og det når det ikke er vårt private utstyr det er feil på da det er avklart Telenor som leverer signalet fra Canal Digital og vi bet allerede ca. 1300 pr. mnd... Mange måter å gjøre "business" på. Heldigvis ringte jeg Canal Digital igjen og fikk snakke med en som tok meg alvorlig og som ser at vi har varierende signal og som bestilte tekniker.
"Trekk ut kabelen. " "Hold inn restart i 20 sek.." Jeg spurte om ruteren støttet upnp. Det visste han ikke hva var engang. Måtte vente ei uke til sammen på at teknikker skulle komme pga helg. Dette er helt uakseptabelt. Vi lever i 2017. Dette kunne vært akseptabel service og hurtighet i 1997. Man kan ikke gå uten nett i en uke i 2017. Jeg har hjemmekontor, og bruker internett til vanlig tv. Værste services jeg har opplevd!
Har abonnement på 500 bredbånd men Canal Digital klarer bare å levere en faktisk fart i området 50 til 75 (altså en 10-del av det jeg betaler for)
Ikke mye er bra. Dårligere nettverk, bare rot på kundeservice, brukte 1,5 år å montere anlegget i huset. Bare rot på faktura, har forsøkt å si opp tidal 3 ganger. Ok tuner. Styr unna dette firmaet. Helt elendig og angrer.
Ingen kundeservice, god dag mann økseskaft svar. Veldig dårlig opplevelse dessverre. Disse må være populære hos forbrukerrådet.
Blitt feilfakturert for et oppsagt tv-abonnement 3 måneder på rad. Beløpene er ettergitt, men kundeservice nekter for at selskapet har gjort feil, og har ikke engang beklaget. Svarer ikke på det jeg spør om og har total mangel på ydmykhet.
Useriøst firma, bestilte TV/Bredbånd abonnement grunnet flytting, da tidligere firma ikke kunne levere ved nye adressen. Estimert levering satt til 3-5 virkedager. De har etter 28 dager ved skrivende stund ikke greid å levere varen. Gjentatte ganger tatt kontakt med kundeservice (10 dager, 17 dager & 28 dager) forskjellig unnvikende svar og tilbakemeldinger hver gang. Sier de skal sende mail og ringe tilbake noe de ikke gjør. Kunne heller ikke nå gi noe mer konkret tilbakemelding på tidsaspekt, bare at det ordner seg snart. Hadde jeg tatt meg bryet å lese meg litt opp på kundefornøydhet i forkant hadde jeg aldri inngått avtale med de.
Jeg har opplevd store problemer med dekningen, den er kun god i et lite område rundt ruteren. Jeg mister ofte dekningen, eller det er lavt signal, hvis jeg sitter kun en etasje over der ruteren står. Selv etter tipsene fra kundeservice er nettet dårlig.