Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt e-faktura som betalingsmåte i mange år, og fra mange forskjellige aktører, og det har vært helt gratis. Agva tar seg godt betalt for å sende regning som e-faktura. Jeg fikk 58 kr i gebyr på min første faktura. Kunne vel like godt fått den tilsendt på papir i posten. Banken min sier på forespørsel, at det ikke er vanlig å ta gebyr på e-faktura.
Jeg har avtale spot12. Den er annerledes enn de prisene som står her. I dag er spotprisen 130,64 øre, så de prisene som står her er misvisende.
Anbefaler ikke! Har både mailet og snakket med kundeservice, virker ikke som de vil forstå….
Elendig kundeservice, ren bandittvirksomhet. Inngikk 6 mnd fastprisavtale, noe de helt uten videre plutselig kansellerte da de fant ut at det var bad business for dem Styr unna.
Fikk en oppsigelse fra Agva Kraft på fastprisavtalen min. De begrunnet det med at jeg hadde hvert kunde der i 2018- og derfor ikke var ny kunde. Har ikke hatt et kundeforhold på snart 3 år- Dette er svindel. og de som klager høyest får avtalen tilbake. Forbrukerrådet sier at ny kunde . Ja da har du ikke vært kunde hos Agva Kraft i 12mnd Så er de så greie at du slipper bruddgebyret- der de har brutt avtalen.
God kontrakt 1 måned. Rett over på dårlig kontrakt uten mulighet for å få noe nytt pga allerede kunde....
Fikk en annen avtale enn jeg ba om. Klaget, og fikk tilsendt avtaledokumentet, som ikke lot seg åpne.
Agva vil ikke ha meg som fastpriskunde lenger, da jeg har fastpris avtale til 38,68øre med 6 mnd fastprisavtale fra juli iår. Nå kommer de og sier at jeg ikke er ny kunde likevel og de bryter avtalen,men jeg skal slippe å betale de 1000kr i bruddgebyr som jeg måtte betale om jeg brøt avtalen ifølge vilkår. Dette fant de ut etter at jeg har hatt avtalen i 3 mnd. etter en faktura gjennomgang skriver de 🙄. Dette er ikke god kundebehandling og ser mange andre også lider samme skjebne og etter Agva sine nye kriterier kan jeg aldri benytte deres tilbud til nye kunder i min levetid, da jeg har et gammelt kundeforhold som da umuliggjør dette. Jeg vil benytte enhver anledning til å fraråde andre å benytte deres tjenester da de tolker og gjør som de vil med kundene sine når avtalene ikke går i deres favør. STYR UNNA Agva i fremtiden 🧐
Kaster ut kunder fra fastprisavtaler. Sverer ikke på epost på før etter 7 dager. Svarer ikke på det man spør om.
Vanskelig å nå min side. Jeg har hatt problemer siden dag 1
Enkel og grei avtale, hyggelige å snakke med om det er noe jeg lurer på.
Agva vil ikke ha meg som kunde lenger da jeg har fastpris avtale til 38 øre og prisen er over 130 øre nå. Da kommer de og sier at jeg ikke er ny kunde like vel og de vil bryte avtalen men jeg slipper å betale de 1000kr som jeg måtte betale om jeg brøt avtalen. Dette fant de ut etter at jeg har hatt avtalen i 4 mnd. Det går ikke an!!!! Dette kommer til å bli tatt videre til TV2 hjelper deg og forbruker tilsynet. Jeg vil benytte enhver anledning til å fraråde mennesker å bruke dem!!! Hold dere LANGT unna
Sier opp kundeavtaler og endrer vilkår i ettertid av avtale inngåelse. Ikke til å stole på!! Styr unna!! Er du heldig å binder strømmer slik at du som kunde kommer godt ut, sier de opp avtalen din, for så å kaste deg ut i ett svindyrt spotmarked. Mest useriøse profesjonelle aktøren der ute.
Ikke opplevd utfordringer med faktura og strøm og etc. Ikke noe å klage på gir 5 stjerner
Styr unna. Uten grunn overdført fra fastpris avtale til spot. Ny kunde vs. eksisterende kunde Hadde avtale i 3 mnd før de avbrøt det med begrunnelse om at jeg ikke møter derfor ikke kriteria for ny kunde avtale. Det burde være ulovlig å drive med sånt.
Reklamerte med en rimelige fastprisavtale for 1 år. 2 måneder etter avtaleinngåelse byttet de kundene over på spotprisavtale som var rundt 4 ganger så dyr som opprinnelig avtale. Svarer ikke når man forsøker å kontakte dem for å retter opp I dette, og har standard klippoglim svar til kundene som klager